9-cынып № 2 БЖБ Білім алушы____________________________________________
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқылатын шығарма: Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Оқу мақсаты:
-
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттіккомпозициялық талдау жасау;
-
9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.
Бағалау критерийі
-
Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды;
-
Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді.
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.


|
Оқиғаның басталуы |
|
Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі. |
|
Оқиғаның байланысуы |
Табысты күн. |
|
|
Оқиғаның дамуы |
Қырғыз киіз үйінің көрінісі. |
|
|
Оқиғаның шарықтау шегі |
Тұлпартастағы ауыл |
|
|
Оқиғаның шешімі |
Шоқанға көрсетілген сый-сияпат. |
2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.
«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
• Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды; • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді |
1 |
Күнделік үзіндісіне композицялық талдау жасап, сәйкестендіреді: Оқиғаның басталуы; Оқиғаның байланысуы; Оқиғаның дамуы; Оқиғаның шарықтау шегі; Оқиғаның шешімі. |
1 1 1 1 1 |
|
қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырады; |
1 1 |
||
|
жаңашылдығына баға береді; |
1 1 |
||
|
Қазіргі өмір құндылықтарын анықтай отырып, өз бағасын береді. |
1 |
||
|
Барлығы – 10 балл |
|||
Ықтимал жауаптар
1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.


|
О |
|
Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі. 4 |
|
О |
Табысты күн. 5 |
|
|
О |
Қырғыз киіз үйінің көрінісі. 2 |
|
|
Оқиғаның шарықтау шегі |
Тұлпартастағы ауыл 1 |
|
|
Оқиғаның шешімі |
Шоқанға көрсетілген сый-сияпат. 3 |
2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.
«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»
Жауабы: Кеңпейіл қазақ халқының ата-бабасынан ұрпағына беріліп, бар ұлттың сый-құрметіне бөленіп келе жатқан ізгі дәстүрі, асыл қасиеті – қонақжайлылық.
Табиғатынан өнерпаз, шешен, меймандос, мейірімді қазақ халқы қонақ күту әдебіне үлкен мән берген. Дархан даланы мекендеген халықтың қонақжайлылығы ұлттық тұрмысқа байланысты. «Құдайы қонақ» болып келген кісі ұлтына, тегіне, жасына қарамай, ауылдағы кез келген үйге қонақ болған. Оның үстіне қазақта «Қырықтың бірі - Қыдыр», «Қонақпен еріп құт, ырыс келеді» деген сөз бар.
Адамдардың арасындағы сыйластықты, бір-біріне деген құрмет пен қамқорлықты білдіретін, үй иесінің ілтипатын, имандылығын айқындайтын ұлттық салт-дәстүріміз қазіргі уақытта да өз жалғасын табуда.
«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау нәтижесін ата-аналарға таныстыруға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ________________________________________Сыныбы:______
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістігінің деңгейі |
||
|
Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді. |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда, ө |
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда, ө |
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтайды, ө |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 2 БЖБ 9-сынып әдебиет ІI ТОҚСАН жауабымен
№ 2 БЖБ 9-сынып әдебиет ІI ТОҚСАН жауабымен
9-cынып № 2 БЖБ Білім алушы____________________________________________
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқылатын шығарма: Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Оқу мақсаты:
-
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттіккомпозициялық талдау жасау;
-
9.3.2. 1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.
Бағалау критерийі
-
Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды;
-
Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді.
Орындау уақыты: 20 минут
1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.


|
Оқиғаның басталуы |
|
Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі. |
|
Оқиғаның байланысуы |
Табысты күн. |
|
|
Оқиғаның дамуы |
Қырғыз киіз үйінің көрінісі. |
|
|
Оқиғаның шарықтау шегі |
Тұлпартастағы ауыл |
|
|
Оқиғаның шешімі |
Шоқанға көрсетілген сый-сияпат. |
2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.
«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
• Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасайды; • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді |
1 |
Күнделік үзіндісіне композицялық талдау жасап, сәйкестендіреді: Оқиғаның басталуы; Оқиғаның байланысуы; Оқиғаның дамуы; Оқиғаның шарықтау шегі; Оқиғаның шешімі. |
1 1 1 1 1 |
|
қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырады; |
1 1 |
||
|
жаңашылдығына баға береді; |
1 1 |
||
|
Қазіргі өмір құндылықтарын анықтай отырып, өз бағасын береді. |
1 |
||
|
Барлығы – 10 балл |
|||
Ықтимал жауаптар
1-тапсырма. Берілген үзіндідегі бір күннің оқиғасына сюжеттік-композициялық талдау жасап, сәйкестендіріңіз.


|
О |
|
Қырғыз әйелдерінің киім үлгісі. 4 |
|
О |
Табысты күн. 5 |
|
|
О |
Қырғыз киіз үйінің көрінісі. 2 |
|
|
Оқиғаның шарықтау шегі |
Тұлпартастағы ауыл 1 |
|
|
Оқиғаның шешімі |
Шоқанға көрсетілген сый-сияпат. 3 |
2-тапсырма. Берілген үзінді арқылы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін, қазақ халқының қонақжайлылығын заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беріңіз.
«Қадірлі манап маған ат мінгізіп, шапан ретінде жібек мата ұсынып, қонақты құр қол шығарып салу ырымға жат дегенді айтты. Мен сый-сияпатсыз да құрметті көп көргенімді, бұлардың меймандостығын ешқашан ұмытпай, жүрегімнің түбінде сақтап жүретінімді білдірдім...»
Жауабы: Кеңпейіл қазақ халқының ата-бабасынан ұрпағына беріліп, бар ұлттың сый-құрметіне бөленіп келе жатқан ізгі дәстүрі, асыл қасиеті – қонақжайлылық.
Табиғатынан өнерпаз, шешен, меймандос, мейірімді қазақ халқы қонақ күту әдебіне үлкен мән берген. Дархан даланы мекендеген халықтың қонақжайлылығы ұлттық тұрмысқа байланысты. «Құдайы қонақ» болып келген кісі ұлтына, тегіне, жасына қарамай, ауылдағы кез келген үйге қонақ болған. Оның үстіне қазақта «Қырықтың бірі - Қыдыр», «Қонақпен еріп құт, ырыс келеді» деген сөз бар.
Адамдардың арасындағы сыйластықты, бір-біріне деген құрмет пен қамқорлықты білдіретін, үй иесінің ілтипатын, имандылығын айқындайтын ұлттық салт-дәстүріміз қазіргі уақытта да өз жалғасын табуда.
«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау нәтижесін ата-аналарға таныстыруға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ________________________________________Сыныбы:______
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістігінің деңгейі |
||
|
Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін салыстырып, жаңашылдығына баға береді. |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда, ө |
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтауда, ө |
Шығармада көрініс тапқан құндылықтарды анықтайды, ө |
|
шағым қалдыра аласыз
қиғаның
басталуы
қиғаның
байланысуы
қиғаның
дамуы












