Материалдар / № 6 Ғылым таппай мақтанба өлеңінің идеясы.docx

№ 6 Ғылым таппай мақтанба өлеңінің идеясы.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2024
88
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Абайды оқы, таңырқа

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

"Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің идеясы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді.

Көпшілігі: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді;

Кейбір оқушылар: Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені жаһандық мәселелермен байланыстырады.

Бағалау критерийі

  • әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қолдарынан ұстап тұрып бәрі бірге

Бар ғажайып мен!

Бәрі менің қолымда!

Бәрі маған байланысты!

Қызығушылықты ояту.

«Жамандық көрсең, нәфрәтлі,

Суытып көңіл тыйсаңыз», деген өлең жолдарында не айтылған?

«Дүние де өзі, мал да өзі,

Ғылымға көңіл бөлсеңіз», деген ой нені білдіреді.

Автордың өлеңдегі түйінді ойы қандай?

https://www.youtube.com/watch?v=Ru7PRRikOzU

Үзінді тыңдалып, бейнероликке байланысты оқушылар өз ойларын айту

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

Оқушылар өлең үзінділеріне байланысты өз пікірлерін білдіреді, бейнероликті тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын айтады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


ҚБ





ҚБ


6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



https://www.youtube.com/watch?v=Ru7PRRikOzU


Сабақтың ортасы
































Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.

1. Абай «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай өсиет

айтады?

2. Ақын қандай нәрседен қашық, қандай нәрсеге асық болуға шақырады?

3. Неден жиреніп, неден ғибрат алу керек?

4. Ғалым болу үшін не істеу керек? Ғылымның құндылығы

неде?

5. Өлең қандай тақырыпқа жазылған? Абай жастарды қандай болуға шақырады? Өлеңде қандай адамдарға мінездеме берілген?

Дескриптор:

  • «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді;

  • Өз пікірлерін білдіреді.

ҚБ

2-тапсырма. Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселені көтерген? Сол мәселелер қазіргі заманда кездесе ме? Өз ойыңызды

дәлелдеп жазыңыз.

Дескриптор:

  • өлеңдегі көтерілген мәселені көрсетеді;

  • өлең жолдарынан мысалдар келтіре отырып, дәлелдейді.

ҚБ «Бас бармақ»

3-тапсырма. Өлеңнің негізгі идеясы қандай және ол өлеңнің қай бөлігінде ерекше көрініс тапқан?

Негізгі идея

Өлең жолдары



Дескриптор:

  • идеясын анықтайды;

  • өлең жолдарын анықтайды.

ҚБ

Тапсырма. «Жеке пікір алаңы»

«ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... ».

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін… ».

Үшінші сөйлем «Оны мен мына факт, мысалдармен дәлелдей аламын… ».

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мынадай қорытынды шешімге келдім».

Дескрипторлар:

  • тақырыпқа байланысты өз ойын білдіреді;

  • себебін түсіндіріп, дәлелдейді;

  • қорытынды шешімін ұсынады.

Оқушылардың бірін-бірі бағалау.

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»

Оқушылар «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.









Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселені көтерген? Сол мәселелер қазіргі заманда кездесе ме? Өз ойыңызды

дәлелдеп жазыңыз.

Өлеңнің негізгі идеясы қандай және ол өлеңнің қай бөлігінде ерекше көрініс тапқан?


Сабақ «ПОПС» формуласымен түйінделеді.








ҚБ






ҚБ







ҚБ







ҚБ





6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы

Сабақтың соңы



Рефлексия.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ