САБАҚ:Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын.А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба. | Мектеп: «А.Жами атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: С.Умирзахова
|
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. А. Құнанбаев туралы толық мағлұмат алу, өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Ғылым, Абай Құнанбайұлы. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутТүрлі фигуралар арқылы
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы. |
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минут1. Автор туралы дерек білу.2. Өлең мазмұнын түсіну3. Жақсы және жаман қасиеттерді тану.5. Мағынаны тану:1. Топтық тапсырма:А) Абай Құнанбаев туралы мәліметсызбада көрсету, қорғау, толықтыруӘ) Өлеңді мәнерлеп тізбектеп оқу;Б) Өлең мазмұнына талдау жасау:- Әр топ жобамен қорғайды.2. Топтық жұмыс:1 - топ: ------------- 2 - топ:Бес асыл іс ------------ Бес дұшпанТалап ---------------- ӨсекЕңбек ----------------- өтірікТерең ой --------------- мақтаншақҚанағат -------------- еріншекРақым ----------------- Бекер мал шашпақҚолдану 8 минут Постер жасату.АбайЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
Сергіту сәті 2 минут | «Кірпі биі!» би билеу
| «Кірпі!» биі
|
Аяқталуы 20 минут | СинтезДәптермен жұмыс.Қосымша тапсырма:«Мақал жалғастыр «ойыны:Жақсыдан үйрен(Жаманнан жирен)Талап тұлпар(Білім сұңқар)Талант қартаймайды(Білім ортаймайды)Әріптен білім(Әліппеден ғылым)Ақыл азбайды,(Білім тозбайды)Өнерлі (өрге жүзеді)«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. |
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
Үйге тапсырма: Абай туралы дерек білуӨлеңді мәнерлеп оқуЖоба қорғау |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Бағдаршам» әдісі |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |