Материалдар / "Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі

"Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясы және заман көрінісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2025
56
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Ғасырлық туынды

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Келмегендер:

Сабақ тақырыбы

«Абай жолы» роман-эпопеясы және заман көрінісі (2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыру;

Көпшілігі: шығармадағы көтерілген ғаламдық мәселелерді тереңірек түсіну;

Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау;

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;

  • қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау.

Тілдік міндеттер

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен мынадай дәлелдер келтіремін...Оның себебін... деп түсіндіремін.Біздің пікірімізше....Олай ойлауға ..... себептер бар. Бұл сабақта оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы өзіндік пікірін білдіреді және дәлелдемелер келтіреді.

Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...

Құндылықтарды дарыту


Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Сабақ тарих пәнімен байланыста өтеді.

Алдыңғы білім

«Абай жолы» роман-эпопеясы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


































Сабақтың ортасы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

ІІ. Қызығушылықты ояту.

«Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.

Овал 1




Овал 2

Ұлттық құндылық


Прямоугольник 1

Абай


Прямоугольник 2

Құнанбай


Прямоугольник 3

Абай заманы


Прямоугольник 4

Қазіргі заман


Прямоугольник 5

Білімге құмарлық


Прямоугольник 6

Салт-дәстүр




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма үзіндісімен танысыңыз.







1-тапсырма. Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.


Дескриптор:

  • үзіндімен танысады;

  • Өз көзқарасын білдіреді.

  • Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

  • Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

  • Өмірмен байланыстырады;

  • Дәлел келтіреді.

ҚБ

3-тапсырма. Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


Дескриптор:

  • Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

  • Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

  • Өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ

Оқушылар назары сабаққа аударылады.





«Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.

















Үзіндімен танысады;

Өз көзқарасын білдіреді.

Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.









Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар




Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

Өмірмен байланыстырады;

Дәлел келтіреді.




Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.


Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

Өз көзқарасын білдіреді.





Қалыптастырушы бағалаулар













ҚБ



















































ҚБ



















ҚБ













ҚБ



«Абай жолы» романы









11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың соңы

5мин



Дифференциация – қалай жүзеге асырылды.

Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Селқостық танытатын оқушыларға көшбасшылық қызмет жүктеу.Топ басшылық қызыметін жүктеу.

Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

Қабілетті оқушыларға зерттеу, жинақтау тапсырмаларын беруге баса назар аудару

Бағалау.

Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша

топ топты бағалау


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;

Жайлы атмосфера қалыптастыру




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсаттарына жетті ме? Егероқу мақсаттарына жетпесе, неге?

Сабақта дифференциация дұрысжүзегеастыма?

Сабақкезеңдеріуақытқасәйкескелдіме?

Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?




Жалпы бағалау

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуғажәнеүйренугеқатысты

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту мен оқуға қатысты ойланыңыз)

1:

2:

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқыту мен оқуға қатысты ойланыңыз)

1:

2:

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

















































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!