Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.2.1.1 әртүрлі
графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі)
мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді
анықтау;
10.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік
мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді
талдап жазу;
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары
түгенделеді. Сабақ мақсаты
хабарланады.
Жағымды
психологиялық ахуал.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
«Ротация»
әдісі. Әр топқа бір сұрақ
жазылған парақ беріледі. Әр топ түрлі түсті қалам мен жауап жазып,
бір-бірімен алмастырады.
1. Қазақстан қандай
сыртқы саясат жүргізуде?
2. Қазақстанның ядролық
қарудан бас тартуы нені білдіреді?
3. Жас мемлекетіміздің
әлемдегі алпауыт елдер мен қарым-қатынасы қандай? (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді суретпен
байланыстырып оқып, талқылаңдар. Еліміздің сыртқы саясатта
ұстанатын стратегиясын тізбектеп, кесте
құрыңдар.
Оқылым мәтіні
бойынша кестені толтырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
4-тапсырма. Берілген сөздерден
ғылыми-көпшілік стильдегі шағын мәтін құрастырыңдар. Жұптасып,
бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,
редакциялаңдар.
Капитал,
бәсекелес, кеден, серіктес, төраға,
қаржы,
сала,
қызмет.
5-тапсырма.
Қазақстан ЕО-ға төрағалық етсе, қандай жоспар ұсынар едіңдер?
Сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен
қолданыңдар.
Дескриптор:
-
Берілген сөздерден ғылыми-көпшілік стильдегі
шағын мәтін құрастырады;
-
бір-бірінің жұмыстарына логикалық және
стильдік түзетулер енгізіп,
редакциялайды;
-
Сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен
қолданады.
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп,
назары сабаққа аударылады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын айқындайды.
Мәтінді суретпен
байланыстырып оқып, талқылаңдар. Еліміздің сыртқы саясатта
ұстанатын стратегиясын тізбектеп, кесте
құрыңдар.
Оқушылар мәтіндегі
ақпаратпен танысып, мәліметтерді кестеге
түсіреді.
Берілген сөздерден
ғылыми-көпшілік стильдегі шағын мәтін құрастырыңдар. Жұптасып,
бір-біріңнің жұмыстарыңа логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,
редакциялаңдар.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(e-history.kz)
|