Материалдар / № 1 Халықаралық экономикалық интеграция.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 1 Халықаралық экономикалық интеграция.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
156
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Экономикалық интеграция – бүгінгі күннің даму үрдісі.

Мектеп:

Сыныбы: 10

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Халықаралық экономикалық интеграция

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу;

Көпшілігі: көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау , белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу;

Кейбір оқушылар: көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау, белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу.

Бағалау критерийлері:

  • көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін анықтайды;

  • мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін талдайды;

  • белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






















Сабақтың ортасы:



















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту. Әр сұраққа жауап беру арқылы «Білім ағашын» «алмалармен» толтырыңдар.

Сұрақтар ағашы.

1. Қазақстан нарықтық экономикаға қай жылдары көшті?

2. Еліміздің экономика саласындағы мақсаты қандай?

3. Өнеркәсіптің қай салаларының арқасында Қазақстан

әлемдік нарықта бәсекеге қабілетті ел болып отыр?

4. Қазақстан қандай елдер мен экономикалық, дипломатиялық байланыс орнатқан?

5. Картадан ЕурАзЭҚ-қа және ЕАЭО-ға мүше елдерді табыңдар.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1.Мәтінді оқып, мәтіннің мақсатты аудиториясын, стилі мен тілдік ерекшеліктерін анықтаңдар.

Мәтіннің стилін анықтаңыз______________________________

__________________________________________________________

Мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтаңыз___________________

__________________________________________________________

Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін анықтаңдар____________________

__________________________________________________________

2. Мәтін мазмұны бойынша кестені толтырыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннің стилін анықтайды;

  • Мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтайды;

  • Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін анықтайды.

  • Мәтін мазмұны бойынша білетін ақпаратын жазады;

  • Меңгерген ақпаратын жазады;

  • Білгісі келген ақпаратты жазады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Оқулықтағы 6-тапсырма. «Кубизм» әдісін пайдаланып, әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларыңды жазыңдар.

Дескриптор:

  • «Кубизм» әдісін пайдаланып, әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын жазады;

  • әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын суреттейді;

  • Ұлттық және әлемдік сауданы салыстырады;

  • Ежелгі сауда ісі мен қазіргі сауда айналымын байланыстырып талдайды;

  • Әлемдік сауда еркіндігі аймағы туралы талдайды;

  • Тірек сөздерді қолданып, сөйлемдер құрастырады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Бекіту. Бүгінгі тақырып бойынша ойыңды қорытындылап,

3 сөйлем жазыңдар.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.


Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.





Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Мәтінді түсініп оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.


Мәтіннің стилін анықтайды;

Мәтіннің мақсатты аудиториясын анықтайды;

Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін анықтайды.

Мәтін мазмұны бойынша білетін ақпаратын жазады;

Меңгерген ақпаратын жазады;

Білгісі келген ақпаратты жазады.


«Кубизм» әдісін пайдаланып, әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын жазады;

әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын суреттейді;

Ұлттық және әлемдік сауданы салыстырады;

Ежелгі сауда ісі мен қазіргі сауда айналымын байланыстырып талдайды;

Әлемдік сауда еркіндігі аймағы туралы талдайды;

Тірек сөздерді қолданып, сөйлемдер құрастырады;

Ойларын дәлелдейді.





ҚБ





























ҚБ «Нысана»






















ҚБ «Нысана»




10-сынып қазақ тілі





















10-сынып қазақ тілі









































Сабақтың соңы:


Үй тапсырмасы:

8-тапсырма

Кері байланыс












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!