Материалдар / "Абай жолы"роман-эпопеясы сюжеті мен композициясы

"Абай жолы"роман-эпопеясы сюжеті мен композициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы"роман-эпопеясы сюжеті мен композициясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2025
82
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: « Ғасырлық туынды»

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 11



Сабақтың тақырыбы

М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен композициясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау;

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясына талдау жасау.

Көпшілігі: шығармадағы проблемалық фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды ажыратып,

сұрақтар негізінде нақты шешім ұсыну;

Кейбір оқушылар: шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларын, көзқарасын білдіру.

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін талдайды;

  • шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

(Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

ІІ.Қызығушылықты ояту

«Көңілді доп»

Оқушылар өз орындарында отырады. Мұғалім тақтадан тақырыпты шығарып отырады, оқушылар осы тақырыпқа қатысты жауап береді.

  • Бөлімдегі кейіпкерлер

  • Бөлімдегі басты оқиғалар

  • Маған ерекше әсер еткен эпизод

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.


«Биопоэма» әдісімен суретте берілген тұлғалар туралы мәлімет жинақтайды.

Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!


11-сынып

Қазақ әдебиеті


САбақтың ортасы

35 минут

































ІІІ. Мағынаны тану

Жаңа сабақ: «М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен композициясы»

«Пазл» әдісі. Шығарма мазмұнымен танысып, үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.

Тапсырма

1.«Абай жолы» романы (2-кітап) бойынша басты оқиғаларды атап көрсетіңіз. (Кемінде 5-6 оқиға болу керек)

Басты оқиғалар







2. Шығарманың сюжеті бойынша әркім 2 сұрақ ойлап жазыңыз. Сұрақ жанрлық ерекшеліктерді

қамтуға бағытталу керектігін ескеріңіз.

____________________________________________________________________________________________________

«Үш бұрыш» әдісі

Ол сұрақтар сағат тілі бағыты бойынша келесі оқушыға, одан келесі оқушыға сұраққа жауап алу мақсатында жүріп отырады.

Дескриптор:

  • шығармалардағы негізгі оқиғалар желісін көрсетеді;

  • жанрлық ерекшелікті анықтайтын сұрақтар қояды және жауап береді.

ҚБ

3- тапсырма. «Абай жолы» романындағы автор идеясын өмір шындығымен байланыстырыңыз.

Автор идеясы

Өмір шындығы



Дескриптор:
  • автор идеясын анықтайды;

  • тарихи кезеңдерді ажыратады;

  • өзара байланыстырады.

ҚБ

Тапсырма. Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқта.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Мысалы:

  • Шығарма желісіндегі руханилық бүгінгі күні ...... .

Дескриптор:

  • Шығарма тақырыбының өміршеңдігін анықтайды;

  • Берілген тапсырма бойынша өз ойларын өрбітеді;

  • Сөйлемді аяқтайды.

ҚБ

Оқушылар «Джигсо» әдісі арқылы шығарма мазмұнымен танысады.


Әр топтан бір-бір оқушыдан шығарма мазмұны сұралады.


«Пазл» әдісімен шығарма үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау жасайды.






Шығарманың сюжеті бойынша әркім 2 сұрақ ойлап жазады.

Ол сұрақтар сағат тілі бағыты бойынша келесі оқушыға, одан келесі оқушыға сұраққа жауап алу мақсатында жүріп отырады.









«Абай жолы» романындағы автор идеясын өмір шындығымен байланыстырады.





Шығарма тақырыбының өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді аяқтайды.























Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!







Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

- жақсы жауап;

- тамаша жауап!




М. Әуезов «Абай жолы» романы

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс


Сабақ бойынша рефлексия





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!