. Элементтерінің саны бірдей жиындардың бірігуі. Көбейту 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

. Элементтерінің саны бірдей жиындардың бірігуі. Көбейту 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тең жиындардың бірігуін және жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу. көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Т.Әлімқұлов

Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Педагогтің аты-жөні:

Дауылбаева Г

Күні:

21.01.2025 жыл

Сынып:

2 Б сынып


Сабақтың тақырыбы:

71 сабақ. Элементтерінің саны бірдей жиындардың бірігуі.

Көбейту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.4.1.1. Тең жиындардың бірігуін және жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу.

2.1.2.1 көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну

Сабақтың мақсаты

Көбейту амалымен танысады



Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Әділ заң- аспан тірегі


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут













Өткенді пысықтау

5 минут


















Сабақ

тың ортасы

20 минут






























































































Сергіту сәті

2 минут


























Сабақты қорыту

8минут




























Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуал қалыптастыру



Оқушыларды 3 топқа бөліп аламын:

1 – топ «Ұшқыр ойлар»

2 – топ «Ақылды тапқырлар»

3 – топ «Дарынды үздіктер»


Өткенді пысықтау

«Қарлы кесек» әдісі

Өткен тарау бойынша сұрақтарға жауап бер.

  1. Геометриялық фигураларды ата.

  2. Шаршының неше бұрышы бар?

  3. Нүкте фигураға жата ма?

  4. Тіктөртбұрыш деген не?


Құндылық мақсаты:Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу

Жаңа тақырып

Балалар, бүгін біз ерекше жаңа тақырыпты бастамақпыз. Біз жаңа амалмен «көбейту» алмалымен танысып, есеп шығаруды үйренеміз.

Мені мұқият тыңдап, бар білетінімізді ортаға салайық!

- Келістік пе?


Сабақ мақсаты:

көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы ретінде түсінуді үйренеміз;


1-тапсырма

Практикалық жаттығу «Жиындардың бірігуі»

Көбейту амалының мән-мағынасын бірдей қосылғыштардың қосындысы ретінде ашу және сәйкес терминдерді енгізу.

2 элементтен тұратын төрт жиынды біріктіреді.

Берілген нұсқаулық негізінде жиындарды біріктіреді.

2 дөңгелекті үстелдің ортасына қарай қояды;

қалған фигураларды осылайша екі-екіден қоюды әрі қарай жалғастырады.

Екі-екіден сен неше рет қойдың?

Жоғарыда орындаған әрекеттеріңді санды өрнек түрінде жазып көреді:

2 + 2 + 2 + 2.

Төрт тең жиынның бірігуін білдіретін санды өрнек жазып, мәнін табады:

2 + 2 + 2 + 2 = 8.

Осы жиынның бірігуінде неше элемент бар екенін атайды. Бірдей қосылғыштардың: 2 + 2 + 2 + 2 қосындысын құрады және қосынды мәнін 2-ден үстемелеп қосу тәсілімен табады.

Қосындыны және оның мәнін зерттейді:

2 + 2 + 2 + 2 = 8.

Қосылғыш 2 саны мұнда 4 рет қайталанған және қосынды мәні 8-ге тең. Демек, 8 шығу үшін 2-ден 4 рет болуы керек. Бірдей қосылғыштарды қосуды басқа амалмен – көбейтумен алмастыруға болады:

2 ∙ 4 = 8.

Мұндағы нүкте («∙») – көбейту таңбасы;

2 ∙ 4 жазуы – бұл көбейтінді деп аталатын өрнек; 2 және 4 сандары – көбейткіштер;

8 – көбейтіндінің мәні.

2 ∙ 4 = 8 жазуын былайша оқиды: «2 және 4 сандарының көбейтіндісінің мәні 8-ге тең немесе 2-ден 4 рет алғанда 8 шығады немесе 2-ні 4-ке көбейткенде 8 болады».




2-тапсырма

Әр жиын элементтерін атайды, әр сызба бойынша санды өрнек құрады, 3 + 3 + 3 және 4 + 4 + 4 өрнектері тең жиындардың қайсысының бірігуіне сәйкес екенін анықтайды. Сонымен қатар әр өрнектегі сан мен қосындылардың мәні нені білдіретінін анықтайды.

Бірінші сурет бойынша қосу амалымен

(3 + 3 + 3 = 9), соңынан көбейту амалымен (3 • 3 = 9) теңдіктер құрады.

Екінші сурет бойынша қосу амалымен

(4 + 4 + 4 = 12), соңынан көбейту амалымен (4 • 3 = 12) теңдіктер құрады.






Топтық жұмыс

3-тапсырма

Бос торкөздерге тиісті сандарды қой.

5+5+5+5+5=25тг

5*5=25тг

100+100+100=300тг

100*3=300тг



Жеке жұмыс

4-тапсырма

Есепті шығар.

Сөре-3

Әр сөреде-4доп

Барлығы-? Доп

4 + 4 + 4 = 12

3 • 4 = 12.

Жауабы. Барлығы 12 доп.



Ағаш қасықтың сиқыры



Жұптық жұмыс

Кім жылдам?

5-тапсырма

Өрнек құр және олардың мәнін тап.

80-35+18=45+18=63

49-35+41=14+41=55

35+25-46=60-46=14

74+25-14=99-14=85



Топтық жұмыс

6-тапсырма

Теңдеуді шеш

1-топ 2-топ 3-топ

Х+14=26 х-35=24 57-х=47

Х=26-14 х=35+24 х=57-47

Х=12 х= 79 х=10




8-тапсырма

«Ойлан, тап!» ойыны

Бірліктерін қосқанда 10, ал ондықтарын қосқанда әртүрлі бір таңбалы сан шығатындай екі таңбалы сандардың үш қосындысын жазады. Олардың мәндерін жазады, қосуды азайтумен тексереді.

Мысалы, 11 + 29, 32 + 48, 44 + 26, 75 + 15.

11 + 29 = 40 тексеру: 40 – 11 = 29; 40 – 29 = 11.

32 + 48 = 80 тексеру: 80 – 32 = 48; 80 – 48 = 32.

44 + 26 = 70 тексеру: 70 – 44 = 26; 70 – 26 = 44.




Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Өрнек құр және оның мәнін тап.

4+4+4+4+4=20

4*5=20

Жиында 20 зат бар





Кері байланыс







Өлең жолдарын хормен оқиды












Өткенді пысықтайды




















Көбейту амалының мән-мағынасын бірдей қосылғыштардың қосындысы ретінде ашу және сәйкес терминдерді енгізеді

Сұлбаны пайдаланып, көбейту амалының мән-мағынасын түсіндіреді.







Оқушы мұғалімнің көмегімен тәжірибе жасайды






Тапсырманы орындайды
























Окулықта берілген сызбаны зерттейді.


















Топтық жұмыс жасайды









4 + 4 + 4 = 12 теңдігін мынадай теңдік

түрінде ықшамдап жазады:

3 • 4 = 12.




Ағаш қасықтармен әуен шығару









Жұптық жұмыс жасайды





Теңдеу шешеді











Тапсырманы орындайды














Өрнек құрады












Кері байланыс жасайды




















Дескриптор:

Өткен бөлім тақырыптарын меңгерген-1б

Сұрақтарға толық жауап береді-1б












Дескриптор:

Жиындардың бірігуіндегі элементтер санын анықтау үшін бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде өрнек құрады-1б

Өрнектің мәнін табады-1б

Бірдей қосылғыштардың қосындысын көбейту амалымен алмастырады.-1б





Тамаша жұмыс!










Жарайсыңдар!




















Дескриптор:

Сызба бойынша өрнектер құрады-1б Әр өрнектегі санның неше рет қайталанып тұрғанын айтады.-1б













Дескриптор:

Бос торкөздерге тиісті сандарды қояды-1б



Жарайсың!



Дескриптор:

Есептің шешуін бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады-1б

Оны көбейтінді түрінде шығарады, түсіндіреді.-1б





Дескриптор:

Жақшасыз өрнектердің мәнін табу үшін амалдар тәртібін сақтайды-1б Екі таңбалы сандармен қосу, азайту амалдарын орындау білімін пысықтайды-1б



Тамаша жұмыс орындадыңдар!








Дескриптор:

Бірліктерін қосқанда 10 шығатын, ал ондықтарын қосқанда әртүрлі бір таңбалы сан шығатындай үш екі таңбалы санның

қосындысын анықтайды-1б

Тапсырма мазмұнын түсінеді-1б





Дескриптор:

Өрнек құрады және оның мәніні табады-1б

Жиындарды біріктіреді, элементтер санын анықтайды.








«Жұлдыздар шеруі» әдісі


















Суреттер












Қар кесегі сияқты бүктелген парақшалар


















Оқулық







https://bilimland.kz/ kk/subject/matemati ka/2-synyp/kobejtu- kobejtu-amalynyng- komponentteri?mid= f0f06810-9ee4-11e9- a361-1f1ed251dcfe


Ереже жазылған плакат




Оқулық





Жұмыс дәптері






















Суреттер














Доптар









Оқулық







Оқулық










Оқулық














Суреттер









Оқулық








Оқулық











Кері байланыс тақтасы





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2025
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі