Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.3.2.1 ғылыми-көпшілік
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық
жазу;
10.4.3.1 белгілі бір
тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: ғылыми стильдің жанрлық
ерекшеліктерін анықтау, өз ойын талдап
жазу;
Көпшілігі: ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолдану, белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп,
түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу;
Кейбір
оқушылар: ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу, белгілі бір тақырып
аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп,талғаммен қолдана
білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал: «Сөйлей алатын
қолдар» жаттығуы.Мұғалім айтатын
жаттығулардың бәрін тек қолмен ғана орындау
керек:Амандасу,достасу,қуаныш көрсету, ескерту айту, күресу,
сәттілік тілеу.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ. «Жұптас. Ойлан. Бөліс»
тәсілімен сұрақтарға жауап беріңдер.
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
1.Мәтінді оқып, жұпта
талқылаңдар.
2.
Берілген сөздерді
қатыстырып, бір тауарды пайдаланудың нұсқаулығын
жазыңдар.
Тауар, тауар өндірісі,
тауар белгісі, тауар сапасы,
тауарды
пайдалану ережесі,
қауіпсіздік кепілдігі, төлем
кепілдігі.
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып, жұпта
талқылайды;
-
Берілген сөздерді
қатыстырады;
-
бір тауарды пайдаланудың
нұсқаулығын жазады;
-
нұсқаулық құрылымын
сақтайды;
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
5-тапсырма. Екі топқа бөлініп, жағдаяттық
тапсырманы орындаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы тақырыпты ашады. Өзіндік ой
түйеді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтінді оқып, жұпта
талқылаңдар.
Берілген сөздерді қатыстырып,
бір тауарды пайдаланудың нұсқаулығын
жазыңдар.
Екі топқа бөлініп,
жағдаяттық тапсырманы
орындаңдар.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|