СМАҒҰЛ ЫСҚАҚОВ АТЫНДАҒЫ ҚЫЗЫЛОРДА ҚҰРЫЛЫС ЖӘНЕ БИЗНЕС КОЛЛЕДЖІ
БЕКІТЕМІН
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары
_________________Г.Е. Ибраева
«_____» __________2025жыл
(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына 8 -қосымша)
Оқу сабағының жоспары №30
Тақырыбы: М. Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы 2-том
Модуль/пән атауы: Қазақ әдебиеті
Педагог: Амангелді Шұғыла Ерланқызы дайындады
|
Күні |
26.02.2025 28.02.2025 |
|
Тобы |
№24-11 №24-10 |
1.Жалпы мәліметтер
Курс: 1
Сабақ түрі: Тәжірибелік
2. Мақсаты, міндеттері: М. Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясының екінші томын талдау арқылы қазақ әдебиетінің ұлы туындысындағы тарихи, мәдени және тәрбиелік мәнін түсіну, Абай бейнесінің қалыптасу жолын зерттеу. Шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтап, туындыдағы басты кейіпкерлердің бейнесіне сипаттама беру. Әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау
*Шығармадағы негізгі кейіпкерлерге сипаттама береді.
3. Күтілетін нәтижелер:
-
Шығарманы оқи отырып, ХІХ ғасырдағы қазақ қоғамының өмірін, сал-дәстүрін, әдет-ғұрпын анықтау;
-
Жас Абайдың рухани тұрғыдан дамуына әсер еткен тұлғаларды зерттеу;
-
Шығармаға тарихи және көркемдік ерекшелігі тұрғысынан баға беру.
4. Қажетті ресурстар: А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева – Алматы, Атамұра, 2020ж
Жаратылыстану математикалық бағыт.
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңі / уақыты |
Іс-әрекетер |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 15минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау, топқа бөлу). Алдыңғы тақырыпқа шолу жасау - «Абай жолы» роман-эпопеясының «Қайтқанда», тарауы бойынша басты оқиғаларды атап көрсетіңіз. (Кемінде 5-6 оқиға болу керек)
|
|
Бейнема териал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 65 минут
|
* Шығармадағы негізгі кейіпкерлерге сипаттама беру: 24-10 оқу тобы: Майрам Бейбарыс Тасболат Салауат
2-тапсырма: «Қат-қабатта» бөліміндегі жер дауына қатысты оқиғаны шиеленістірген 2-3 кейіпкерді және олардың әрекеттерін іріктеп алып, оның заман шындығын бейнелеуін, кейіпкерді типтендіру мен даралаудағы жазушы қолданған тәсілді анықтап, маңыздылығын талдап, кейіпкер шешімінің шығарманың жанрлық ерекшелігі мен композициялық құрылымында алатын орнына баға беріңіз. Жауабыңызды төмендегі «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыз.
3-тапсырма: «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы мәліметтер жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте толтырады.
Ойтолғаныс Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына «ПОПС» формуласы арқылы баға береді. П – (ұстаным) позиция; Т – түсіндіру (дәлелдеу); Ф – мысал (факті);
|
|
11-сынып оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Кері байланыс «3-2-1» Сабақта алған 3 маңызды ақпарат Қиындық келтірген 2 мәселе Сабақта ұнаған 1 аспект Үйге тапсырма: Үйге: Роман-эпопеяның «Шытырманда», «Бел-белесте», «Өрде» бөлімдерін оқу. Шығармада кездесетін құндылықтарды анықтау.
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай жолы 1 том
Абай жолы 1 том
СМАҒҰЛ ЫСҚАҚОВ АТЫНДАҒЫ ҚЫЗЫЛОРДА ҚҰРЫЛЫС ЖӘНЕ БИЗНЕС КОЛЛЕДЖІ
БЕКІТЕМІН
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары
_________________Г.Е. Ибраева
«_____» __________2025жыл
(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына 8 -қосымша)
Оқу сабағының жоспары №30
Тақырыбы: М. Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы 2-том
Модуль/пән атауы: Қазақ әдебиеті
Педагог: Амангелді Шұғыла Ерланқызы дайындады
|
Күні |
26.02.2025 28.02.2025 |
|
Тобы |
№24-11 №24-10 |
1.Жалпы мәліметтер
Курс: 1
Сабақ түрі: Тәжірибелік
2. Мақсаты, міндеттері: М. Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясының екінші томын талдау арқылы қазақ әдебиетінің ұлы туындысындағы тарихи, мәдени және тәрбиелік мәнін түсіну, Абай бейнесінің қалыптасу жолын зерттеу. Шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтап, туындыдағы басты кейіпкерлердің бейнесіне сипаттама беру. Әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау
*Шығармадағы негізгі кейіпкерлерге сипаттама береді.
3. Күтілетін нәтижелер:
-
Шығарманы оқи отырып, ХІХ ғасырдағы қазақ қоғамының өмірін, сал-дәстүрін, әдет-ғұрпын анықтау;
-
Жас Абайдың рухани тұрғыдан дамуына әсер еткен тұлғаларды зерттеу;
-
Шығармаға тарихи және көркемдік ерекшелігі тұрғысынан баға беру.
4. Қажетті ресурстар: А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева – Алматы, Атамұра, 2020ж
Жаратылыстану математикалық бағыт.
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңі / уақыты |
Іс-әрекетер |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 15минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі (Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау, топқа бөлу). Алдыңғы тақырыпқа шолу жасау - «Абай жолы» роман-эпопеясының «Қайтқанда», тарауы бойынша басты оқиғаларды атап көрсетіңіз. (Кемінде 5-6 оқиға болу керек)
|
|
Бейнема териал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 65 минут
|
* Шығармадағы негізгі кейіпкерлерге сипаттама беру: 24-10 оқу тобы: Майрам Бейбарыс Тасболат Салауат
2-тапсырма: «Қат-қабатта» бөліміндегі жер дауына қатысты оқиғаны шиеленістірген 2-3 кейіпкерді және олардың әрекеттерін іріктеп алып, оның заман шындығын бейнелеуін, кейіпкерді типтендіру мен даралаудағы жазушы қолданған тәсілді анықтап, маңыздылығын талдап, кейіпкер шешімінің шығарманың жанрлық ерекшелігі мен композициялық құрылымында алатын орнына баға беріңіз. Жауабыңызды төмендегі «Кесте» сызбасы түрінде ұсыныңыз.
3-тапсырма: «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы мәліметтер жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте толтырады.
Ойтолғаныс Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына «ПОПС» формуласы арқылы баға береді. П – (ұстаным) позиция; Т – түсіндіру (дәлелдеу); Ф – мысал (факті);
|
|
11-сынып оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Кері байланыс «3-2-1» Сабақта алған 3 маңызды ақпарат Қиындық келтірген 2 мәселе Сабақта ұнаған 1 аспект Үйге тапсырма: Үйге: Роман-эпопеяның «Шытырманда», «Бел-белесте», «Өрде» бөлімдерін оқу. Шығармада кездесетін құндылықтарды анықтау.
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















