№ 2 БЖБ әдебиет 6-сынып 4-тоқсан Жауабымен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 2 БЖБ әдебиет 6-сынып 4-тоқсан Жауабымен

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 2 БЖБ әдебиет 6-сынып 4-тоқсан Жауабымен 1-тапсырма. Шығармадан алынған үзіндіні пайдаланып, автор бейнесін анықтаңыз. Кестені толтырыңыз. Шығармадан үзінді Автор қандай адам? Р.Ғамзатов «Ана тілі» Егер тілім ертең болса құрымақ, Мен дайынмын өтуге де бүгін ақ. Мен жаныммен сүйем осы тілімді, Кедей деп ақ айта берсін білімді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

6-сынып БЖБ әдебиет

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Оқылатын шығарма: Р.Ғамзатов «Ана тілі», «Менің дағыстаным», «Дағыстан-

сен маған анасың» шығармалары

Оқу мақсаты

6.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға

беру.

Бағалау критерийі

  • поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

  • кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

  • кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді.

Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі


1-тапсырма. Шығармадан алынған үзіндіні пайдаланып, автор бейнесін анықтаңыз.

Кестені толтырыңыз.

Шығармадан үзінді

Автор қандай адам?

Р.Ғамзатов «Ана тілі»

Егер тілім ертең болса құрымақ,

Мен дайынмын өтуге де бүгін ақ.

Мен жаныммен сүйем осы тілімді,

Кедей деп ақ айта берсін білімді.


Мен сүйемін планетаның барлығын,

Өзен тауын, әр гүлі мен әр қырын.

Мен сүйемін бұл елімнің гүлін де,

Әлім шолы айттым алар тілінде.



2-тапсырма. Р.Ғамзатов «Менің дағыстаным» шығармасынан алынған үзінділер қай кейіпкерге тән, сәйкестендіріңдер.









3-тапсырма. Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беріңіз.

Кейіпкер

Іс-әрекет

Кейіпкерге берілетін баға

Суретші

Кеш қой. Кезінде туған жерімнен жанып тұрған жас жүрегімді алып кетіп едім. Енді еліме қаудыраған қу сүйегімді қайтаруға хақым бар ма менің?


Анасы

Сен қателестің, Расул, менің ұлым баяғыда өліп қалған. Сенің көргенің – менің ұлым емес. Менің ұлым өзім үйреткен, авар анасы үйреткен тілді ұмытуға тиіс емес.


Автор

-Ана тілім менің! Сен маған ризасың ба, білмеймін, бірақ менің тірлігім – сенсің, мен сені мақтан етемін.



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

1

Шығармадан алынған үзіндіні пайдаланып, автор бейнесін анықтаңыз.


1

1

кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;

2

Р.Ғамзатов «Менің дағыстаным» шығармасынан алынған үзінділердің қай кейіпкерге тән екенін анықтайды;

1

1


кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді.

3





Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлер сөзін талдайды;

1

1

1

заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді.

1

1

Барлығы



9



Дұрыс жауаптар

1-тапсырма. Шығармадан алынған үзіндіні пайдаланып, автор бейнесін анықтаңыз.

Кестені толтырыңыз.

Шығармадан үзінді

Автор қандай адам?

Р.Ғамзатов «Ана тілі»

Егер тілім ертең болса құрымақ,

Мен дайынмын өтуге де бүгін ақ.

Мен жаныммен сүйем осы тілімді,

Кедей деп ақ айта берсін білімді.


Мен сүйемін планетаның барлығын,

Өзен тауын, әр гүлі мен әр қырын.

Мен сүйемін бұл елімнің гүлін де,

Әлім шолы айттым алар тілінде.

Ақын өзінің ана тілін басқа тілдерден ерекше бағалайды. Ақын ана тілін ұлттың рухани мақтанышы, мәдениет пен әдебиеттің тоғысар алтын қазығы деп насихаттайды.


2-тапсырма. Р.Ғамзатов «Менің дағыстаным» шығармасынан алынған үзінділер қай кейіпкерге тән, сәйкестендіріңдер.

Shape3 Shape2 Shape1




Shape4



3-тапсырма. Берілген үзінділер арқылы кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беріңіз.

Кейіпкер

Іс-әрекет

Кейіпкерге берілетін баға

Суретші

Кеш қой. Кезінде туған жерімнен жанып тұрған жас жүрегімді алып кетіп едім. Енді еліме қаудыраған қу сүйегімді қайтаруға хақым бар ма менің?

Суретші енжар, қорқақ. Батыл, тәуекелшіл болу керек.

Анасы

Сен қателестің, Расул, менің ұлым баяғыда өліп қалған. Сенің көргенің – менің ұлым емес. Менің ұлым өзім үйреткен, авар анасы үйреткен тілді ұмытуға тиіс емес.

Анасы ұлттық құндылықты, туған тілді құрметтейді. Тілін ұмытқан өз баласын жатырқап тұр.

Автор

-Ана тілім менің! Сен маған ризасың ба, білмеймін, бірақ менің тірлігім – сенсің, мен сені мақтан етемін.

Туған елін, ана тілін қадірлейді. Нағыз елжанды адам.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2024
783
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі