|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбай
Маржан |
|
|
Күні: |
14.01.2025 |
|
|
Сынып 5а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.3.1. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
3мин 5мин 5 мин |
Психологиялық ахуал туғызу Миға шабуыл Адамдық диқаншысының мақсаты неде? Адамдықтың тұқымы деген не? Ақын өзін неге «Адамдық диқаншысы» деп атап отыр? Үй тапсырмасын тыңдау |
Өз көңіл күйлерін
білдіреді .сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады |
Мадақтау арқылы |
|
||||
|
ортасы 15 мин Аяқталуы 7 мин 3 мин 2 мин |
2-тапсырма Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды табыңыз. Суреттеу құралының мағынасын түсіндіріңіз.
3-тапсырма А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінде неліктен ақын жасық болмай, асыл болыңдар дейді. Өз ойыңызды шығармадан үзінді келтіру арқылы 3-4 сөйлеммен жеткізіңіздер. 4-тапсырма. Шығарманың идеясын анықтаңыз. Анықтаған идеяңызды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді
Оқушылардың рефлексиясы, кері байланыс. Сабақта не қиын болды? Не оңай болды? Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады. Мен үшін маңызды бір ақпарат... Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...
Үйге: жаттау. |
Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды табады. Суреттеу құралының мағынасын түсіндіреді өлеңнен идеяны ашуға негіз болып тұрған шумақты анықтайды; анықталған шумақ негізінде өз пікірін бір сөйлеммен білдіреді дәлелдейді Шығарманың идеясын анықтап,анықтаған идеяны «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді |
Балдық жүйе 10 б Дескриптор: шығармадан қарама-қарсы 4 суреттеуді табады-5 анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды-5 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы 5-сынып
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы 5-сынып
|
Бөлім: |
«Адам жанының құпиясы» бөлімі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Нұрбай
Маржан |
|
|
Күні: |
14.01.2025 |
|
|
Сынып 5а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
А. Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.3.1. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Әдеби шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
3мин 5мин 5 мин |
Психологиялық ахуал туғызу Миға шабуыл Адамдық диқаншысының мақсаты неде? Адамдықтың тұқымы деген не? Ақын өзін неге «Адамдық диқаншысы» деп атап отыр? Үй тапсырмасын тыңдау |
Өз көңіл күйлерін
білдіреді .сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады |
Мадақтау арқылы |
|
||||
|
ортасы 15 мин Аяқталуы 7 мин 3 мин 2 мин |
2-тапсырма Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды табыңыз. Суреттеу құралының мағынасын түсіндіріңіз.
3-тапсырма А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінде неліктен ақын жасық болмай, асыл болыңдар дейді. Өз ойыңызды шығармадан үзінді келтіру арқылы 3-4 сөйлеммен жеткізіңіздер. 4-тапсырма. Шығарманың идеясын анықтаңыз. Анықтаған идеяңызды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді
Оқушылардың рефлексиясы, кері байланыс. Сабақта не қиын болды? Не оңай болды? Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады. Мен үшін маңызды бір ақпарат... Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...
Үйге: жаттау. |
Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды табады. Суреттеу құралының мағынасын түсіндіреді өлеңнен идеяны ашуға негіз болып тұрған шумақты анықтайды; анықталған шумақ негізінде өз пікірін бір сөйлеммен білдіреді дәлелдейді Шығарманың идеясын анықтап,анықтаған идеяны «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді |
Балдық жүйе 10 б Дескриптор: шығармадан қарама-қарсы 4 суреттеуді табады-5 анықталған суреттеулердің қандай көркемдегіш құрал түріне жататындығын анықтайды-5 |
|
шағым қалдыра аласыз













