Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.1.4.1. көркем шығармалардан
орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту.
6.2.1.1 шығарма
композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау.
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Аялы алақан» Мақсаты:
жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық:
қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не
көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап
алу.
І.Қызығушылықты
ояту. «Ой
қозғау».
«Жамандық көрсең,
нәфрәтлі,
Суытып көңіл тыйсаңыз»,
деген өлең жолдарында не
айтылған?
«Дүние де өзі, мал да
өзі,
Ғылымға көңіл бөлсеңіз»,
деген ой нені білдіреді.
Автордың өлеңдегі түйінді
ойы қандай?
https://www.youtube.com/watch?v=Ru7PRRikOzU
Үзінді тыңдалып, бейнероликке
байланысты оқушылар өз ойларын
айту
Сұрақтарға жауап
беру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылар өлең
үзінділеріне байланысты өз пікірлерін білдіреді, бейнероликті
тыңдап, бейнероликке байланысты өз ойларын
айтады..
|
ҚБ
|
6-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны
тану. 1
тапсырма. «Өлеңді жалғастыр» әдісі
арқылы екі топ оқушылары "Ғылым таппай мақтанба" өлеңдерін мәнерлеп
жатқа айтып береді.
Поэзия минуты «Теннис» әдісі
арқылы жүргізіледі.
Алғаш 1-топ өлеңді жатқа
айтса, келесі топ өлеңді жалғастыруы тиіс. Өлеңнің талаптары
төмендегі критерийлермен
бағаланады.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.
1-топ. «Дүние де өзі, мал да өзі»,
«Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз» тіркестерін қолдана
отырып, өлең шығарыңдар.
2-топ. Көріктеу-айшықтау құралдарын
пайдаланып, достарыңа мінездеме
жазыңдар.
Үздік жұмыстар «Автор
орындығында» оқылады.
Дескриптор:
-
берілген тіркестерді қолдана
отырып, төзімділікке, өмірге, достыққа арнап өлең
шығарады;
-
Көріктеу-айшықтау құралдарын
пайдаланып, достарына мінездеме
жазады;
ҚБ
|
«Өлеңді жалғастыр» әдісі
арқылы екі топ оқушылары "Ғылым таппай мақтанба" өлеңдерін мәнерлеп
жатқа айтып береді.
Берілген тіркестерді қолдана
отырып, төзімділікке, өмірге, достыққа арнап өлең
шығарады;
Көріктеу-айшықтау құралдарын
пайдаланып, достарына мінездеме
жазады;
Үздік жұмыстар
«Автор орындығында» оқылады.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
А. Құнабайұлы
өлеңдері
|