|
Өтілетін сабақ
тақырыбы
|
теориялық
|
практикалық
|
Күні
|
1
|
кіріспе
|
1
|
|
04/09
|
2
|
Қағаздың тарихынан
мәліме
|
1
|
|
11/09
|
3
|
Жазу кітапшасын
құрастыру
|
|
1
|
18/09
|
4
|
Қағаз тілшелерінен әсем гүл
дайындау
|
|
1
|
25/09
|
5
|
Өз
ойлары бойынша құттықтау ашық хаттарын
жасау
|
|
1
|
02/10
|
6
|
Оригами
|
|
1
|
09/0
|
|
Қағаз және қатырма қағазбен
жұмыс істеу (5 сағат).
|
|
|
|
7
|
Мата шығаратын фабрикалармен сырттай таныстыру
және ұлттық ою-өрнек түрлерімен таныстыр
|
1
|
|
16/10
|
8
|
Тігіс түрлері. Жаттығу,
машықтану
|
|
1
|
23/10
|
9
|
Сәндік дорба тігу және дайындау
технологиясы
|
|
1
|
30/10
|
10
|
Түскиіз даярлау жолдары
(топтық жұмыс
|
|
1
|
20/11
|
|
Матамен және ою оюмен жұмыс
(5 сағат).
|
|
|
|
11
|
Мозаика әлемі тарихынан
|
1
|
|
27/11
|
12
|
Қарындаш жоңқаларынан жасалған
мозаикалар
|
|
1
|
4/12
|
13
|
Қарағай бүршігі немесе шырша
бүршігінен жануарлардың мүсінін
жасау
|
|
1
|
11/12
|
14
|
Сабаннан үй жасау
|
|
1
|
18/12
|
|
Табиғи материалдармен жұмыс (4
сағат)
|
|
|
|
15
|
Ермексазбен жұмыс істеу технологиясы мен
тәртібі
|
|
|
25/12
|
16
|
Ермексаздан жасалған
картина
|
|
|
15/01
|
17
|
Оқушылардың өз ойлары бойынша
мүсіндеу
|
|
|
22/01
|
|
Ермексазбен жұмыс (3
сағат)
|
|
|
|
18
|
Кестелеу тарихынан
|
1
|
|
29/01
|
19
|
Айқас тігіспен кестелеу
техникасы. Кестелеу әдістері
|
|
1
|
05/02
|
20
|
Айқас тігіспен өрнекті
кестеле
|
|
1
|
12/02
|
21
|
Өз ойларынан кестелеу
|
|
|
19/02
|
|
Кесте тігу техникасы (4
сағат)
|
|
|
|
22
|
Мүсіндеу тарихы
|
1
|
|
26/02
|
23
|
Адамдар мен жануарларды
мүсіндеу
|
1
|
|
05/03
|
24
|
Ертегі желісі бойынша мүсіндеу
(топтық жұмыс)
|
|
1
|
12/03
|
25
|
Өз ойларын
кестелеу
|
|
1
|
19/03
|
|
Мүсіндеу (3
сағат)
|
|
|
|
26
|
Қалдықтармен жұмыс істеу
тарихынан
|
1
|
|
26/03
|
27
|
Сіріңке қорабынан поезд вагондары мен поровозын
жасау
|
|
2
|
|
28
|
Пластмасса құтыдан қалақша
жасау
|
|
2
|
2/04
|
29
|
Сіріңке қорабы мен пластмасса
құтыдан өз ойларынан бұйымдар жасау
|
|
3
|
09/04
|
|
Сіріңке қораптарымен,
пластмасса құтылармен жұмыс (8
сағат)
|
|
|
|
30
|
Бисер тарихы
|
1
|
|
16/04
|
31
|
Бисермен танысу
|
|
1
|
23/04
|
32
|
Бисермен бұймдар жасау
|
|
2
|
30/04
|
|
Бисермен жұмыс (4
сағат)
|
|
|
|
33
|
сабақ (1 сағат).
Шығармашылық жұмыстар көрмесі
|
|
|
14/05
|
34
|
Қорытынды сабақ (1
сағат).
|
|
1
|
21/05
|
|
|
|
|
|
1-сабақ
Тақырыбы: Сөйлеу
мәдениеті
Сабақтың
мақсаты:
Оқушылардың сөйлеу мәдениеті туралы алған
білімдерін жетілдіру. Оқу - танымдық бағдарлы құзыреттілігін
арттыру мақсатында тапсырмалар оқушыларға
ұсыну.
Әдіс -
тәсілдері: сұрақ - жауап, ситуациялық сұрақ,
топтастыру.
Көрнекілігі:
Қызығушылығын арттыратыратын көрнекілік,
көңіл - күй фишкасы, оқулық, схема
Сабақтың
барысы
I. Ұйымдастыру
кезеңі
Қоңырау уақытына дейін сынып тазалығына ретке
келтіріп, сабаққа қажетті материалдарды
дайындау;
Оқушыларға сабаққа қажетті құрал - жабдықтаын
алғызу
IІ. Қызығушылығын
ояту
Психологиялық
дайындық
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз,
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен
біз!
Оқушылардың көңіл - күйлерін
анықтау.
- Оқушылар, бүгінгі сабаққа қандай
дайындықпен, қандай көңіл - күймен келгендеріңді білу үшін мынадай
балақайларды көрсетемін. Бұл балақайларды көрсеткен кезде көңіл -
күйлеріміз қайсысына сәйкес келсе қолымызды
көтереміз.
- Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі сабаққа
барлығымыз қуанышты боп, өте жақсы дайындықпен келіппіз
ғой.
(Осы кейіптегі балақайларды бағалау фишкасы
ретінде пайдаланамын.)
III. Негізгі
бөлім
Өткенді қайталап, еске
түсіру.
- Балалар, сөйлеу мәдениеті дегеніміз
не?