Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.3.3.1 мәтін құрылымын
сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып,
маңызды тұстары мен үрдістерді талдап
жазу;
10.4.3.1 белгілі бір
тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: графиктік мәтіндерді түсініп
оқу, өз ойын талдап жазу;
Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып,
әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстыру, белгілі бір
тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу;
Кейбір
оқушылар: мәтін құрылымын сақтай
отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды
тұстары мен үрдістерді талдап жазу, белгілі бір тақырып аясында
сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал: «Сөйлей алатын
қолдар» жаттығуы.Мұғалім айтатын
жаттығулардың бәрін тек қолмен ғана орындау
керек:Амандасу,достасу,қуаныш көрсету, ескерту айту, күресу,
сәттілік тілеу.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ. Ой шақыру. Сұрақтарға жауап
беріп, ойларыңмен
бөлісіңдер.
1. Суреттермен танысыңдар.
Ұлттық валютамыздың дизайнына көңілдерің тола ма? Өздерің қандай
ұсыныс айтар едіңдер?
2. Болашақтағы Қазастанның
ұлттық валютасының эскизін қалай
елестетесіңдер? (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
1.Мәтінді 2 дәйексөзбен
қорытып, «Қосжазба күнделігін» толтырыңдар. Жұпта
талқылаңдар.
2.
Мәтін құрылымын сақтай
отырып, ұлттық валютамыз –
теңге
туралы өз ойларыңды
«Кубизм» әдісімен
жазыңдар.
Дескриптор:
-
мәтінмен оқып
танысады;
-
Мәтінді 2 дәйексөзбен
қорытады;
-
«Қосжазба күнделігін»
толтырады;
-
Мәтін құрылымын
сақтайды;
-
өз ойларыңды «Кубизм» әдісімен
талдап жеткізеді.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
5-тапсырма. Ақшаның адам өмірінде
атқаратын рөлі, күнделікті жұмсалатын орны туралы сұхбат
құрыңдар.
7-тапсырма. Тағы қандай елдердің
валюталарын білесіңдер? Қосымша ресурстардан ізденіп, әр елдің
валюталарын салыстырыңдар.
Дескриптор:
-
Ақшаның адам өмірінде
атқаратын рөлі, күнделікті жұмсалатын орны туралы сұхбат
құрады;
-
Қосымша ресурстардан
ізденеді;
-
әр елдің валюталарын
салыстырады;
-
өз ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы тақырыпты ашады. Өзіндік ой
түйеді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтінді 2 дәйексөзбен қорытып,
«Қосжазба күнделігін» толтырыңдар. Жұпта
талқылаңдар.
Мәтін құрылымын сақтай отырып,
ұлттық валютамыз – теңге
туралы өз ойларыңды «Кубизм»
әдісімен жазыңдар.
Ақшаның адам өмірінде
атқаратын рөлі, күнделікті жұмсалатын орны туралы сұхбат
құрыңдар.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|