Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.2.2.1.Эпикалық
шығармадағы автор
бейнесін
анықтау.
5.2.1.1.Әдеби
шығармадағы екі
нәрсені
салыстыра
суреттеулер мен
қарама-қарсы
суреттеулерді табу
5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді
өзіндік
құндылығы
тұрғысынан
талдап, әдеби
эссе
жазу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі
автор бейнесін анықтау, шығармадағы екі нәрсені салыстыра талдау,
шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып
жазу;
Көпшілігі: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі
автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу;
Кейбір
оқушылар: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі
автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы
кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылықты
ояту.
Суреттер «Не болды?» әдісі.
Суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын және
түсіндіріп берулері сұралады.
Жетекші сұрақтар
қойылады:
- Суреттен не
байқадыңдар?
- Бұл қандай адам? Оның бойында
қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не
жайлы? Болжаңыз.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар сурет бойынша
сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбын
айтындайды.
|
ҚБ
«Жүрек»
|
суреттер
«Атымтай Жомарт»
әңгімесі
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
Ой
шақыру.
-
Қазіргі күні жомарт адамдар мен
сараң адамдар бар ма?
-
Қазіргі қоғамда Атымтай Жомарт
кездесе ме?
-
Қазіргі заманның Атымтай
Жомарты қандай деп ойлайсыз?
Тапсырма. Топтық
жұмыс.
Талқылау
сұрақтары:
-Неліктен Атымтай Жомарт
дәулетті бола тұра, шөп тасып,еңбек қылды? Себебін
түсіндіріңіз.
І топ. Постер
дайындау
ІІ топ. Рөлдік ойын
көрсету
ІІІ топ. Диалог,
пікірталас
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма.
1-топ. Шығарма авторының бейнесін
анықтау мақсатында төмендегі тапсырманы
орындаңдар.
Өзіңізді автормын деп
елестетіңіз. Шығарма бойынша пікіріңізді білдіріңіз, мына
сөйлемдерден басталуы тиіс:
Мен автор ретінде, әңгімені
бұлай бастау себебім....
Мен автор ретінде, бұл
әңгімедегі кейіпкердің әрекетін былайша түсіндірер
едім...
Мен автор ретінде, әңгімені
былайша аяқтауым....
2-топ. Қос
диаграмма.
Білім алушылар жомарт адам мен
сараң адамның бейнесін салыстырады.
Дескриптор:
-
Шығарма авторының бейнесін
анықтайды;
-
Өз көзқарасын дәлелді
жеткізеді;
-
жомарт адам мен сараң адамның
бейнесін салыстырады;
-
Өз ойын дәлелді
жеткізеді;
-
ҚБ
Тапсырма. Жеке
жұмыс.
-
Кейіпкердің өзіндік 3
құндылығын анықтап, сыни тұрғыдан пікіріңізді білдіре отырып
талдаңыз.
-
Атымтай Жомарттың бойындағы
қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазыңыз
(70-80сөз).
Дескриптор:
-
кейіпкердің өзіндік құндылығына
дәлел болатын 3 эпизодты анықтайды;
-
кіріспе бөлімде Атымтай Жомарт
туралы өзіндік пікір білдіреді (20-25
сөз);
-
негізі бөлімде Жомарттың
бойындағы адамгершілік қасиеттерін жинақтайды (30
сөз);
-
әр қасиетіне шығармадан дәлел
келтіреді (30 сөз);
-
қорытынды бөлімде Жомарттың
бойынан өзіне үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын тұжырымдайды
(20-25 сөз).
«Автор орындығы». Үздік
жұмыстар оқылады.
|
Оқушылар сұраққа жауап беру
арқылы ой тұжырымдайды.
Тапсырманы топпен
орындайды.
Жеке
жұмыс
|
ҚБ
«Жүрек»
ҚБ
ҚБ
|
«Атымтай Жомарт»
әңгімесі
|