Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.1.3.1 - күнделікті өмірде
кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.2.5.1 дереккөздерден (
сөздік,анықтамалық,энциклопедия ) мәліметті табу жолын анықтап,
берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп
алу.
2.3.1.1 мұғалім
көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын
сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап
жазу
|
Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Ұйымдастыру
Сыныпты
түгелдеу
Сәлемдесу
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
5-тапсырма
Өзің екі-үш лепті сөйлем құрап
жаз.
Үлгі:
Атқан таң қандай
арайлы!
Тақырыпты
ашу
Жұмбақтарды
шеш
Сөзді құрап, доп
тіземін
Қоя салсаң,бір
тары
Жаңалықты
жеткіземін
Хабарлы
сөйлем
Ойды аяқтап орақ
тұрады
Жауап сөз қалап
тұрады
Сұраулы
сөйлем
Ұранды,шаттықты
Өкініш,
аптықты
Білдіріп ойын
талайдың
Шарға ине қадаймын Лепті
сөйлем
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
6-жаттығу
Өлеңді мәнерлеп
оқы.
Қарамен жазылғандар қандай
сөйлемдер?
Осы сұрақтардың жауабын
дереккөздерден іздеп көр.
Жауабын
жаз
Жаңбыр қалай тұр
құйып?
Су тамшылары жиналып бұлт
болады.Тамшылар ауырлағанда жаңбыр
жауады
Неге ысиды күн
күйіп?
Жер Күнге жақын келгенде қатты
ыстық болады
Аспан неге
көкпеңбек?
Жиналған ауа көзге көк болып
көрінеді
Таулар неге тым
биік?
Тастардың жиналуынан таулар
пайда болады
ЕБҚ
Өзіңнің қатты қуанған кездегі
сезіміңді есіңе ал.Ол кезде сен дедің? Сезіміңді қалай
жеткіздің?
7-жаттығу
Сөйлемдерді көркем
жаз.
Жазған сөйлемдерің қандай
сөйлем екенін айт.
Ағаштың бұтақтарын
сындырма!
Гүлді
жұлма!
Жауап: Екеуі де лепті
сөйлем
ЕҚБ
Өлең жолдарын тиісті дауыс
ырғағымен оқы. Бұлардың қандай сөйлем екенін
айт
Армысың,шапағатты
күніміз!
Армысың,мейірімді
жеріміз!
Армысың,табиғат
анамыз!
Келді сізге өзіңіздің
балаңыз!
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
9-жаттығу
Көп нүктенің орнына сұрау не
леп белгісінің тиістісін қойып, өлеңді мәнерлеп
оқы.
-Не
жомарт?
-Жер
жомарт-
Адамзатты
асыраған!
Үй
тапсырмасы
8-тапсырма
Сурет бойынша мәтін құрастырып
жаз.
Суретке қарап не айтуға
болады?
Құрастырған мәтініңде лепті
сөйлем болсын.
ҚЖ:
«Семантикалық карта»
әдісі
Сөйлем түрлеріне қарай
белгіле
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Жұмбақтар
шешеді
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
Сұрақтарға жауап
береді
Жеке жұмыс
жасайды
Сөйлемдерді
жазады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Суретке қарап мәтін
құрастырады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Лепті сөйлемдер құрап жаза
алады-1б
ҚБ:
«Смайликтер»
әдісі
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп
оқиды-1б
Сұрақтардың жауабын
дереккөздерден іздеп табады
-1б
Тамаша
жауап!
Дескриптор:
Сөйлемдерді көркем
жазады-1б
Жазған сөйлемдердің қандай
сөйлем екенін
айтады-1б
Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына сұрау не
леп белгісінің тиістісін қойып, өлеңді мәнерлеп
оқиды-1б
Дескриптор:
Сурет бойыншамәтін құрастырып
жазады-1б
Мәтінге лепті сөйлемдер
қосады-1б
Дескриптор:
Сөйлем түрлеріне қарай кестені
белгілейді
-1б
«Сенімдер»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
Жұмыс
парағы
Оқулық
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Суреттер
оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Оқулық
Кесте
Кері байланыс
тақтасы
|