Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясына талдау
жасау.
Көпшілігі: шығармадағы проблемалық
фактілерді тауып,оның туындауына себеп болған идеяларды
ажыратып,
сұрақтар негізінде нақты шешім
ұсыну;
Кейбір
оқушылар: шығарма тақырыбының
өміршеңдігіне байланысты өз ойларын, көзқарасын
білдіру.
|
Сабақтың
басы
3
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
(Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру, сабаққа дайындығын
пысықтау)
ІІ.Қызығушылықты
ояту
«Көңілді
доп»
Оқушылар өз
орындарында отырады. Мұғалім тақтадан тақырыпты шығарып отырады,
оқушылар осы тақырыпқа қатысты жауап береді.
![](https://api.ust.kz/storage/files/materials/docx/image/2025/january/d11/173657813382_html_22e08a4e8fd90147.png)
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
«Биопоэма» әдісімен суретте
берілген тұлғалар туралы мәлімет
жинақтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
- төмен
жауап;
- жақсы
жауап;
- тамаша
жауап!
|
11-сынып
Қазақ
әдебиеті
|
САбақтың
ортасы
35
минут
|
ІІІ.
Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ: «М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен
композициясы»
«Пазл»
әдісі. Шығарма мазмұнымен танысып,
үзінділері арқылы шығарманың сюжеттік құрылымына талдау
жасайды.
![](https://api.ust.kz/storage/files/materials/docx/image/2025/january/d11/173657813382_html_233c53160d1b52c2.png)
Тапсырма
1.«Абай жолы» романы
(2-кітап) бойынша басты оқиғаларды атап көрсетіңіз. (Кемінде 5-6
оқиға болу керек)
2. Шығарманың сюжеті бойынша
әркім 2 сұрақ ойлап жазыңыз. Сұрақ жанрлық
ерекшеліктерді
қамтуға бағытталу керектігін
ескеріңіз.
____________________________________________________________________________________________________
«Үш бұрыш»
әдісі
![](https://api.ust.kz/storage/files/materials/docx/image/2025/january/d11/173657813382_html_63258c43b011b89a.png)
Ол сұрақтар сағат тілі бағыты
бойынша келесі оқушыға, одан келесі оқушыға сұраққа жауап алу
мақсатында жүріп
отырады.
Дескриптор:
ҚБ
3- тапсырма. «Абай жолы»
романындағы автор идеясын
өмір шындығымен
байланыстырыңыз.
Автор
идеясы
|
Өмір
шындығы
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма. Шығарма тақырыбының
өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді
аяқта.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
Мысалы:
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар «Джигсо»
әдісі арқылы шығарма мазмұнымен
танысады.
Әр топтан бір-бір
оқушыдан шығарма мазмұны
сұралады.
«Пазл»
әдісімен шығарма үзінділері арқылы
шығарманың сюжеттік құрылымына талдау
жасайды.
Шығарманың сюжеті
бойынша әркім 2 сұрақ ойлап
жазады.
Ол сұрақтар сағат
тілі бағыты бойынша келесі оқушыға, одан келесі оқушыға сұраққа
жауап алу мақсатында жүріп
отырады.
«Абай жолы»
романындағы автор идеясын өмір шындығымен
байланыстырады.
Шығарма тақырыбының
өміршеңдігіне байланысты өз ойларыңды өрбіте отырып сөйлемді
аяқтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
- төмен
жауап;
- жақсы
жауап;
- тамаша
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
- төмен
жауап;
- жақсы
жауап;
- тамаша
жауап!
|
М. Әуезов «Абай
жолы» романы
|