Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / " Сын тұрғысынан ойлауға үйрету жолдары" коучинг жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
" Сын тұрғысынан ойлауға үйрету жолдары" коучинг жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету жолдары» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспарыІІ деңгей (негізгі)деңгей тыңдаушысы:Нургазина Лейла Қуанышбайқызы
.
.
Сабақ тақырыбы:
«Сын тұрғысынан ойлауға үйрету жолдары»
Жалпы мақсат:
Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 109-114-б
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі
Сын тұрғысынан ойдаудың түрлі әдіс-тәсілдерін біліп және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы.
Түйінді идеялар:
Мұғалімдерді өзгерістерге дайын болуға, жаңа талаптар жөнінде түсініктерін қалыптастыру; олардың табысты еңбек етуге дайындау; мұғалімдердің іс-әрекеттері негізінде білім алушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.
Сабақта қолданылатын материалдар:
флипчарттар,стикер, интерактивті тақта,презентация, маркер, қалам, желім, түрлі- түсті қағаз, қайшы,
Оқыту әдістері:
ОүБ және оқуды бағалауАКТСыни тұрғыдан ойлауға үйрету
1. жұптық жұмыс2. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Интернет жүйесі, портал материалдары
Тапсырмалар:
«Жаңбыр жауу» ойыны, топтың ережесін құру, жапырақтар арқылы топқа бөлу, «Нан пісіру» поспермен жұмыс, «Қуыршақтан пайда болған көбелек» презентация. «Екі жұлдыз, бір білек» формативті бағалау, рефлекссия
Оқуға арналған тапсырма:
Мұғалімге арналған нұсқаулық.109-114беттер
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
№
Жүргізілген тапсырмалар
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
1
Жаңбыр жауу процесі
Жағымды психологиялық ахуал тудыру
Қатысушылардың көңіл-күйлерінің көтеріңкі болады.
Жағымды әуен
2
Күз мезгіліне байланысты жапырақ түрлерінен жасалған шоқ гүлдер сыйлау арқылы топқа бөлу
Қатысушыларға кез келген топта отыруға мүмкіндік беру;
Қатысушылар жапырақ түстеріне байланысты топтарға бөлінеді
жапырақтар
3
Тапсырма: «Нан пісіру» процесі
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Қатысушылардың іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалауға үйрету.
Әр топтан көшбасшы қатысушы анықталады, әр қатысушы өз ойларын айтады. Ойларын постерде жазады. Басқа топтың тап-сырмасын түсініп өз пікірлерін ай-тады. «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.
Флипчарт, маркер, стикер
4
«Қуыршақтан пайда болған көбелек» презентациясы. Презентацияны көргеннен кейін әр топқа тапсырмалар беру.І топ: Осы презентацияны көргеннен кейін қандай сұрақтар дайындар едің?ІІ топ: оқиғаны қалай аяқтар едіңдер?
Өздігінен ойлауға мүмкіндік беру,
Презентацияға байланысты сұрақтар құрастырады;Мысалға:
қуыршақтан шыға алмай көбелекті көргенде қандай ойлар келді?
көбелектің орнына өзіңді қоя аласың ба?
адамның ролін кімге берер едің?
Жақсылық жасаудың барлығы жақсылық емес екендігін ұғынады.
презентация
постермаркерстикерлер
5
Ақпарлама
«Сыни тұрғыдан ойлау жолдары» туралы POWER POINT арқылы қысқаша мәлімет беру
Қатысушылар көрсетілім арқылы бағалау түрлері мен тынасады.
Презентация, интерактивті тақта
6
Рефлексия ,
«Бір сурет, бес сөз»
Коучингтің өту барысын, қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігі мен пайдасы жайлы қатысушылардың пікірлері мен ұсыныстарын анықтау
Стикерлер. Жаңа оқу жылын көк теңізде қалқып келе жатқан кемеге теңей отырып стикерлерін жапсыратын кеме нің суреті
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз