Материалдар / "Абай жолы" роман-эпопеясының ұлттық құндылығы

"Абай жолы" роман-эпопеясының ұлттық құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясының ұлттық құндылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2025
91
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Ғасырлық туынды Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Абай жолы» роман-эпопеясындағы ұлттық құндылық (2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.5.1.ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;

11.2.4.1.әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көз қарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе,әңгіме, өлең , әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру; «Абай жолы» роман- эпопеясындағы үзінділерді тапсырмалар орындау барысында орынды қолдану; көркем шығармалардан алған үзінділерді, шығармашылық жұмыстарда қолдану, өз көзқарасын таныту.

Бағалау критерийі

  • әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


1.Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылығын ояту. Айтылған ойға байланысты пікірлеріңді білдіріңдер.

Абай – еліміздің маңдайына біткен бақ. Абай болмысы дара және салып кеткен жолы сара. Дана да дара тұлғамыздың бұлағынан әлі де сусындап келеміз. Туғанына 175 жыл болса да сан ғасырға жетерлік баға жетпес мұрасы халық тарихы, мәдениеті, әдебиеті, ұлттық құндылықтарымен біте қайнасып, астасып жатыр. Ал осы Абайды елге, дүние жүзіне паш еткен, насихаттаушы – Мұхтар Әуезов. Саналы ғұмырын Абайға арнап, халқымыздың шамшырағы іспетті «Абай жолы» роман-эпопеясын жазды. Қай жолмен, қалай жүру керек? деген сұрақтың шешімін осы шығармасында жазып қалдырды. Ұлттық құндылықтар тақырыбы сөз болса, осы романды оқып шығып, рухани байып, ұлттық құндылықтарымыздан сусындап алуға әбден болады.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.



Оқушылар айтылған ойға байланысты пікірлерін білдіреді.















Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.














Бағалау. «Дауыс беру» әдісі.




11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы.










Сабақтың ортасы

35 минут
















































2. Мағынаны тану. Шығарма үзінділерімен жұмыс.

1-үзінді. Берілген үзіндідегі көрініс тапқан құндылықтарды анықтаңыздар. Сыбаға дегеніміз не?


Ұлттық құндылық

Жалпыадамзаттық құндылық





Дескриптор:

  • Үзінділерді түсініп оқиды;

  • Үзіндіде көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды талдайды;

  • Үзіндіде көрініс тапқан жалпыадамзаттық құндылықтарды талдайды;

  • Өз көзқарасын танытады.

ҚБ

2-тапсырма.

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Көтерілген мәселе бойынша пікір білдіреді;

  • Қазіргі өмірмен байланыстырады.

ҚБ

3. Ой толғаныс. РАФТ әдісімен « «Абай жолы» роман-эпопеясындағы ұлттық құндылықтар» тақырыбында оқырмандарға хат жазыңыз.

Р – рөл – оқушы

А – аудитория – оқырмандар

Ф – форма – хат

Т – тақырып - «Абай жолы» роман-эпопеясындағы ұлттық құндылықтар»

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты хат жазады;

  • Хат құрылымын сақтайды;

  • Хат мазмұнын жүйелі мазмұндайды;

  • Тақырыпты ашады.

Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

Сынып оқушылары шығарма үзінділерімен жұмыс жүргізеді.

Берілген үзіндідегі көрініс тапқан құндылықтарды анықтаңыздар.

Үзінділерді түсініп оқиды;

Үзіндіде көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды талдайды;

Үзіндіде көрініс тапқан жалпыадамзаттық құндылықтарды талдайды;

Өз көзқарасын танытады.





Сұрақтарға жауап береді;

Көтерілген мәселе бойынша пікір білдіреді;

Қазіргі өмірмен байланыстырады.









РАФТ әдісімен « «Абай жолы» роман-эпопеясындағы ұлттық құндылықтар» тақырыбында оқырмандарға хат жазыңыз.



























Қалыптастырушы бағалау.













Қалыптастырушы бағалау.


Қалыптастырушы бағалау.



11-сынып Әдебиет хрестоматиясы





М. Әуезов «Абай жолы» романы

















Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс:

Оқушылар топпен жұмыстарын сынып алдында қорғағаннан кейін, жеке «Білу қажет» кестесін толтырып, кері байланыс береді.

Біз нені білеміз?

Бізге нені білу қажет?

Бізге не белгілі?





Кері байланыс парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!