Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: көпшілікке арналған дәрістің
құрылымы мен рәсімделуін білу, белгілі бір тақырып аясында
сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
білу;
Көпшілігі: көпшілікке арналған дәрістің
құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау ,
белгілі бір тақырып аясында
сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
білу;
Кейбір
оқушылар:
көпшілікке арналған дәрістің
құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау, белгілі бір тақырып аясында
сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейінін сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту. Әр сұраққа жауап беру арқылы
«Білім ағашын» «алмалармен»
толтырыңдар.
Сұрақтар
ағашы.
1. Қазақстан нарықтық
экономикаға қай жылдары
көшті?
2. Еліміздің экономика
саласындағы мақсаты қандай?
3. Өнеркәсіптің қай
салаларының арқасында
Қазақстан
әлемдік нарықта бәсекеге
қабілетті ел болып отыр?
4. Қазақстан қандай елдер мен
экономикалық, дипломатиялық байланыс
орнатқан?
5. Картадан ЕурАзЭҚ-қа және
ЕАЭО-ға мүше елдерді
табыңдар.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1.Мәтінді оқып, мәтіннің
мақсатты аудиториясын, стилі мен тілдік ерекшеліктерін
анықтаңдар.
Мәтіннің стилін
анықтаңыз______________________________
__________________________________________________________
Мәтіннің мақсатты аудиториясын
анықтаңыз___________________
__________________________________________________________
Мәтіннің
тілдік ерекшеліктерін
анықтаңдар____________________
__________________________________________________________
2. Мәтін мазмұны бойынша
кестені
толтырыңдар.
Дескриптор:
-
Мәтіннің стилін
анықтайды;
-
Мәтіннің мақсатты аудиториясын
анықтайды;
-
Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін
анықтайды.
-
Мәтін мазмұны бойынша білетін
ақпаратын жазады;
-
Меңгерген ақпаратын
жазады;
-
Білгісі келген ақпаратты
жазады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Оқулықтағы
6-тапсырма. «Кубизм» әдісін пайдаланып, әлемдік экономика
және сауда еркіндігі туралы өз ойларыңды
жазыңдар.
Дескриптор:
-
«Кубизм» әдісін пайдаланып,
әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын
жазады;
-
әлемдік экономика және сауда
еркіндігі туралы өз ойларын
суреттейді;
-
Ұлттық және әлемдік сауданы
салыстырады;
-
Ежелгі сауда ісі мен қазіргі
сауда айналымын байланыстырып
талдайды;
-
Әлемдік сауда еркіндігі аймағы
туралы талдайды;
-
Тірек сөздерді қолданып,
сөйлемдер құрастырады;
-
Ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
Бекіту. Бүгінгі тақырып бойынша ойыңды
қорытындылап,
3 сөйлем
жазыңдар.
|
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беру арқылы
бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Мәтінді түсініп оқып, құрылымы
мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
талдаңдар.
Мәтіннің стилін
анықтайды;
Мәтіннің мақсатты аудиториясын
анықтайды;
Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін
анықтайды.
Мәтін мазмұны бойынша білетін
ақпаратын жазады;
Меңгерген ақпаратын
жазады;
Білгісі келген ақпаратты
жазады.
«Кубизм» әдісін пайдаланып,
әлемдік экономика және сауда еркіндігі туралы өз ойларын
жазады;
әлемдік экономика және сауда
еркіндігі туралы өз ойларын
суреттейді;
Ұлттық және әлемдік сауданы
салыстырады;
Ежелгі сауда ісі мен қазіргі
сауда айналымын байланыстырып
талдайды;
Әлемдік сауда еркіндігі аймағы
туралы талдайды;
Тірек сөздерді қолданып,
сөйлемдер құрастырады;
Ойларын
дәлелдейді.
|
ҚБ
ҚБ
«Нысана»
ҚБ
«Нысана»
|
10-сынып қазақ
тілі
10-сынып қазақ
тілі
|