2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Абай жолы"роман-эпопеясындағы ұлттық құндылық

"Абай жолы"роман-эпопеясындағы ұлттық құндылық

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" роман-эпопеясының ұлттық құндылығын дәріптеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Ғасырлық туынды

Мектеп: Ыбырай Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектеп жанындағы интернат

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Тулебаева У.

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Келмегендер:

Сабақ тақырыбы

«Абай жолы» роман- эпопеясындағы ұлттық құндылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстыру;

Көпшілігі: шығармадағы көтерілген ғаламдық мәселелерді тереңірек түсіну;

Кейбір оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдау;

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;

  • қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • ұлттық мүдде тұрғысынан ашып талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау.

Тілдік міндеттер

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Мен мынадай дәлелдер келтіремін...Оның себебін... деп түсіндіремін.Біздің пікірімізше....Олай ойлауға ..... себептер бар. Бұл сабақта оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы өзіндік пікірін білдіреді және дәлелдемелер келтіреді.

Мен осы көзқараспен келісемін/келіспеймін. Өйткені ...

Құндылықтарды дарыту


Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Сабақ тарих пәнімен байланыста өтеді.

Алдыңғы білім

«Абай жолы» роман-эпопеясы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


































Сабақтың ортасы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

ІІ. Қызығушылықты ояту.

«Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.

Овал 1




Овал 2

Ұлттық құндылық


Прямоугольник 1

Абай


Прямоугольник 2

Құнанбай


Прямоугольник 3

Абай заманы


Прямоугольник 4

Қазіргі заман


Прямоугольник 5

Білімге құмарлық


Прямоугольник 6

Салт-дәстүр




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма үзіндісімен танысыңыз.







1-тапсырма. Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.


Дескриптор:

  • үзіндімен танысады;

  • Өз көзқарасын білдіреді.

  • Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

  • Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

  • Өмірмен байланыстырады;

  • Дәлел келтіреді.

ҚБ

3-тапсырма. Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.

Дескриптор:

  • Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

  • Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

  • Өз көзқарасын білдіреді.

ҚБ

Оқушылар назары сабаққа аударылады.





«Байланыс тізбегі» әдісі арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін білдіреді.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






Осы үзіндідегі оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің реттілігін анықтаңыздар.


























Үзіндімен танысады;

Өз көзқарасын білдіреді.

Үзіндінің жалғасын еске түсіреді;

Берілген үзінділердегі реттілікті анықтайды.




















Осы үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен байланыстырыңдар







Үзінділердегі ұлттық мәселелерді анықтайды;

Өмірмен байланыстырады;

Дәлел келтіреді.













Үзіндіні ғаламдық мәселемен байланыстырыңыз.












Үзіндідегі көтерілген мәселені анықтайды;

Үзіндідегі ғаламдық мәселені талдайды.

Өз көзқарасын білдіреді.






Қалыптастырушы бағалаулар













ҚБ















































































ҚБ



































ҚБ



























ҚБ



«Абай жолы» романы









11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың соңы

5мин














































































30 Қаңтар 2025
96
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі