Материалдар / № 8 Жомарттық пен сараңдық.docx

№ 8 Жомарттық пен сараңдық.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу 5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
31
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жомарттық пен сараңдық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы екі нәрсені салыстыра талдау, шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып жазу;

Көпшілігі: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Кейбір оқушылар: «Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі

  • әңгімедегі автор бейнесін анықтайды;

  • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады;

  • шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту.

Суреттер «Не болды?» әдісі. Суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын және түсіндіріп берулері сұралады.



Жетекші сұрақтар қойылады:

- Суреттен не байқадыңдар?

- Бұл қандай адам? Оның бойында қандай жақсы қасиет бар деп ойлайсыз?

- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбын айтындайды.


ҚБ «Жүрек»

суреттер




«Атымтай Жомарт» әңгімесі

Сабақтың ортасы





































Мағынаны тану.

Ой шақыру.

  • Қазіргі күні жомарт адамдар мен сараң адамдар бар ма?

  • Қазіргі қоғамда Атымтай Жомарт кездесе ме?

  • Қазіргі заманның Атымтай Жомарты қандай деп ойлайсыз?

Тапсырма. Топтық жұмыс.

Талқылау сұрақтары:

-Неліктен Атымтай Жомарт дәулетті бола тұра, шөп тасып,еңбек қылды? Себебін түсіндіріңіз.

І топ. Постер дайындау

ІІ топ. Рөлдік ойын көрсету

ІІІ топ. Диалог, пікірталас

Дескриптор:

  • Берілген сұрақтың жауабын іздейді;

  • Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.

ҚБ


Тапсырма.

1-топ. Шығарма авторының бейнесін анықтау мақсатында төмендегі тапсырманы орындаңдар.

Өзіңізді автормын деп елестетіңіз. Шығарма бойынша пікіріңізді білдіріңіз, мына сөйлемдерден басталуы тиіс:

Мен автор ретінде, әңгімені бұлай бастау себебім....

Мен автор ретінде, бұл әңгімедегі кейіпкердің әрекетін былайша түсіндірер едім...

Мен автор ретінде, әңгімені былайша аяқтауым....

2-топ. Қос диаграмма.

Білім алушылар жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады.

Дескриптор:

  • Шығарма авторының бейнесін анықтайды;

  • Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді;

  • жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады;

  • Өз ойын дәлелді жеткізеді;

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс.

  • Кейіпкердің өзіндік 3 құндылығын анықтап, сыни тұрғыдан пікіріңізді білдіре отырып талдаңыз.

  • Атымтай Жомарттың бойындағы қасиеттерін негізге ала отырып, эссе жазыңыз (70-80сөз).

Дескриптор:

  • кейіпкердің өзіндік құндылығына дәлел болатын 3 эпизодты анықтайды;

  • кіріспе бөлімде Атымтай Жомарт туралы өзіндік пікір білдіреді (20-25 сөз);

  • негізі бөлімде Жомарттың бойындағы адамгершілік қасиеттерін жинақтайды (30 сөз);

  • әр қасиетіне шығармадан дәлел келтіреді (30 сөз);

  • қорытынды бөлімде Жомарттың бойынан өзіне үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын тұжырымдайды (20-25 сөз).

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады.

Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы ой тұжырымдайды.




























Тапсырманы топпен орындайды.




























Жеке жұмыс

















ҚБ «Жүрек»







ҚБ




























ҚБ



«Атымтай Жомарт» әңгімесі

Сабақтың соңы



Рефлексия.



Үй жұмысы

Атымтай Жомарт сияқты қандай кейіпкерлерді білесіздер? (Көркем шығарма. Зерттеу.)



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ