Сабақтың
тақырыбы
|
Зобалаң заман
шындығы
«Өмірзая»
романындағы ұлттық
құндылықтар
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен
байланыстыру
11.2.5.1 әлем және
қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін
талдау
|
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Шығармадағы ұлттық
құндылықтардың ғаламдық тақырыппен байланыстыру және әлем
құндылықтарымен үндестігін
талдау.
|
|
Бағалау критерийлері
|
-
Құндылықтардың маңыздылығын
анықтайды;
-
Ғаламдық тақырыптармен
байланыстырады;
-
Әлем құндылықтарымен
үндестігін талдайды;
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика мен
терминология:
Ұлттық
құндылықтар
Оқушылар түсінеді және
сипаттайды...
Диалог және айтылымға
пайдалы тіркестер:
Менің
байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ...
ойлаймын
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Тарихтың, мәдениет
пен тілдің ортақтығы
(6-құндылық)
|
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Тарих, өзін-өзі
тану
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Слайд метариалдары,
видео материалдар
|
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
Романның кейіпкерлер
жүйесін талдайды.
|
|
Жоспар
|
|
Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылығын
ояту
Оқушыларға «Жазушы, драматург
Баққожа Мұқайдың 70 жылдығы» тақырыбында жазушы туралы
бейнематериалды тамашалайды.
https://www.youtube.com/watch?v=uyKVxmSTIz0
(00:00-03:53
минут)
-
Баққожа Мұқайды кім ретінде
таныдыңыз?
-
«Өмірзая» романы не
туралы?
-
Жазушының шығармаларына
әріптестері қандай баға
береді?
-
Романға қатысты
берілген бағамен сіз келісесіз бе? Пікіріңізді
дәлелдеңіз.
|
Оқушыларға «Жазушы, драматург
Баққожа Мұқайдың 70 жылдығы» тақырыбында жазушы туралы
бейнематериалды тамашалайды.
Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ
|
Б. Мұқай «Өмірзая»
романы
https://www.youtube.com/watch?v=uyKVxmSTIz0
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
№1
тапсырма
«Б.Мұқайдың «Өмірзая»,
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» шығармаларындағы тоталитарлық
дәуірдің шындығы» тақырыбында берілген мақаламен
танысу
https://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/26876
№2
тапсырма
«Б.Мұқайдың
«Өмірзая»
(ерекшеліктері
)
|
Ортақ ғаламдық
мәселелер мен
құндылықтар
|
Р.Мұқанованың «Мәңгілік
бала бейне»
(ерекшеліктері)
|
|
|
|
Дескриптор
-
Шығармалардың
ерекшеліктерін анықтайды;
-
Ортақ ғаламдық
мәселелерді табады;
-
Ортақ ұлттық
құндылықтарды анықтайды;
№3
тапсырма
«ПОПС» әдісі
арқылы 70 сөзден тұратын эссе
жазу.
-
«Менің ойымша,...
»
-
«Себебі, мен оны былай түсіндіремін …
»
-
«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын..»
-
«Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім
«Б.Мұқайдың
«Өмірзая» романының әлем әдебиетінде алатын орнын, әлем
әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдап, баға
беріңіз.
Дескритпор
-
Эссе құрылымын
сақтайды;
-
ПОПС әдісін
қолданады;
-
Шығарманың әлем
әдебиетіндегі орнын
анықтайды;
-
Құндылықтарыдң
үндестігін талдайды;
-
Сөз санын сақтайды;
(70 сөз)
«Автор орындығы».
Үздік жұмыстар оқылады.
|
Оқушылар мақаламен
танысады.
|
ҚБ
ҚБ
|
https://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/26876/
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Бүгін сіз үшін не
маңызды және қызықты болды?
Сіз қандай сұрақтар
бойынша нақты жауап алдыңыз?
Сіз үшін бүгін не
қиын болды?
Сіз психологиялық
ортаны қалай бағалайсыз?
Сіз үшін не
жеткіліксіз болды?
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Дифференциация –
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не
істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма
беруді көздеп отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты
қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|
|
Дифференциацияны берілетін
тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт,
қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға
болады.
Дифференциация сабақтың кез
келген бөлімінде
қолданылады.
|
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ
барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін
пайдаланыңыз.
|
Сабақ жоспарын құру үшін сізге
өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек
пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі
оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре
ме?
Оқушылар сабақ барысында
өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала
ма?
Осы сабақ
барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік
бар?
|
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге
асырымды
болды
ма?
Бүгін оқушылар
нені
үйренді? Сыныптағы
оқу
атмосферасы қандай
болды? Дифференциацияны жүзеге
асыру
қолымнан
келді
ме? Мен
жоспарланғануақытымды ұстандым
ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді осы сабақ
туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген
сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
|
|
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап
көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да
жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе
жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет
болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
|
|