Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Ой
шақыру.
-
Іскерлік кездесу дегеніміз
не?
-
Іскерлік кездесу кімдердің
арасында өтеді?
-
Қазақстандық іскер
азаматтардан кімдерді
білесіңдер?
Сонымен, балалар, бүгінгі
сабағымыз не
туралы?
Оқушылар өз
пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
және бағалау критерийлерін
анықтау
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тыңдалым мәтіні
тыңдалады. Аудиожазбадан (09. mp3)
«Көлеңкеде қалма!» мәтінін тыңдап, ойларыңмен бөлісіңдер.
Коммуникативті жағдаятқа сай сөйлеу әдебін
сақтаңдар(228-бет).
1. «Жақсы ісіңмен,
әрекетіңмен артыңа із қалдыру» дегеннің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
2. Мәтінде «көлеңкеде қалу»
деген сөз қандай
мағынада
айтылған?
3. Автор ойымен
келісесіңдер ме? Өз тараптарыңнан
қандай
пікір қосар
едіңдер?
Дескриптор:
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
3-тапсырма. Отандық кәсіпорынның басшысы
ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік
іскерлік кездесу өткізіңдер.
5-тапсырма. Тіл тазалығына қайшы сөздер
мен тіркестерді түзетіп жазып, тізімді өздерің
жалғастырыңдар.
Үлкен рақмет, құрметті
халықтар, әскерлер
жиылсын,
ағайындар арасында,
аспазшы мамандығы, жанұямыз
үлкен,
сот кама хабарлас, мен бару
керекпін
Дескриптор:
-
Отандық кәсіпорынның басшысы
ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік
іскерлік кездесу өткізеді;
-
Тіл тазалығына қайшы сөздер
мен тіркестерді түзетіп
жазады;
-
тізімді өздері
жалғастырады.
ҚБ
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
Оқушылар
берілген суреттер арқылы сабақ тақырыбына
болжау жасайды, сұрақтарға жауап
береді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
және бағалау критерийлерін
анықтайды.
Аудиожазбадан (09. mp3)
«Көлеңкеде қалма!» мәтінін тыңдап, ойларыңмен бөлісіңдер.
Коммуникативті жағдаятқа сай сөйлеу әдебін
сақтаңдар.
Ресми стиль туралы мәлімет
алады.
Отандық кәсіпорынның басшысы
ретінде шетелдік инвестормен сөз әдебін сақтай отырып, рөлдік
іскерлік кездесу өткізеді;
Тіл тазалығына қайшы сөздер
мен тіркестерді түзетіп
жазады;
тізімді өздері
жалғастырады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(Г.Сайынқызы)
|