Материалдар / A beach story

A beach story

Материал туралы қысқаша түсінік
Көп адамдарға көмегі тисе екен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2021
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson plan

Subject

English

Teacher’s name

Sharapadin Nazerke

Book

Smiles 3 grade

Lesson №3 , Theme of the lesson

A beach story (1)

Learning objectives

3.3.2.1 read and follow with limited support familiar instructions for classroom activities;

3.3.5.1 understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clues;

student’s name (оқушының аты-жөні)




Procedure of action

Resources

Fill out

(fills up with the pupil)

Learn-үйрен

  • Hello, children!

  • How are you?

  • Today we will start new theme. It’s name “A beach story”. At first look at the pictures:



Present Continuous (Созылыңқы осы шақ) шағын дәл қазіргі уақытта орындалып жатқан, аяқталмай жалғасып жатқан іс-әрекеттерді сипаттауға қолданамыз.

Present Continuous - тің: формуласы:

to be (am, is, are) + Verb(етістік) + ing


Мысалы: I’m having lunch – Мен түскі ас ішіп жатырмын.

You’re not going to school –Сендер мектепке бара жатқан жоқсыңдар.

Is she singing? Yes, she is / No, she’s not – Ол ән айтып жатыр ма? Ия /Жоқ



Mark the "+" sign of the material you've read

Танысқан материалдарыңызға «+» белгіле.






Fill out the exercise (жаттығуды толтыр)







Well done! – Керемет!

Be careful! – Абайла!



Fill out the exercise (жаттығуды толтыр)


Ex 11, p 99. Read the story and say true or false (әңгімені оқып, шындық не жалған екенін айт)


Ex 12, p 99. Read the story again. Who says … (әңгімені қайта оқы. Мұны кім айтты?)






Ex 15, p 99. Listen, point and repeat (Тыңда, көрсет және қайтала)

walrus – теңіз мысығы

water - су

whiskers - мұрт

white – ақ


Ex 16, p 99. Complete. Then listen and repeat (Толықтыр. Кейін тыңда және қайтала)


The _alrus with __ite __iskers is on the _ater.



Put the signs "+" or "-"

«+» немесе «-» белгісін қой

Fill out the exercise (жаттығуды толтыр)

Task 1. Put the verbs in Present Continuous.

1. I / write

2. He / not watch

3. She / go?

4. You / not work

5. They / make

6. We / help?



Homework


- write down the task 1;

- new words


Reflection

Рефлексия

If you like today’s lesson, send me “5”

If you don’t like it, send me “-5”


Кері байланыс жібер





Feed back –кері байланыс (verbal assessment and/or comment)

(ауызша бағалау немесе пікір қалдырыңыз)

When you're on the job, send me for a checkup. I'm really looking forward to it! You're going to make it! Good luck!


Тапсырманы орындап болған соң маған тексеруге жібереміз. Күтемін! Сенің қолыңнан келеді! Сәттілік!




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ