|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Тәрбие сағаты |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жол қозғалысы ережелері бойынша « Ең үздік білгір » сайысы. |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Көшеде жүру ережелері бойынша қалыптасқан оқушы
түйсіктерін, білімдерін пысықтап, оның өмірдегі маңызын
түсіндіру. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Бағдаршам түстерінің ережелерін толық біледі. |
|||||||
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: Жол белгілерін біледі. |
||||||||
|
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Жол белгілерін толық түсінеді. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Арнайы пәндік лексика мен терминалогия: Диалог құруға арналған тіркестер: |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Оқушыларды еңбексүйгіштікке және адами қасиеттерге үйрету. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі пәнімен байланыстыру |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
|
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлана тын уақыт |
|
Дереккөздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сабақтың ұраны: «Бір-бірімізге
серікпіз, Топқа біріктіру. Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу) 1-топ : « Қызыл » 2-топ: « Сары » 3-топ : « Жасыл » 2. Сұрақ- жауап 1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не? 2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек? 3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз? |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 10 минут (талқылау, дайындалуға)
Сабақтың соңы10 мин
|
Мұғалім:Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз
өмірімізді, денсаулығымызды қорғаудың бірден - бір кепілі көшеде
жүру ережелерінен сабақтар өткізген болатынбыз. Бүгін осы көшеде
жүру ережелері бойынша алған білімдеріңді пысықтау мақсатында
«Жолда жүру ережелерін білесің бе?» атты тәрбие сағатын өткізгелі
отырмыз. Себебі, жолда жүру тәртібін білу әрбір бала, әрбір адам
үшін маңызды деп білеміз.
|
Жұмыс істеуге дайындалады, топ ішінде өзара ынтымақтастық қарым-қатынас орнығады.
Өз таңдауы бойынша 3 топқа бөліну
|
||||||
|
Кері байланыс |
|
стикерле |
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушыларға сабақ барысында берілетін тапсырмаларымды қарапайымнан күрделіге қарай жоспарлаймын. Жекелеген оқушылардың мақсатқа жетуіне топтық жұмыс арқылы қол жеткіземін. Қажет жағдайда қосымша түсінік беріп отырамын. Дарынды оқушыларға сабақ барысында жоғары деңгейлі сұрақтар қоямын және шығармашылықпен орындайтын тапсырмаларды сол оқушылардың мүмкіндігін ескере отырып бермекпін |
«Менің шеңберім» әдісі бойынша өз-өзін бағалайды. «Стикерге жазу» әдісімен оқушыларды өзім бағалаймын. |
Тақта мен оқушы арақашықтығын және оқушы қауіпсіздігін сақтауға ерекше мән бердім. Тәрбиелік мәні ұлттық құндылықтарымызды білуге негізделген. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: _________________ Есжанов.Н.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
« Ең үздік білгір » сайысы
« Ең үздік білгір » сайысы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Тәрбие сағаты |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жол қозғалысы ережелері бойынша « Ең үздік білгір » сайысы. |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Көшеде жүру ережелері бойынша қалыптасқан оқушы
түйсіктерін, білімдерін пысықтап, оның өмірдегі маңызын
түсіндіру. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Бағдаршам түстерінің ережелерін толық біледі. |
|||||||
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: Жол белгілерін біледі. |
||||||||
|
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Жол белгілерін толық түсінеді. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Арнайы пәндік лексика мен терминалогия: Диалог құруға арналған тіркестер: |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Оқушыларды еңбексүйгіштікке және адами қасиеттерге үйрету. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі пәнімен байланыстыру |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
|
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлана тын уақыт |
|
Дереккөздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Сабақтың ұраны: «Бір-бірімізге
серікпіз, Топқа біріктіру. Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу) 1-топ : « Қызыл » 2-топ: « Сары » 3-топ : « Жасыл » 2. Сұрақ- жауап 1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не? 2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек? 3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз? |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 10 минут (талқылау, дайындалуға)
Сабақтың соңы10 мин
|
Мұғалім:Сәлеметсіңдер ме, балалар? Біз
өмірімізді, денсаулығымызды қорғаудың бірден - бір кепілі көшеде
жүру ережелерінен сабақтар өткізген болатынбыз. Бүгін осы көшеде
жүру ережелері бойынша алған білімдеріңді пысықтау мақсатында
«Жолда жүру ережелерін білесің бе?» атты тәрбие сағатын өткізгелі
отырмыз. Себебі, жолда жүру тәртібін білу әрбір бала, әрбір адам
үшін маңызды деп білеміз.
|
Жұмыс істеуге дайындалады, топ ішінде өзара ынтымақтастық қарым-қатынас орнығады.
Өз таңдауы бойынша 3 топқа бөліну
|
||||||
|
Кері байланыс |
|
стикерле |
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушыларға сабақ барысында берілетін тапсырмаларымды қарапайымнан күрделіге қарай жоспарлаймын. Жекелеген оқушылардың мақсатқа жетуіне топтық жұмыс арқылы қол жеткіземін. Қажет жағдайда қосымша түсінік беріп отырамын. Дарынды оқушыларға сабақ барысында жоғары деңгейлі сұрақтар қоямын және шығармашылықпен орындайтын тапсырмаларды сол оқушылардың мүмкіндігін ескере отырып бермекпін |
«Менің шеңберім» әдісі бойынша өз-өзін бағалайды. «Стикерге жазу» әдісімен оқушыларды өзім бағалаймын. |
Тақта мен оқушы арақашықтығын және оқушы қауіпсіздігін сақтауға ерекше мән бердім. Тәрбиелік мәні ұлттық құндылықтарымызды білуге негізделген. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: _________________ Есжанов.Н.
шағым қалдыра аласыз















