Материалдар / № 20 Шоқанның шоқтығы биік шығармаларына өзіндік көзқарас..docx

№ 20 Шоқанның шоқтығы биік шығармаларына өзіндік көзқарас..docx

Материал туралы қысқаша түсінік
9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
60
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шоқанның шоқтығы биік шығармаларына өзіндік көзқарас.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийлері

  • Шығарманы заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді;

  • Үзінді мазмұнын түсінеді;

  • Ақпараттарды саралайды, ажыратады;

  • Ақпараттарды аргументтеу мақсатында қолданады.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы








Сабақтың

соңы


І. Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Қызығушылықты ояту

«Менің бір күнім» ой бөлісу


Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады


Мағынаны тану

1-тапсырма.

Топтық жұмыс

Сынып топтарға бөлінеді. «Әдеби эссе дегеніміз не және оған қандай талаптар қойылады?» тақырыбындағы таныстырылым әзірлейді.

Дескриптор:

  • Әдеби эссенің талаптарын анықтайды;

  • Әдеби эссенің құрылымын анықтайды;

  • Таныстырылым әзірлейді.

2-тапсырма.

«Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігінің» құндылығы неде?»

Топта талқылай отырып, сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау ұйымдастыра отырып, өзара пікір алмасыңыз.

Дескриптор:

  • Сұрақты топта талқылайды;

  • Сұраққа кем дегенде екі аргумент келтіреді;

  • Аргументтерге бағалау ұйымдастырады.

ҚБ

3-тапсырма:

«Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігінің» құндылығы неде?»

тақырыбында шығарманың жаңашылдығына баға беріп, 150-180 сөз көлемінде әдеби эссе жазыңыз.

Дескриптор:

  • Әдеби эссе құрылымын сақтайды;

  • Жазылым құрылымы жүйелі, қорытындыланған;

  • Жеке көзқарасын аргументтей алады.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар автор орындығында оқылады.

Оқушылар өздерінің бір күнгі өткен оқиғасын айтып шығады.



Топтық жұмыс

Оқушылар таныстырылым әзірлейді.





Өзара пікір алмасады.






Әдеби эссе құрылымын сақтайды;

Жазылым құрылымы жүйелі, қорытындыланған;

Жеке көзқарасын аргументтей алады.











ҚБ «Күнделік»






ҚБ «Күнделік»





ҚБ «Күнделік»






Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» үзінді



Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ