"Абай жолы" роман-эпопеясы кейіпкерлер әлемі, авторлық идея мен өмір шындығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Абай жолы" роман-эпопеясы кейіпкерлер әлемі, авторлық идея мен өмір шындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясы кейіпкерлер әлемі, авторлық идея мен өмір шындығы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мектебі :

Сынып: 11

Мұғалім :

Бөлім: « Ғасырлық туынды»

Сабақтың тақырыбы

М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі, авторлық идея мен өмір шындығы

(2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер жүйесін білу, көркем шығармадағы автор бейнесін талдау; романдағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету, автор

бейнесін бағалау.

Бағалау

критерийлері

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды;

  • кейіпкерлер бейнесін өмір шындығымен байланыстырады;

  • шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Білімнің өзектілігі

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

(Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

1.Шеңберге тұрыңыздар;

2.Біз қазір ұзақ өмір сапарға аттанайын деп тұрмыз, сондықтан сол сапарда керек болатын 1 затты ойлап, оны қағазға жазыңыз да, оны осы қалтаға салыңыз;

3.Барлықтарыңыз болсаңыздар, мен қалтадан әр қағазды алып оқимын;

4.Кімнің заты сол осы затты не үшін алғаныңызды түсіндіріңіздер.

ІІ.Қызығушылықты ояту

«Сюжеттер картасы»

Тарау бойынша маңызды 4 сюжеттің картасын (сурет, сызба) сызыңыз. Бір сюжетті таңдап, оның неліктен маңызды екендігін дәлелдеңіз.

Блок-схема: ИЛИ 1









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.





Қалыптастырушы бағалау











ҚБ «Нысана»



11-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы


Жаңа материалды игеру


10 минут






5 минут



























12 минут




ІІІ. Мағынаны тану

Жаңа сабақ: «М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен композициясы»

1-тапсырма.Тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазыңыз (кем дегенде 5 оқиға болуы шарт).

Р/с

Тараудағы басты оқиғалар

Кейіпкерлер

1



2



3



4



5



6



Дескриптор:

  • Тараудағы басты оқиғаларды анықайды;

  • Басты оқиғаларға қатысты кейіпкерлерді анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. Концептуалдық кестені толтыр:

Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

Кейіпкер

Автор берген портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті

Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

















Дескриптор:

  • Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

  • Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

  • Кейіпкерге өзіндік баға береді

  • Маңыздылығын айқындайды.

ҚБ

Тапсырма. Оқушыларға шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау үшін топтық тапсырмалар беріледі. Топтар жұмысын А3 форматындағы қағазға жазып, сынып қабырғасына іледі.

Тапсырма: Берілген ойды топта талқылай отырып, себебін анықтаңыздар.

1-топ: Автор – оқиғаны баяндаушы, себебі ...

2-топ: Автор – заман шындығын тебірене жырлаушы, себебі ...

3-топ: Автор – өмір шындығын көркем шындыққа айналдырды, себебі ...

Дескриптор:

  • автор бейнесіне шығарма үзінділерін байланыстыра талдау жүргізеді.

ҚБ

Оқушылар тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазады.










«Абай жолы» романы бойынша кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.









Оқушыларға шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау үшін топтық тапсырмалар беріледі.











ҚБ «Нысана»
















ҚБ «Нысана»











ҚБ «Нысана»



М. Әуезов «Абай жолы» романы

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Мен нені түсінбедім?

(Оқушылар стикерге өздерінің түсінбеген тұстарын, сұрақтарын жазып, мұғалімге қалдырады.)




.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
507
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі