Ұйымдастыру
2
мин
Сабақтың
басы
3
мин
Жаңа
білім
Қызығушылықты
ояту
5
мин
Мағынаны тану
кезеңі
5
мин
Қорытынды
3
мин
Рефлекция
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасып,
түгендеп, сергіту сәтін
өткізу.
Психологиялық ахуал
«Кездесу»
Жаңа
сабақ
«
Лездеме
» әдісі арқылы тақырыптың не
жайлы екендігін анықтау.
Білу және
түсіну
Бекіту сұрақтары:
«Бес саусақ» әдісін қолдану арқылы оқушылардың
білімдерін қалыптастыру.
Зерттеу және
талдау
Т Х.Досмұхамедұлының өмірі мен
шығармашылығы
Оқушыларды үш топқа бөліп
зерттеу сұрақтары беріледі.
Дискриптор:
Әрбір топ берілген сұрақ бойынша кемінде 2 дәлел
келтіру.
Тапсырма: Досмұхамедұлы қажырлы қоғам
қайраткері тақырыбына ПТМС формула бойынша талдау
жасаңыз.
Өз прогрессіңді бағала
....
|
Жай әуенмен екі шеңбер болып
қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап,
баланың қасиетін айтады.
«
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Әр топтан бір оқушы
шығады, әр оқушыға таңдауға 2 конверт беріледі, оқушылар конверттен
шыққан сөздер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын өз тобына
түсіндіруі керек.
Х.Досмұхамедұлының қызметін
анықтайды.
Оқушыларды үш топқа бөліп зерттеу сұрақтары
беріледі. Оқушылар сұрақтарды талдап, берілген сұрақтарға нақты
жауап береді. Топ оқушылары бірін бірі
бағалайды.
Оқушылар Х.Досмұхамедұлының қоғамдық саяси
өміріне баға береді. ПТМС формуласын қолдана отырып оларға талдау
жүргізеді
Оқушылар өз прогрессін
бағалайды.
|
Әуен,
колонка
Конверт, сөздер: «Алашорда
көсемдерінің бірі, дәрігер,
ғалым»
« 1883 жылы дүниеге келген,
мерейтойы осы жылы атадып
өтіледі»
-
топ. Халел ағартушы,
ғалым.
2 -топ. Қоғамдық саяси өмірдегі
орны
3-топ. Халелдің
қызметі
1
Позиция(мен Х. Досмұхамедұлының еліне сіңірген еңбегі көп деп
санаймын)
2.Түсіндіру (себебі,
................................)
3.Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей
аламын..........
4.Салдар.(айтылған мәселе бойынша мынандай
қорытынды жасаймын.
|