|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу Алматымектеп |
|||||
|
Бөлім: |
Дені саудың-жаны сау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 57 сабақ Дененің саулығын сақтау үшін. Судың пайдасы. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сұрақтарға жауап береді Мәтін түрін ажыратады |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 7-тапсырма. Түсіп қалған сөздердің тиістісін тауып, орнына қойып жаз. Тән тазалығын сақтау өте маңызды. Дәрігер бір айнек әкеліп, қолымыздың үстіне қойып, әрқайсымызға қаратты. Тән кір болса, осы тесіктердің бәрі бітеледі, тер шықпайтын болады. Тақырыпты ашу Торкөздерден мақал-мәтелді оқы. Қандай мақал-мәтел шықты? Мағынасын өз сөзіңмен түсіндір. Судың да сұрауы бар. Құндылық мақсаты: Денсаулықты күтуді, қадірлеуге баулу Жаңа тақырып 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. 2-тапсырма Мәтіннің жалғасын мұқият тыңда (11-аудио). ЕҚБ Суға шомылғанда қандай ережелерді сақтау керек? Өз білгеніңмен бөліс ЕБҚ Мәтіннің негізгі ойын тап. Өз ойыңмен салыстыр. ФС тапсырмасы «Шарлар» әдісі 3-тапсырма. Не түсіндік? 1. Суға тәуліктің қай мезгілінде шомылған дұрыс? 2. Суға түсу ережелерін неге мұқият біліп алу керек? 3. Қандай су адам денесіне жағымды әсер етеді? 4. Берілген кестеге қарап отырып, суға шомылудың пайдасы мен ережелерін мәтіннен тауып, айтып бер.
4-тапсырма. Қандай әңгіме оқыдың? «Судың пайдасы» мәтінінің түрін мұғалімнің көмегімен анықта. Жауап: сипаттау мәтіні 5-тапсырма. ТОптық жұмыс Жұмыс дәптеріне орындайық! 1-топ 1. Шашыраған әріптерден сөз құрап жаз. К і н ә з; н п і ө к і т с ; у ы м ш о л; а т м а қ. 2-топ 2. Антонимдерді сәйкестендір. Мазасыздану Еш нәрсені жақтырмау Жайбарақат отыру Көңілі толу Абыр-сабыр болу Сабыр сақтау Үй тапсырмасы Мәтінді оқып,мазмұнын айт ҚЖ: Суға шомылу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрастырып жаз
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Үй тапсырмасын тексертеді Мақал-мәтелдерді табады Мәтінді түсініп оқиды Жеке жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Мәтін түрін анықтайды Тапсырманы орындайды Кестемен жұмыс жасайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Түсіп қалған сөздердің тиістісін тауып, орнына қойып жазады -1б ҚБ: «Киіз үй» әдісі
Дескриптор: Берілген кестеден мақалды тауып айтады-1б Дескриптор: Мәтінді түсініп оқып, өз сөзіңмен мазмұндайды-1б Тамаша!
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б Суға шомылудың пайдасы мен ережелерін мәтіннен тауып, айтып бер.-1б Керемет!
Дескриптор: Мәтінінің түрін мұғалімнің көмегімен анықта -1б Дескриптор: 1-топ Шашыраған әріптерден сөз құрап жазады -1б 2-топ Антонимдерді сәйкестендіреді-1б
Дескриптор: Мәтінді оқып,мазмұнын айтады-1б «Данышпан үкі» әдісі |
Суреттер оқулық оқулық Оқулық Суреттер Оқулық Қимылдар Суреттер Оқулық Жұмыс дәптері Оқулық Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 57 сабақ Дененің саулығын сақтау үшін. Судың пайдасы. Әдебиеттік оқу
№ 57 сабақ Дененің саулығын сақтау үшін. Судың пайдасы. Әдебиеттік оқу
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу Алматымектеп |
|||||
|
Бөлім: |
Дені саудың-жаны сау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
2сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 57 сабақ Дененің саулығын сақтау үшін. Судың пайдасы. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сұрақтарға жауап береді Мәтін түрін ажыратады |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 7-тапсырма. Түсіп қалған сөздердің тиістісін тауып, орнына қойып жаз. Тән тазалығын сақтау өте маңызды. Дәрігер бір айнек әкеліп, қолымыздың үстіне қойып, әрқайсымызға қаратты. Тән кір болса, осы тесіктердің бәрі бітеледі, тер шықпайтын болады. Тақырыпты ашу Торкөздерден мақал-мәтелді оқы. Қандай мақал-мәтел шықты? Мағынасын өз сөзіңмен түсіндір. Судың да сұрауы бар. Құндылық мақсаты: Денсаулықты күтуді, қадірлеуге баулу Жаңа тақырып 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. 2-тапсырма Мәтіннің жалғасын мұқият тыңда (11-аудио). ЕҚБ Суға шомылғанда қандай ережелерді сақтау керек? Өз білгеніңмен бөліс ЕБҚ Мәтіннің негізгі ойын тап. Өз ойыңмен салыстыр. ФС тапсырмасы «Шарлар» әдісі 3-тапсырма. Не түсіндік? 1. Суға тәуліктің қай мезгілінде шомылған дұрыс? 2. Суға түсу ережелерін неге мұқият біліп алу керек? 3. Қандай су адам денесіне жағымды әсер етеді? 4. Берілген кестеге қарап отырып, суға шомылудың пайдасы мен ережелерін мәтіннен тауып, айтып бер.
4-тапсырма. Қандай әңгіме оқыдың? «Судың пайдасы» мәтінінің түрін мұғалімнің көмегімен анықта. Жауап: сипаттау мәтіні 5-тапсырма. ТОптық жұмыс Жұмыс дәптеріне орындайық! 1-топ 1. Шашыраған әріптерден сөз құрап жаз. К і н ә з; н п і ө к і т с ; у ы м ш о л; а т м а қ. 2-топ 2. Антонимдерді сәйкестендір. Мазасыздану Еш нәрсені жақтырмау Жайбарақат отыру Көңілі толу Абыр-сабыр болу Сабыр сақтау Үй тапсырмасы Мәтінді оқып,мазмұнын айт ҚЖ: Суға шомылу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін құрастырып жаз
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Үй тапсырмасын тексертеді Мақал-мәтелдерді табады Мәтінді түсініп оқиды Жеке жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді Тапсырманы орындайды Жаттығу жасайды Мәтін түрін анықтайды Тапсырманы орындайды Кестемен жұмыс жасайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Түсіп қалған сөздердің тиістісін тауып, орнына қойып жазады -1б ҚБ: «Киіз үй» әдісі
Дескриптор: Берілген кестеден мақалды тауып айтады-1б Дескриптор: Мәтінді түсініп оқып, өз сөзіңмен мазмұндайды-1б Тамаша!
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б Суға шомылудың пайдасы мен ережелерін мәтіннен тауып, айтып бер.-1б Керемет!
Дескриптор: Мәтінінің түрін мұғалімнің көмегімен анықта -1б Дескриптор: 1-топ Шашыраған әріптерден сөз құрап жазады -1б 2-топ Антонимдерді сәйкестендіреді-1б
Дескриптор: Мәтінді оқып,мазмұнын айтады-1б «Данышпан үкі» әдісі |
Суреттер оқулық оқулық Оқулық Суреттер Оқулық Қимылдар Суреттер Оқулық Жұмыс дәптері Оқулық Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |
||
шағым қалдыра аласыз

















