Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген
мәселелерді қазіргі өмірмен
байланыстыру;
Көпшілігі: шығармадағы көтерілген ғаламдық мәселелерді тереңірек
түсіну;
Кейбір
оқушылар:
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясындағы көтерілген
мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан
ашып талдау;
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары
сабаққа аударылады.
ІІ. Қызығушылықты
ояту.

«Байланыс тізбегі»
әдісі арқылы оқушылар шығармадағы
заман құндылықтарын қазіргі заман құндылықтарымен салыстырады. Өз
пікірлерін білдіреді.
Ұлттық
құндылық
Абай
Құнанбай
Абай
заманы
Қазіргі
заман
Білімге
құмарлық
Салт-дәстүр
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
ІІІ. Мағынаны тану. Шығарма
үзіндісімен танысыңыз.

1-тапсырма. Осы үзіндідегі
оқиғалар ары қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген
үзінділердің реттілігін
анықтаңыздар.

Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Осы
үзінділердегі ұлттық мәселелерді өмірмен
байланыстырыңдар.

Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. Үзіндіні
ғаламдық мәселемен
байланыстырыңыз.


Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
«Байланыс тізбегі» әдісі
арқылы оқушылар шығармадағы заман құндылықтарын қазіргі заман
құндылықтарымен салыстырады. Өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
Осы үзіндідегі оқиғалар ары
қарай қалай өрбиді, еске түсіріңіз. Берілген үзінділердің
реттілігін анықтаңыздар.
Үзіндімен
танысады;
Өз көзқарасын
білдіреді.
Үзіндінің жалғасын еске
түсіреді;
Берілген үзінділердегі
реттілікті анықтайды.
Осы үзінділердегі ұлттық
мәселелерді өмірмен
байланыстырыңдар
Үзінділердегі ұлттық
мәселелерді анықтайды;
Өмірмен
байланыстырады;
Дәлел
келтіреді.
Үзіндіні ғаламдық мәселемен
байланыстырыңыз.
Үзіндідегі көтерілген мәселені
анықтайды;
Үзіндідегі ғаламдық мәселені
талдайды.
Өз көзқарасын
білдіреді.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ

ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
«Абай жолы»
романы
11-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|