Сабақтың мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: шығарманың мазмұнын түсіндіре
алады, тақырыбы мен идеясын
анықтайды;
Көпшілігі: Шығарманың тақырыбы мен
идеясын біледі, жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттайды;
Кейбір
оқушылар: Ақын үмітін қалай ақтауға
болатындығы туралы өз пікірлерін
білдіреді.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен
сәлемдесу.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру: шеңбер құрып балаларды бір-
біріне тілек айтқызып, психологиялық ахуал
туғызу.
Қызығушылықты
ояту. Ой қозғау
мақсатында:
-
Балалар, сіздер әңгіме
оқығанды ұнатасыздар ма?
Неліктен?
-
Ы. Алтынсаринның қандай
әңгімелері сіздерге көбірек
ұнайды?
-
Қандай тақырыптар туралы қалам
сермеген? Олай болса, балалар, сабағымызды бастамас бұрын
«Қанағат», «Байлық», «Еңбек», «Адалдық» деген сөздердің мәнін ашып,
бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайық.
«Қанағат», «Байлық»,
«Еңбек»,
«Адалдық»
«Суреттер: не болды?»
әдісі. Тақтадан суреттер көрсетіледі. Оқушылардан
суретте не болып жатқанын және түсіндіріп берулері сұралады. Білім
алушының назарын шоғырландыру үшін қосымша жетекші сұрақтар
қойылады:
-
Суреттен не байқадыңдар?
-
Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп
ойлайсыз?
-
Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?
Болжаңыз.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтау.
|
Оқушыларға берілген тірек
сөздердің мағынасын ашады, жаңа тақырыпқа болжам
жасайды.
Тақтадан суреттер
көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын және түсіндіріп
берулері сұралады. Тақырыпты
болжайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтау.
|
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану. «Тұлғаны
таны» әдісімен Ы. Алтынсарин туралы білетін ақпараттарын кластер
әдісімен қорғайды.
Электронды оқулық арқылы Ы.
Алтынсаринның «Атымтай Жомарт» әңгімесін
тыңдату.
1-тапсырма. «Уақыт тізбегі»
әдісі. (жеке жұмыс) Оқушылар «Атымтай Жомарт» әңгімесінің мазмұнын
талдай отырып, шығармадағы оқиғаларды рет-ретімен «Уақыт тізбегі»
әдісі бойынша сызбаға
жазады.
Дескриптор:
1. Әдеби шығарманың мазмұнын
түсінеді.
2. Мәтін мазмұнына анализ
жасайды.
3. Шығармадағы оқиғалар
тізбегін сызбаға түсіреді.
ҚБ
2-тапсырма. Тапсырма. Жомарттық және
сараңдық сөзінің мағынасын анықтап, осы сөздер қатысқан мақал-мәтел
тауып, кестені
толтырыңыз.
Сөз
|
Мағынасы
|
Мақал-мәтел
|
Жомарттық
|
|
|
Сараңдық
|
|
|
Дескриптор:
1. «Жомарттық»
сөзінің мағынасын ашады.
2. «Сараңдық»
сөзінің мағынасын ашады.
3. Мақал-мәтелді
тауып жазады.
4. Кестені
толтырады.
ҚБ
3-тапсырма.
1. Әңгіменің
тақырыбы мен идеясын
анықтаңдар.
2. Атымтай
жомартқа тән қасиеттерді тірек сызба арқылы көрсетіңдер. Тақырып
бойынша ойларыңды
қорытындылаңдар.
Дескриптор:
-
Әңгіменің тақырыбы
мен идеясын анықтайды;
-
Атымтай жомартқа тән
қасиеттерді тірек сызба арқылы
талдайды;
-
Тақырып бойынша
ойларыңды қорытындылайды.
ҚБ
|
«Тұлғаны таны»
әдісімен Ы. Алтынсарин туралы білетін ақпараттарын кластер әдісімен
қорғайды.
Оқушылар «Атымтай
Жомарт» әңгімесінің мазмұнын талдай отырып, шығармадағы оқиғаларды
рет-ретімен «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша сызбаға
жазады.
Жомарттық және
сараңдық сөзінің мағынасын анықтап, осы сөздер қатысқан мақал-мәтел
тауып, кестені толтырады.
Әңгіменің тақырыбы
мен идеясын анықтайды;
Атымтай жомартқа тән
қасиеттерді тірек сызба арқылы
талдайды;
Тақырып бойынша
ойларыңды қорытындылайды.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт»
әңгімесі
|