Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Топқа
бөлу. Оқушылар
Махамбет, Баймағамбет,
Еділ, Жайық, Исатай сөздерін суыру арқылы топқа
бөлінеді.
Қызығушылықты
ояту. «ПОПС» формуласы
Өздеріне түскен
атауларды Махамбеттің шығармаларындағы өлең идеяларымен
байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын
айтады.
Біздің
ойымызша ....
Оны былай
дәлелдейміз ....
Мынандай мысал
келтіреміз ....
Мынандай
қорытындыға келдік
....
Дескриптор:
-
өз ойларын
айтады;
-
дәлел
келтіреді;
-
мысал
келтіреді;
қорытынды
жасайды.
ҚБ
ІІ. Мағынаны
тану. Топтар берілген тақырыптардың
бірін таңдап, топта ақылдасады, өлеңнің идеясымен байланыстыра
отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын
қорғайды.
-
Әлемді жаулаған
қолбасшылар.
-
Төрткүл дүниені астаң-кестең төңкеріп,
әлдінің әлсізге күш көрсетуі белең алған
әлем.
-
Еліңді сүйсең, ерлік
істейсің.
-
Күшің барда
істе,
Тісің барда
тісте.
-
Әлемді зұлымдық
билеген жоқ және билей де
алмайды.
Кері
байланыс.
Топтар бір-бірінің
жауабына кері байланыс
береді.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан
талдайды
|
|
Жеке
жұмыс.
«Махамбет
шығармаларында жалынды, саяси өткірлік пен терең ой, нәзік сезім
әрдайым ұштасып, біте қайнасып жатады» деген пікірді жалғастырып,
ғаламдық тұрғыда талдай отырып, әдеби эссе жазады. Сөз саны:
120-150.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан
талдайды
|
|
әдеби эссе
жазады.
|
|
|
Оқушылар Махамбет, Баймағамбет,
Еділ, Жайық, Исатай сөздерін суыру арқылы топқа
бөлінеді.
Топтық жұмыс
жүргізеді
|
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
Кері
байланыс.
Топтар бір-бірінің
жауабына кері байланыс
береді.
ҚБ «Нысана»
|
қима
қағаздар
http://bilim-all.kz/olen/1624-Mahambettin-Baimagambet-sultanga-aitqany
|