"Абай жолы"роман-эпопеясы және менің шығармашылығым

Тақырып бойынша 16 материал табылды

"Абай жолы"роман-эпопеясы және менің шығармашылығым

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы"роман-эпопеясы және менің шығармашылығым
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Мектеп

Күні :

Мұғалім:

Сынып:11

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

«Абай жолы» роман-эпопеясы және әдеби сын. БЖБ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.4.1 әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді анықтау;

Көпшілігі: әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу;

Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау, өзіндік көзқарас таныту, шығармашылық жұмыс жазу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

3 минут



І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

ІІ. Қызығушылықты ояту

« Бес қадам»

  1. Абай жолы шығармасында көтерілген 5 мәселе

  2. Көтерілген мәселелердің 5 себебі

  3. Мәселелердің 5 салдары

  4. Осы мәселелердің 5 өзектілігі



Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді. Оқушыларға сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады.


Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар кезек-кезек шығып, табандарды басу арқылы ұсынылған тапсырманы орындайды. Шығарма мазмұнын естеріне түсіреді.

Қалыптастырушы бағалау


11-СЫНЫП «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Сабақтың ортасы

15 минут




























ІІІ. Мағынаны тану. Проблеманы айқындау кезеңі.

  • Шығармада көтерілген мәселелердің қандай өзектілігі бар?

  • Ұрпақтар арасында көзқарас алшақтығы болады. Қалай ойлайсыздар, бұл құбылыс не себепті заңды?

  • Ұрпақтар арасында көзқарас алшақтығы кейінгі ұрпақтың дамуына және қоғамның дамуына қалай әсер етеді?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Өз пікірлеріне дәлел келтіреді.

ҚБ

РАФТ стратегиясы

Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.

Рөл/

Кімнен?

Аудитория/

кімге?

Форма/

қандай формада?

Тақырып/не жайында?

Абай

Құнанбай

хат

Қодар оқиғасына қатысты наразылығы

Құнанбай

Абай

Монолог

Билікке араласу маңыздылығы, білімді өз мүддесіне пайдаланудың қажеттілігі

Ділдә

Абай

Диалог

Абайдың тоқал алуына қатысты өкпесі

Қодар

Құнанбай

хат

Болған оқиғаға қатысты ақталуы

Кәмшат

Бөжей

Ой толғау

Салт-дәстүрдің құрбаны болған сәби мұңы

Дескриптор:

1. Жазылымның кімнен екендігін нақты көрсетеді;

2. Жазылым аудиториясын айқын ұсынады;

3. Жазылым жанрының құрылымын сақтайды;

4. Тақырыптан ауытқымайды;

5. Жазылымды 170-180 сөзбен ұсынады;

6. Жазылым барысында кем дегенде 5 көркем тәсіл қолданады.

ҚБ

Жазылымнан кейінгі жұмыс

Жұптағы оқушылар бір-бірлерінің жұмысын кезек-кезек оқып, үздік жұмысты анықтайды. Әр жұптан бір үздік жұмыс ұсынылады. Үздік жұмыс топтық деңгейде талданып, әр топтан бір үздік жұмыс анықталады.

« Автор орындығы»

Топтан анықталған үздік жұмыс автор орындығында оқылады. Оқушылар үздік жұмысты «бес саусақ» әдісі арқылы бағалайды.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өз пікірлеріне дәлел келтіреді.



























Бұл жұмыс түрі оқушыларға жеке ұсынылады. Оқушылар ұсынылған кесте бойынша жазылым жұмысының түрін таңдайды.







Қалыптастырушы бағалау
































Қалыптастырушы бағалау






«Абай жолы» романы





















































































Сабақтың соңы

2 минут



БЖБ

20-25 минут


Рефлексия.

« Блоб» ағашы

Сабақтың басындағы көңіл-күйім ....


Сабақтың ортасындағы көңіл-күйім ....


Сабақтың соңындағы көңіл-күйім ....





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі