Материалдар / № 15 Махамбет өлеңі – қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті..docx

№ 15 Махамбет өлеңі – қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті..docx

Материал туралы қысқаша түсінік
9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
43
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Тарихи шындық пен көркемдік шешім


Мектеп: Пән: Қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Махамбет өлеңі – қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: шығарманың идеясын анықтайды;

Оқушылардың көпшілігі:шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдайды;

Оқушылардың кейбірі: әдеби эссе жазады.

Бағалау критерийлері


  • шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдайды;

  • әдеби эссе жазады.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





























Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

Топқа бөлу. Оқушылар Махамбет, Баймағамбет, Еділ, Жайық, Исатай сөздерін суыру арқылы топқа бөлінеді.

Қызығушылықты ояту. «ПОПС» формуласы

Өздеріне түскен атауларды Махамбеттің шығармаларындағы өлең идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

Біздің ойымызша ....

Оны былай дәлелдейміз ....

Мынандай мысал келтіреміз ....

Мынандай қорытындыға келдік ....

Дескриптор:

  • өз ойларын айтады;

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

қорытынды жасайды.

ҚБ

ІІ. Мағынаны тану. Топтар берілген тақырыптардың бірін таңдап, топта ақылдасады, өлеңнің идеясымен байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын қорғайды.

  1. Әлемді жаулаған қолбасшылар.

  2. Төрткүл дүниені астаң-кестең төңкеріп, әлдінің әлсізге күш көрсетуі белең алған әлем.

  3. Еліңді сүйсең, ерлік істейсің.

  4. Күшің барда істе,

Тісің барда тісте.

  1. Әлемді зұлымдық билеген жоқ және билей де алмайды.

Кері байланыс.

Топтар бір-бірінің жауабына кері байланыс береді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдайды


  • берілген тақырыптардың бірін таңдайды;

  • өлеңді идеясымен байланыстыра отырып талдайды;

Жеке жұмыс.

«Махамбет шығармаларында жалынды, саяси өткірлік пен терең ой, нәзік сезім әрдайым ұштасып, біте қайнасып жатады» деген пікірді жалғастырып, ғаламдық тұрғыда талдай отырып, әдеби эссе жазады. Сөз саны: 120-150.


Бағалау критерийі

Дескриптор

шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдайды


  • шығарма идеясын эссеге арқау етеді;

  • ғаламдық тұрғыдан талдайды


әдеби эссе жазады.

  • әдеби эссе жазады;

  • эссенің құрылымын сақтайды;


Оқушылар Махамбет, Баймағамбет, Еділ, Жайық, Исатай сөздерін суыру арқылы топқа бөлінеді.





































Топтық жұмыс жүргізеді



















ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай









ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай









Кері байланыс.

Топтар бір-бірінің жауабына кері байланыс береді.

ҚБ «Нысана»






қима қағаздар




http://bilim-all.kz/olen/1624-Mahambettin-Baimagambet-sultanga-aitqany



Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ