Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.2.2.1 таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану
(терминдер, ұғымдар, шартты
белгілер,
синтаксистік құрылымы);
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба,
шартты белгі) мәліметтерді
салыстырып
талдау, негізгі үрдістерді
анықтау.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, ғылыми
стильдің ерекшеліктерін білу, графиктік мәтіндерді түсініп
оқу;
Көпшілігі: таза ғылыми стильдегі мәтінді
тілдік құралдар арқылы тану, әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте,
диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып
талдау;
Кейбір
оқушылар: таза ғылыми стильді тілдік
құралдар арқылы тану, әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді
салыстырып талдау, негізгі үрдістерді
анықтау.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Қызығушылықты
ояту.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
-
Әлемдік миграция дегеніміз
не?
-
Заңды және заңсыз миграция
мәселесі туралы қандай мәліметтер
білесіңдер?
-
Сонымен, балалар, бүгінгі
тақырып не туралы екен? (Оқушылар жауабы
тыңдалады).
Дескриптор:
-
Сұраққа жауап
береді.
-
Ойын
дәлелдейді.
ҚБ
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Оқулықтағы 2-оқылым
мәтіні. Мәтінді оқыңдар. Терминдер мен
ұғымдары және синтаксистік құрылымы арқылы стилін
анықтаңдар.
Дескриптор:
-
мәтіннің мақсатын
анықтайды;
-
стильдік сипатын
дәлелдейді;
-
тілдік амал-тәсілдерді талдап
көрсетеді.
ҚБ
3-тапсырма. Графиктік
мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді
талдап, өзіндік тұжырым жасап, шағын мәтін
жазыңдар.
Дескриптор:
-
Графиктік мәтіндегі деректерді
салыстырады;
-
маңызды тұстары мен үрдістерді
талдайды;
-
өзіндік тұжырым жасап, шағын
мәтін жазады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
6-тапсырма. Берілген үлгілерді негізге
алып, ісқағаздардың бірнешеуін жазыңдар. Ережеде аталған
ісқағаздардың тағы қай түрінің жазылу үлгісін
білесіңдер?
Дескриптор:
-
өтініш, түйіндеме, өмірбаян
жазады;
-
іс қағаз құрылымын
сақтайды;
Бекіту.
«Аялы алақан»
стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді
анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін
ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып
қояды.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
Тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқыңдар. Терминдер мен
ұғымдары және синтаксистік құрылымы арқылы стилін
анықтаңдар.
Графиктік мәтіндегі деректерді
салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, өзіндік тұжырым
жасап, шағын мәтін жазыңдар.
Ресми іс-қағаздарының
ерекшеліктерін біледі.
Берілген үлгілерді негізге
алып, ісқағаздардың бірнешеуін
жазыңдар.
«Аялы алақан»
стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді
анықтап, әр саусаққа жазып
шығады.
|
Қалыптастырушы бағалау
«Шаңырақ»
Қалыптастырушы бағалау
«Шаңырақ»
Қалыптастырушы бағалау
«Шаңырақ»
Қалыптастырушы бағалау
«Шаңырақ»
|
11-сынып
Қазақ тілі
оқулығы
Ғаламтор
материалдары
|
Саралау – көбірек қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай
жоспар құрған болар
едіңіз?
|
Бағалау – оқушылардың не
үйренгенін қалай анықтауды
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланысқа
сілтеме
Денсаулық және
қауіпсіздік
АКТ
сілтемелері
Құндылықтар
сілтемесі
|
Жұптар бірі-біріне қолдау
көрсетеді. Нәтижені саралау.
|
Оқуды
қадағалау
Сұрақ -
жауап
Топтық
бағалау
|
Георграфия пәнімен байланыс.
Пән мұғалімімен ой
бөлістім.
Сыныпты топтарға
бөлу.
АҚТ
дағдылары
Топпен жұмыс істеу дағдылары.
(бір-бірін тыңдау,
құрметтеу.)
|