Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.3.7.1 сөйлем түрлерінің
айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі) қолдану;
2.4.2.6 сөйлемдегі бір-бірімен
байланысып тұрған сөздерді
табу;
2.3.6.1 бас әріп пен
кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып
көлбеу және таза жазу
|
Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы:
Әділдік және
жауапкершілік
|
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ
ЫНТЫМАҚ
Басқалармен бірлескен жұмыстың
нәтижесін қорғай білу
Апта дәйексөзі:
Сәттілікке деген ең дұрыс жол-тағы да бір рет қадам жасап
көру
|
Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Ұйымдастыру
Сыныпты
түгелдеу
Сәлемдесу
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Мәтін түрлері туралы
тақырыптарды пысықтап кел.
Жаңа
тақырып
Жазылатын диктант мәтінін оқып
беру
Диктант
Тиін.
Тиін орманда, тоғайда болады.
Ол секіруге икемді. Бұтақтан – бұтаққа, ағаштан – ағашқа секіріп
жүреді. Жыртқыш аңдардан бұтаққа секіріп жүріп қорғанады. Тиін бүр,
саңырауқұлақ және жаңғақпен қоректенеді. Тиінді көрсең тиме. Оны
қорғап жүр.
Диктантты
жаздыру
Сергіту
сәті
Тапсырмалар
1«Тиін» мәтіні мәтіннің қай
түріне жататынын анықта,жаз
2Жыртқыш,саңырауқұлақ
сөздеріне дыбыстық талдау
жаса
Біздің
жобамыз
Оқулықтағы сипаттау мәтінін
құрастыру жұмысымен танысу
Өзіне ұнаған бір жануарға
сипаттау мәтінін құрастыру
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Мәтінді
тыңдайды
Жаттығу
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Сипаттау мәтінін
құрайды
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Мәтін түрлері туралы
тақырыптарды
біледі-1б
ҚБ:
«Смайликтер»
әдісі
Дескриптор:
Сөздерді есту бойынша қатесіз
жазады-1б
Тыныс белгілерін дұрыс
қояды-1б
Дескриптор:
Мәтіннің түрлерін ажырата
алады-1б
Дыбыстық талдау
жасайды-1б
Жарайсыңдар!
«Бас бармақ»»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
Диктанттар
жинағы
Тиіннің
суреті
Кері байланыс
тақтасы
|