|
Бөлім: |
Мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абай жолы» роман-эпопеясы және әдеби сын. БЖБ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді анықтау; Көпшілігі: әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау, өзіндік көзқарас таныту, шығармашылық жұмыс жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. ІІ. Қызығушылықты ояту
«
Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді. Оқушыларға сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді. |
Қалыптастырушы бағалау
|
11-СЫНЫП «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
ІІІ. Мағынаны тану. Проблеманы айқындау кезеңі.
Дескриптор:
ҚБ РАФТ стратегиясы Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.
Дескриптор: 1. Жазылымның кімнен екендігін нақты көрсетеді; 2. Жазылым аудиториясын айқын ұсынады; 3. Жазылым жанрының құрылымын сақтайды; 4. Тақырыптан ауытқымайды; 5. Жазылымды 170-180 сөзбен ұсынады; 6. Жазылым барысында кем дегенде 5 көркем тәсіл қолданады. ҚБ Жазылымнан кейінгі жұмыс Жұптағы оқушылар бір-бірлерінің жұмысын кезек-кезек оқып, үздік жұмысты анықтайды. Әр жұптан бір үздік жұмыс ұсынылады. Үздік жұмыс топтық деңгейде талданып, әр топтан бір үздік жұмыс анықталады.
« Топтан анықталған үздік жұмыс автор орындығында оқылады. Оқушылар үздік жұмысты «бес саусақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлеріне дәлел келтіреді.
Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
|
«Абай жолы» романы
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут БЖБ 20-25 минут |
Рефлексия. « Сабақтың басындағы көңіл-күйім ....
Сабақтың ортасындағы көңіл-күйім ....
Сабақтың соңындағы көңіл-күйім .... |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Абай жолы"роман-эпопеясы және менің шығармашылығым
"Абай жолы"роман-эпопеясы және менің шығармашылығым
|
Бөлім: |
Мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абай жолы» роман-эпопеясы және әдеби сын. БЖБ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді анықтау; Көпшілігі: әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу; Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау, өзіндік көзқарас таныту, шығармашылық жұмыс жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. ІІ. Қызығушылықты ояту
«
Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді. Оқушыларға сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді. |
Қалыптастырушы бағалау
|
11-СЫНЫП «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
ІІІ. Мағынаны тану. Проблеманы айқындау кезеңі.
Дескриптор:
ҚБ РАФТ стратегиясы Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.
Дескриптор: 1. Жазылымның кімнен екендігін нақты көрсетеді; 2. Жазылым аудиториясын айқын ұсынады; 3. Жазылым жанрының құрылымын сақтайды; 4. Тақырыптан ауытқымайды; 5. Жазылымды 170-180 сөзбен ұсынады; 6. Жазылым барысында кем дегенде 5 көркем тәсіл қолданады. ҚБ Жазылымнан кейінгі жұмыс Жұптағы оқушылар бір-бірлерінің жұмысын кезек-кезек оқып, үздік жұмысты анықтайды. Әр жұптан бір үздік жұмыс ұсынылады. Үздік жұмыс топтық деңгейде талданып, әр топтан бір үздік жұмыс анықталады.
« Топтан анықталған үздік жұмыс автор орындығында оқылады. Оқушылар үздік жұмысты «бес саусақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлеріне дәлел келтіреді.
Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау
|
«Абай жолы» романы
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут БЖБ 20-25 минут |
Рефлексия. « Сабақтың басындағы көңіл-күйім ....
Сабақтың ортасындағы көңіл-күйім ....
Сабақтың соңындағы көңіл-күйім .... |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
Бес
Автор
орындығы»
Блоб»
ағашы












