|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Бөлім |
|
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып: 7 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.11 – кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеу; 7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. Сұрақ -жауап https://wordwall.net/resource/68017472 |
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор: 2 балл |
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ Зертханалық жұмыс № 6 Архимед заңын тексеру. Жұмыстың мақсаты: суға батырылған пішіндері әртүрлі денелерге әрекет ететін архимед күшін өлшеу. Құрал – жабдықтар: жіп байланған цилиндр, куб және бұрыс пішінді денелер, өлшеуіш цилиндр (мензурка), динамометр, суы бар стақан, сызғыш. Жұмыстың орындалу реті:
серпімділік күшін өлшеңдер (дененің судағы салмағы).
архимед күшін анықтаңдар. Нәтижелерін кестеге жазыңдар.
күшінің мәндерін салыстырыңдар.
Қорытынды______________ |
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Архимед заңын біледі; Кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттей алады; Физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтай алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту https://wordwall.net/resource/52640204
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: № 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу» тақырыбына берілген тест сұрақтарына дұрыс жауап бере алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефексия
Өзін -өзі бағалау «Барометр» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№ 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу»
№ 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу»
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Бөлім |
|
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып: 7 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.11 – кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеу; 7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. Сұрақ -жауап https://wordwall.net/resource/68017472 |
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор: 2 балл |
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ Зертханалық жұмыс № 6 Архимед заңын тексеру. Жұмыстың мақсаты: суға батырылған пішіндері әртүрлі денелерге әрекет ететін архимед күшін өлшеу. Құрал – жабдықтар: жіп байланған цилиндр, куб және бұрыс пішінді денелер, өлшеуіш цилиндр (мензурка), динамометр, суы бар стақан, сызғыш. Жұмыстың орындалу реті:
серпімділік күшін өлшеңдер (дененің судағы салмағы).
архимед күшін анықтаңдар. Нәтижелерін кестеге жазыңдар.
күшінің мәндерін салыстырыңдар.
Қорытынды______________ |
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Архимед заңын біледі; Кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттей алады; Физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтай алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту https://wordwall.net/resource/52640204
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: № 6 зертханалық жұмыс. «Архимед заңын зерделеу» тақырыбына берілген тест сұрақтарына дұрыс жауап бере алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефексия
Өзін -өзі бағалау «Барометр» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
шағым қалдыра аласыз















