Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
дайындық
Қал
қалай?
–
Осылай! (Бас
бармағын көтереді).Жүріс
қалай?
–
Осылай! (Алақанда
екі саусақпен«адымдайдыы»).
Жүгіріс ше?
Осылай! (Қолдарын шынтағынан бүгіп, жүгіргендегідей
етіп
қозғалтады).Түнгі ұйқы?
Осылай! (Қолдарын бетінің астына салып, бастарын
түсіреді).Аласың ба?
-Осылай! (Қолдарымен
қармайтын əрекеттер жасайды).
Бергенде ше?
– Осылай! (Қолдарымен бір затты беріп тұрғандай
қозғалтады).Ойын қалай?
Осылай! (Езулерін ауаға толтырып, оларды алақандарымен
ұрады).Ұрысқанда?
–
Осылай! (Саусағымен
көршісін қорқытады)
ІІ.
Өткен
сабаққа шолу, жаңа сабаққа
кіріспе:
«Woorwall» қосымшасы «Сұрақ менен, жауан сенен»
әдісі
арқылы өткенді пысықтау
-Қажымұқанның қанша медалі
бар?
-Қытай еліне қай жылы
барды?
-Сайыс қай қалада өтті?
-Сар Кекен мен Қажымұқан белдесуіндегі
Қажымұқанның тәсілдерін айтып бер
-Қажымұқанда қай ауруханада
емделді?
-Сар –Кекенді Жапондар кім деп
атайды?
ІІІ. Топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Оқушылар
жаттығу жасай отырып, жаттығу жасайды.
Сұраққа
жауап береді.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Слайд
1
Слайд
2
Слайд
3
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
« Миға
шабуыл» әдісі арқылы Ахмет Байтұрсынов
туралы білетіндерін бөліседі.
Ахмет
«Автормен танысу»
әдісі
арқылы Ахмет Байтұрсынов туралы білетіндерін
бөліседі.
Үлгі: Ақын, ғалым, ұстаз, аудармашы, «Әліппе»
авторы, 1872- 1937жж «Идеяларды толықтырамыз» әдісін сүйеніп
берілген пікірлерді пайдаланып мұғалімен көмегімен Ахмет
Байтұрсынов туралы әңгімелейді.
1. Ахмет Байтұрсынұлы – халықтың рухани
көсемі. (М. Әуезов) 2. Ахмет Байтұрсынұлы ұлтын шын сүйетін.
(С.Сейфуллин)
3. Біз бүгін Ахаңның «Әдебиет танытқышы»
Аристотельдің «Поэтикасымен» салыстырар едік. Мұның мәнісі – екеуі
де: бірі – грек әдебиетінің, екіншісі – қазақ әдебиетінің
әліпбилері. (З. Қабдолов)
4. Ахмет Байтұрсынұлы – біріншіден, қазақ тілінің
тұңғыш әліппесі мен оқулықтарының авторы. Соңынан із қалдырған
жаңашыл ағартушы.
1- тапсырма (Ұ.Ж)
Мәтінге сүйеніп, бала Ахметті сипаттап,сызбаны
толтыр.
Бала Ахмет қандай бала?(қабілетті,
зерделі)
2-тапсырма Үзіндіге сүйеніп,
сызбаны толтыр

3-тапсырма. Бала Ахмет кімнен
өнеге мен тәлім көрді? (ұлы ұстаздан)
4-тапсырма. Қарамен
белгіленген сөйлемге сай келетін нақыл сөзді
анықта.
Ұстаз-ұлық емес,ұлы
қызмет.
Бауыржан Момышұлы
Оқулықпен жұмыс
«Бағытталған оқу» әдісі бойынша мәтінді оқиды.
Мәтін мазмұнын баяндайды.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Үлгі сұрақтар: Ахметтің дүниеге келген
жерінің атауы? Ахмет қандай еді? Ахметтің өсуіне әсер еткен
ақындарды ата. Оның ұстаздық жолына түсуіне әсер еткен кім?
Сейдахмет ақын Ахмет туралы не айтты? Сейдахмет ақынның үміті
ақталды ма?
Сөздік жұмысы
Көк өрімдей-жап-жас
Жұптық жұмыс
Жоспар құрады, жоспарға сүйеніп
әңгімелейді.
Жоспар:
1. Ахметтің туған
жері
2. Ахметтің
ұстаздары
3. Ы.Алтынсариннің
ықпалы
«Сиқырлы қорап»
Топтық жұмыс
1-топ: «Үш қадамдық
сұхбат» әдісі арқылы мәтінде «Сейдахмет ақын артқан
үмітті Ахмет ақтады ма?» өз ойы мен сезімін, көзқарасын
білдіреді
2-топ: Мәтінге сүйене
отырып Ахметті сипаттайды.
Үлгі: алғыр, қабілетті, зерделі, ынтасы зор,
ақылды, зерек
3топ:«Кластер» стратегиясына
сүйеніп пікірлерді пайдаланып топ алдында
сөйлейді.
1. Ахмет Байтұрсынұлы –
ақын.
2. Ахмет Байтұрсынұлы –
ұстаз.
3. Ахмет Байтұрсынұлы –
ғалым.
|
Ахмет Байтұрсынов туралы
әңгімелейді.
Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге
немесе өз идеяларын айтуға үйренеді.
Оқушылар бір – бірімен ой бөліседі, идеяларын
ортаға салады.
«Бағытталған оқу» әдісі бойынша мәтінді оқиды.
Мәтін мазмұнын баяндайды.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Түсініксіз
сөздердің мағынасын анықтайды.
Өз ойы мен сезімін, көзқарасын
білдіреді.
Мәтінге
сүйеніп Ахметті сипаттайды.
Сұраққа өз
пікірлерін айтады.
|
Дескриптор
- Мәтінге сүйеніп, бала Ахметті сипаттап,сызбаны
толтырады;(1б)
- Үзіндіге сүйеніп, сызбаны
толтырады;(1б)
- Бала Ахмет кімнен өнеге мен тәлім көргенін
айтады;(1б)
- Қарамен белгіленген сөйлемге сай
келетін нақыл сөзді
анықтайды.(1б)
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;(1б)
-мәтін мазмұнын
жүйелі баяндайды;(1б)
- мәтін
бойынша сұрақтарға жауап береді. (1б)
-жоспар
құрады;(1б)
-жоспарға сүйеніп
әңгімелейді.(1б)
Дескриптор:
1-топ:
-«Сейдахмет ақын артқан үмітті Ахмет
ақтады ма?» өз ойы мен сезімін, көзқарасын
білдіреді;(1б)
2-топ:
-Ахметті
сипаттайды.(1б)
3-топ:
- пікірлерді пайдаланып топ алдында
сөйлейді.(1б)
|
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
Слайд
9
Слайд
10
Слайд11
Слайд
12
|