"Абай жолы"романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,11-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Абай жолы"романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы"романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,11-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ әдебиеті пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау

ІІІ тоқсан 11-сынып ҚГБ

  1. бөлім.Тест сұрақтарына жауап беріңіз.


  1. Абайды Телғара деп кім атағанын көрсетіңіз.

А) әжесі Зере Ә) анасы Ұлжан

Б) екінші шешесі Айғыз В)жеңгелері


  1. Төмендегі үзіндіде кімнің портреті сипатталғанын анықтаңыз.

ат жақты келген, ұзын сопақ басының құлақтан жоғарғы жері қаз жұмыртқасындай көрінеді. Онсыз да ұзын,үлкен бетіне қзын боп дөңгелей біткен сақалы қосылғанда,басы мен беті бір өңірдей”.

А) Байсал Ә)Құнанбай

Б) Сүйіндік В)Қодар


  1. Абай Сүйіндіктен қай сөздің мәнісін түсіндіруін сұрағанын анықтаңыз.

А) «Тек өмір деген ит жаңсақ бастырмаса екен

Ә) «Шөлден шүлен боп туған сергегім!»

Б) «Мен қойдың бөлігін бөлмеймін, құдайдың бөлігін бөлемін!»

В) «Азат құсындай ұшып жет, сахараңа сәлем апар!»


  1. Тәкежан бұл сөзді қай оқиғаға қатысты айтып еді?

«Ата-бабамыз орыс оқуын оқымай-ақ адам болып, жақсы атанып, абырой алып, ел билеп-төстеп еді. Оқудың түбін тесетіндей осы баланың денсаулығы нашар екеніне де қарамай жібере берді».

А) Ақылбайды оқуға жібергенде

Ә) Әбіштің қазасына қатысты

Б) Мағаштың өлімінен кейін

В) Әбішті Алматыға қызметке жібергенде.


  1. Дәрменнің “Абай ағамның ең соңғы бой жазғаны, сыр ашқаны сол ғана болды ма деп шошынамын” дегеніне сай келетін Абайдың сөзі қайсысыекенін анықтаңыз.

А) “Тәкежан менің де “қабіріме топырақ тастаймын” деп келіп, тікен тастап кетер-ау!”

Ә) “...міне, заман үні, ендігі сапалы буын үні деген осы!..Ақын артқа қарап табынбай, алға қарап қыбла тапсын”

Б) “...Ей, сорлы заман, менен аяған қай қастығың қалды... Мен ішпеген у бар ма?!”

В) “Бұрынғыны, бүгінді айт. Жұрт көмейінде жұмарланып түйілген тас түйінді айт”.

2-бөлім

  1. Абай жолы”романындағы ұлттық және адамгершілік құндылықтардың шығармадағы маңызы мен қолданысына талдау жасаңыз. (5ұпай)

Ұлттық құндылықтар

Адамгершілік құндылықтар

  • .............

  • ............

  • ...........

  • ...........

  • ..........

  • ..........

  • ...........

  • ...........

  • ...........

  • ..........


  1. Берілген оқиғалардың қай бөлімге тиесілі екенін анықтап,сәйкестендіріңіз.

(5 ұпай)

1.Жұтта

А)Ұлжан Ділдәнің ауылына құдалыққа барады.Абай Бөжей асына ат салысуы;

2.Қапада

Б)Әйгерімді Тоғжан жаңғырығы деп түсінуі;

3.Кек жолында

В)Абай атқамінер туыстарынан алшақтап,Дәркембай,Дәрмен,Базаралылармен достығы оны халыққа жақындатты.Әйгерім “Татьяна” әнін шырқауы;.

4.Өрде

С)Жамбылдың сәлемі.Мағауияның хал үстінде жатуы;

5.Тайғақта

Д)Мағаштың қырқын асықтырып,отыз сегізінші күні бергізеді.Сол күні үлкен жүрек соғуын тоқтатады.


  1. Берілген үзінділердің кімге,қай оқиғаға қатысты екенін ажыратыңыз. (5ұпай)


Үзінділер

Бұл кім?

Қандай оқиға орын алды?

1.Ей,сорлы заман,менен аяған қай қастығың қалды?Мен ішпеген у бар ма! Жүрегімді көрші,міне,жарадан сау жер қалды ма?



2.Жаңғаққа біткен бәйтерек,жалғызбын деп жүрмесін.......



3.Енді сені тыңдамасқа шарам бар ма?Айт,сәулешім!-деп,сонша жақын аға,туыстай еркелеп айтты.



4.Айтпасын! Зарламасын! Тый барып!Мазамды алды!-деп,үні өшті.



5.Әнді кім салғанын білгем жоқ.Аты-жөнін де сұрамадым.Тек көрдім де,есім шығып қалды.....




3-бөлім

9.Төмендегі екі тақырыптың бірін таңдап , жазба жұмысын орындаңыз.200-250 сөз.

1) “Абай жолы” романындағы әке мен бала арасындағы қақтығыстардың туындау себептерін түсіндіріп,көтерілген мәселенің жаңашылдығына сыни тұрғыдан талдап,баға беріңіз.

2) “Абай жолы”романындағы Абайдың Ділдәні айттыруға барғандағы құда түсу дәстүріне қатысты ұлттық құндылықтарды суреттеудегі автор шеберлігіне баға беріңіз.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
275
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі