№ 2 БЖБ 9-сынып әдебиет ІI ТОҚСАН жауабымен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 2 БЖБ 9-сынып әдебиет ІI ТОҚСАН жауабымен

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 2 БЖБ 9-сынып әдебиет ІI ТОҚСАН жауабымен
Материалдың қысқаша нұсқасы

9-cынып № 2 БЖБ Білім алушы____________________________________________

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқылатын шығарма: Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»


Оқу мақсаты:

  • 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттіккомпозициялық талдау жасау;

  • 9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды;

  • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Орындау уақыты: 20 минут

1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.


Оқиғаның басталуы


Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі.


Оқиғаның байланысуы

Табысты күн.


Оқиғаның дамуы

Қырғыз киіз үйінің көрінісі.


Оқиғаның шарықтау шегі

Тұлпартастағы ауыл


Оқиғаның шешімі

Шоқанға көрсетілген сый-сияпат.



2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.


«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды;

Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді

1

Күнделік үзіндісіне композицялық талдау жасап, сәйкестендіреді:

Оқиғаның басталуы;

Оқиғаның байланысуы;

Оқиғаның дамуы;

Оқиғаның шарықтау шегі;

Оқиғаның шешімі.



1

1

1

1

1

қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырады;

1

1

жаңашылдығына баға береді;

1

1

Қазіргі өмір құндылықтарын анықтай отырып, өз бағасын береді.

1


Барлығы – 10 балл

Ықтимал жауаптар

1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.





ОShape2 Shape1 қиғаның басталуы


Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі. 4


ОShape4 Shape3 қиғаның байланысуы

Табысты күн. 5


ОShape5 қиғаның дамуы

Қырғыз киіз үйінің көрінісі. 2


Оқиғаның шарықтау шегі

Тұлпартастағы ауыл 1


Оқиғаның шешімі

Шоқанға көрсетілген сый-сияпат. 3



2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.


«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»

Жауабы: Кеңпейіл қазақ халқының ата-бабасынан ұрпағына беріліп, бар ұлттың сый-құрметіне бөленіп келе жатқан ізгі дәстүрі, асыл қасиеті – қонақжайлылық.

Табиғатынан өнерпаз, шешен, меймандос, мейірімді қазақ халқы қонақ күту әдебіне үлкен мән берген. Дархан даланы мекендеген халықтың қонақжайлылығы ұлттық тұрмысқа байланысты. «Құдайы қонақ» болып келген кісі ұлтына, тегіне, жасына қарамай, ауылдағы кез келген үйге қонақ болған. Оның үстіне қазақта «Қырықтың бірі - Қыдыр», «Қонақпен еріп құт, ырыс келеді» деген сөз бар.

Адамдардың арасындағы сыйластықты, бір-біріне деген құрмет пен қамқорлықты білдіретін, үй иесінің ілтипатын, имандылығын айқындайтын ұлттық салт-дәстүріміз қазіргі уақытта да өз жалғасын табуда.


























«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау нәтижесін ата-аналарға таныстыруға арналған рубрика

Оқушының аты-жөні: ________________________________________Сыныбы:______


Бағалау критерийлері

Оқу жетістігінің деңгейі

Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Төмен

Орта

Жоғары

Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда,

өShape6 зіндік жаңашылдығын анықтай отырып, баға беруде, шығарманы қазіргі өмір құндылықтарымен салыстыруда, баға беруде қиналады.

Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда,

өShape7 зіндік жаңашылдығын анықтай отырып, баға беруде,шығарманы қазіргі өмір құндылықтарымен салыстыруда, баға беруде қателеседі.

Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтайды,

өShape8 зіндік жаңашылдығын анықтай отырып, баға береді,шығарманы қазіргі өмір құндылықтарымен салыстырады, баға береді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2024
232
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі