Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
11.2.7.1 - БАҚ,
энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала
білу, сілтеме жасау, дәйексөз келтіру жолдарын
білу.
10.3.2.1
ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай
тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью
жазу.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтін мазмұнын түсіну, тақырып
бойынша мәліметтер іздену, тақырыпқа байланысты сұхбат
алу;
Көпшілігі: тақырып бойынша БАҚ,
энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала
білу, ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, интервью
жазу;
Кейбір
оқушылар: БАҚ, энциклопедиялық,
ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме
жасау, дәйексөз келтіру жолдарын білу, ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, интервью жазу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ой
шақыру.
Аудиожазбадан (08. mp3) «Дұрыс
сөйлейік» мәтінін тыңдап, онда айтылған тілдік оралымдар туралы өз
ойларыңмен бөлісіңдер. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен
оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырыңдар
(227-бет).
Оқушылар
мәтінде көтерілген мәселеге
автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып «Сұрақтар ағашы»
әдісімен сұрақтар
құрастырады.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
2-оқылым мәтіні. Мәтінді
рөлге бөліп оқыңдар. Авторына сілтеме
жасаңдар.
3-тапсырма. «Т кестесіне» Құнанбай мен
Ұлжанның сөз әдебі мен сөйлеу мәнерін, сөз қолдану ерекшеліктерін
жазыңдар.
Дескриптор
-
Мәтінді рөлге бөліп
оқиды;
-
Авторына сілтеме
жасайды;
-
«Т
кестесіне» Құнанбай мен Ұлжанның сөз әдебі мен сөйлеу мәнерін, сөз
қолдану ерекшеліктерін жазады.
ҚБ
7-тапсырма. Сөз сапасы, сөз қолданысындағы
ерекшеліктерге журналистік зерттеу жүргізіңдер. БАҚ матери
алдарынан дәйектемелер келтіріп, топта
талқылаңдар.
Дескриптор
-
Сөз
сапасы, сөз қолданысындағы ерекшеліктерге журналистік зерттеу
жүргізеді;
-
.
БАҚ матери алдарынан дәйектемелер
келтіреді;
-
Авторына сілтеме
жасайды;
-
топта талқылайды.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
6-тапсырма.
Мәтінді оқып, қай ғылым саласына жататынын,
мәтіннің мақсаты мен стильдік сипаттарын талдап,
жазыңдар.
2)
Ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, интервью жазыңдар.
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып, қай ғылым саласына жататынын
анықтайды;
-
мәтіннің мақсаты мен стильдік сипаттарын
талдап, жазады.
-
Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,
интервью жазады;
-
Интервьюдің ерекшеліктерін
сақтайды.
ҚБ
|
Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
Оқушылар өздері білетін
ақпараттарын ортаға салып, сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі
тақырыппен байланысын анықтайды. Аудиожазбадан (08. mp3) «Дұрыс
сөйлейік» мәтінін тыңдап, онда айтылған тілдік оралымдар туралы өз
ойларыңмен бөліседі.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар.
Авторына сілтеме жасаңдар.
«Т кестесіне» Құнанбай мен
Ұлжанның сөз әдебі мен сөйлеу мәнерін, сөз қолдану ерекшеліктерін
жазыңдар.
Сөз сапасы, сөз қолданысындағы
ерекшеліктерге журналистік зерттеу жүргізіңдер. БАҚ матери
алдарынан дәйектемелер келтіріп, топта
талқылаңдар.
Мәтінді оқып, қай ғылым
саласына жататынын
анықтайды;
мәтіннің мақсаты мен стильдік
сипаттарын талдап, жазады.
Ғылыми-көпшілік стильдің
жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды
қолданып, интервью жазады;
Интервьюдің
ерекшеліктерін сақтайды.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
10-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
(kitaphana.kz)
|