Сынып:
|
5
«Д»
|
Күні:
|
23.12.2021
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Фазыл Жұлдыз
Фазылқызы
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Абай. «Ғылым таппай
мақтанба»
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаты:
|
А. 5.2.5.1 – берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу
Т. 5.5.1.5 – болымды, болымсыз
етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орында
қолдану.
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлығы: мәтінді түсінеді, диалогке
қатысады.
Көбі: сұрақтарға жауап береді,
диалог құрастырады
Кейбірі: диалог құрастыруда болымды,
болымсыз етістіктерді ажыратып
жазады.
|
Құндылықтарды
игерту:
|
Абай шығармаларының құндылығын
ұғындыру. Талап, еңбек, терең
ой, қанағатшылдық, рақымшылық
құндылықтарын насихаттау.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Орыс тілі,
әдебиет
|
Бағалау
критерийлері
|
Берілген сұрақтарды
түсінеді;
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
Тірек сөздерді
қолданады;
Шағын диалогке түсе
алады;
ортақ ой, шешім шығара
алады;
болымды және болымсыз
етістіктерді ажырата біледі
|
Дескрипторлар
|
-
Тірек сөздер арқылы жаңа
тақырыпты анықтайды;
-
Сұрақтарға жауап
береді;
-
Мәтінмен
танысады;
-
Адамның жақсы қасиеттері мен
жаман қасиеттерін ажыратып
жазады;
-
Ақпараттың дұрыс-бұрыстығын
тексереді;
-
Диалог
құрастырады.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Пән лексикасы және
терминология:
Қашық бол, бес дұшпан
нәфрәтлі, ғибрәтлі т.б. Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз
тіркестері;
-
Менің
ойымша;
-
Менің
пікірімше;
Қорыта
келгенде;
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
Ірі
кітапханалар
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
-
Оқушылармен
сәлемдесу
-
Кезекшімен
сұхбат
-
Үй тапсырмасын
тексеру
Жаңа тақырыпты
ашу:
Тақтада Абай
Құнанбайұлының суреті ілініп
тұрады.
Мұғалім сабақтың
мақсатымен таныстырады.
Абайға кластер құрастырады.
Оқушылар өлең тыңдау арқылы,
өлеңін оқу арқылы, аудармаларымен танысу арқылы оның кім екенін
анықтайды.
|
Дәптер,
оқулық
Оқушылар тақырыпты
ашады.
|
Сабақтың
ортасы
|
Тапсырма:
Оқушы «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңін оқиды. Тақтаға адамның жақсы / жаман қассиеттерін
ажыратып жазады.
Өсек, талап, өтірік,
еңбек, мақтаншақ, еріншек, терең ой, қанағат, бекер мал шашпақ,
рақым
Тақтаға екіге бөліп
жапсырады
Тапсырма:
Ақпараттың дұрыс /
бұрыстығын тексереді.
-
Ғылым таппай
мақтан.
-
Бес нәрседен қашық
бол.
-
Бес нәрсеге асық
болма.
-
Адам болам
десеңіз
-
Бес дұшпаның: өсек,
өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
Оқушылар тапсырманы
жұпта тексереді. Бір-бірін
бағалайды.
Тапсырма:
Абай Құнанбайұлы
тақырыбында диалог
құрастырады.
Критерийлер:
-
Тақырыпқа
сәйкестілігі;
-
Орфографиялық
нормалардың сақталуы;
-
Оқу
мәнері.
|
|
Бағалау
Бүгінгі сабақта алған білімдерін
қорыту
|
Бекіту
сұрақтары:
-
Ақын жастарды неге
шақырды?
-
Қандай нәрселерден қашық бол
дейді?
-
Абайдың бес асыл іс деп отырғаны
нелер?
-
Нағыз адам болу үшін қандай болу
керек?
|
Қортынды
бағалары
айтылып,
күнделіктеріне
бағалары қойылады.
|
Сабақтың
соңы:
|
Рефлексия:
Даналық
ағашы
Бүгінгі сабақтан алған
әсерлерің
қандай?
Қандай тәрбиелік ұғым
алдыңдар?
Үй
тапсырмасы:
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңін
жаттау
|
Стикерге сабақтан алған
әсерлерін жазады.
|
Өсек
Талап
Өтірік
Еңбек
Мақтаншақ
Еріншек
терең
ой
қанағат
бекер мал
шашпақ
рақым
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
№
|
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс
емес
|
1
|
Ғылым таппай
мақтан.
|
|
|
2
|
Бес нәрседен қашық
бол.
|
|
|
3
|
Бес нәрсеге асық
болма.
|
|
|
4
|
Адам болам
десеңіз
|
|
|
5
|
Бес дұшпаның: өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ..
|
|
|
Абай Құнанбайұлын білесің
бе?
...................................................................
Ол қай жерде
туған?
......................................................................
Абайдың қандай өлеңін
білесің?
........................................................................
Абай Құнанбайұлы
кім?
..........................................................
Ол қай жылы дүниеге
келді?
.................................................
Абайдың өлеңдерін жақсы
көресің бе?
.......................................................................
Абайдың өлеңдерін сүйіп оқисың
ба?
................................................................
Оның саған қай өлеңі
ұнайды?
.....................................................................
Ғылым таппай мақтанба өлеңін
білесің бе?
......................................................................
Абай Құнанбайұлы қайда
туды?
.............................................................
Қандай өлеңдерін
білесің?
............................................................
Абай Құнанбайұлы неше жыл өмір
сүрді?
...........................................................................
1
топ
ҒЫЛЫМ
2 топ
ЕҢБЕК
3 топ
ТАЛАП