Қазақ әдебиеті пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
ІІІ тоқсан 11-сынып ҚГБ
-
бөлім.Тест сұрақтарына жауап беріңіз.
-
Абайды Телғара деп кім атағанын көрсетіңіз.
А) әжесі Зере Ә) анасы Ұлжан
Б) екінші шешесі Айғыз В)жеңгелері
-
Төмендегі үзіндіде кімнің портреті сипатталғанын анықтаңыз.
“ ат жақты келген, ұзын сопақ басының құлақтан жоғарғы жері қаз жұмыртқасындай көрінеді. Онсыз да ұзын,үлкен бетіне қзын боп дөңгелей біткен сақалы қосылғанда,басы мен беті бір өңірдей”.
А) Байсал Ә)Құнанбай
Б) Сүйіндік В)Қодар
-
Абай Сүйіндіктен қай сөздің мәнісін түсіндіруін сұрағанын анықтаңыз.
А) «Тек өмір деген ит жаңсақ бастырмаса екен!»
Ә) «Шөлден шүлен боп туған сергегім!»
Б) «Мен қойдың бөлігін бөлмеймін, құдайдың бөлігін бөлемін!»
В) «Азат құсындай ұшып жет, сахараңа сәлем апар!»
-
Тәкежан бұл сөзді қай оқиғаға қатысты айтып еді?
«Ата-бабамыз орыс оқуын оқымай-ақ адам болып, жақсы атанып, абырой алып, ел билеп-төстеп еді. Оқудың түбін тесетіндей осы баланың денсаулығы нашар екеніне де қарамай жібере берді».
А) Ақылбайды оқуға жібергенде
Ә) Әбіштің қазасына қатысты
Б) Мағаштың өлімінен кейін
В) Әбішті Алматыға қызметке жібергенде.
-
Дәрменнің “Абай ағамның ең соңғы бой жазғаны, сыр ашқаны сол ғана болды ма деп шошынамын” дегеніне сай келетін Абайдың сөзі қайсысыекенін анықтаңыз.
А) “Тәкежан менің де “қабіріме топырақ тастаймын” деп келіп, тікен тастап кетер-ау!”
Ә) “...міне, заман үні, ендігі сапалы буын үні деген осы!..Ақын артқа қарап табынбай, алға қарап қыбла тапсын”
Б) “...Ей, сорлы заман, менен аяған қай қастығың қалды... Мен ішпеген у бар ма?!”
В) “Бұрынғыны, бүгінді айт. Жұрт көмейінде жұмарланып түйілген тас түйінді айт”.
2-бөлім
-
“Абай жолы”романындағы ұлттық және адамгершілік құндылықтардың шығармадағы маңызы мен қолданысына талдау жасаңыз. (5ұпай)
|
Ұлттық құндылықтар |
Адамгершілік құндылықтар |
|
|
-
Берілген оқиғалардың қай бөлімге тиесілі екенін анықтап,сәйкестендіріңіз.
(5 ұпай)
|
1.Жұтта |
А)Ұлжан Ділдәнің ауылына құдалыққа барады.Абай Бөжей асына ат салысуы; |
|
2.Қапада |
Б)Әйгерімді Тоғжан жаңғырығы деп түсінуі; |
|
3.Кек жолында |
В)Абай атқамінер туыстарынан алшақтап,Дәркембай,Дәрмен,Базаралылармен достығы оны халыққа жақындатты.Әйгерім “Татьяна” әнін шырқауы;. |
|
4.Өрде |
С)Жамбылдың сәлемі.Мағауияның хал үстінде жатуы; |
|
5.Тайғақта |
Д)Мағаштың қырқын асықтырып,отыз сегізінші күні бергізеді.Сол күні үлкен жүрек соғуын тоқтатады. |
-
Берілген үзінділердің кімге,қай оқиғаға қатысты екенін ажыратыңыз. (5ұпай)
|
Үзінділер |
Бұл кім? |
Қандай оқиға орын алды? |
|
1.Ей,сорлы заман,менен аяған қай қастығың қалды?Мен ішпеген у бар ма! Жүрегімді көрші,міне,жарадан сау жер қалды ма? |
|
|
|
2.Жаңғаққа біткен бәйтерек,жалғызбын деп жүрмесін....... |
|
|
|
3.Енді сені тыңдамасқа шарам бар ма?Айт,сәулешім!-деп,сонша жақын аға,туыстай еркелеп айтты. |
|
|
|
4.Айтпасын! Зарламасын! Тый барып!Мазамды алды!-деп,үні өшті. |
|
|
|
5.Әнді кім салғанын білгем жоқ.Аты-жөнін де сұрамадым.Тек көрдім де,есім шығып қалды..... |
|
|
3-бөлім
9.Төмендегі екі тақырыптың бірін таңдап , жазба жұмысын орындаңыз.200-250 сөз.
1) “Абай жолы” романындағы әке мен бала арасындағы қақтығыстардың туындау себептерін түсіндіріп,көтерілген мәселенің жаңашылдығына сыни тұрғыдан талдап,баға беріңіз.
2) “Абай жолы”романындағы Абайдың Ділдәні айттыруға барғандағы құда түсу дәстүріне қатысты ұлттық құндылықтарды суреттеудегі автор шеберлігіне баға беріңіз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Абай жолы"романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,11-сынып
"Абай жолы"романы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау,11-сынып
Қазақ әдебиеті пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау
ІІІ тоқсан 11-сынып ҚГБ
-
бөлім.Тест сұрақтарына жауап беріңіз.
-
Абайды Телғара деп кім атағанын көрсетіңіз.
А) әжесі Зере Ә) анасы Ұлжан
Б) екінші шешесі Айғыз В)жеңгелері
-
Төмендегі үзіндіде кімнің портреті сипатталғанын анықтаңыз.
“ ат жақты келген, ұзын сопақ басының құлақтан жоғарғы жері қаз жұмыртқасындай көрінеді. Онсыз да ұзын,үлкен бетіне қзын боп дөңгелей біткен сақалы қосылғанда,басы мен беті бір өңірдей”.
А) Байсал Ә)Құнанбай
Б) Сүйіндік В)Қодар
-
Абай Сүйіндіктен қай сөздің мәнісін түсіндіруін сұрағанын анықтаңыз.
А) «Тек өмір деген ит жаңсақ бастырмаса екен!»
Ә) «Шөлден шүлен боп туған сергегім!»
Б) «Мен қойдың бөлігін бөлмеймін, құдайдың бөлігін бөлемін!»
В) «Азат құсындай ұшып жет, сахараңа сәлем апар!»
-
Тәкежан бұл сөзді қай оқиғаға қатысты айтып еді?
«Ата-бабамыз орыс оқуын оқымай-ақ адам болып, жақсы атанып, абырой алып, ел билеп-төстеп еді. Оқудың түбін тесетіндей осы баланың денсаулығы нашар екеніне де қарамай жібере берді».
А) Ақылбайды оқуға жібергенде
Ә) Әбіштің қазасына қатысты
Б) Мағаштың өлімінен кейін
В) Әбішті Алматыға қызметке жібергенде.
-
Дәрменнің “Абай ағамның ең соңғы бой жазғаны, сыр ашқаны сол ғана болды ма деп шошынамын” дегеніне сай келетін Абайдың сөзі қайсысыекенін анықтаңыз.
А) “Тәкежан менің де “қабіріме топырақ тастаймын” деп келіп, тікен тастап кетер-ау!”
Ә) “...міне, заман үні, ендігі сапалы буын үні деген осы!..Ақын артқа қарап табынбай, алға қарап қыбла тапсын”
Б) “...Ей, сорлы заман, менен аяған қай қастығың қалды... Мен ішпеген у бар ма?!”
В) “Бұрынғыны, бүгінді айт. Жұрт көмейінде жұмарланып түйілген тас түйінді айт”.
2-бөлім
-
“Абай жолы”романындағы ұлттық және адамгершілік құндылықтардың шығармадағы маңызы мен қолданысына талдау жасаңыз. (5ұпай)
|
Ұлттық құндылықтар |
Адамгершілік құндылықтар |
|
|
-
Берілген оқиғалардың қай бөлімге тиесілі екенін анықтап,сәйкестендіріңіз.
(5 ұпай)
|
1.Жұтта |
А)Ұлжан Ділдәнің ауылына құдалыққа барады.Абай Бөжей асына ат салысуы; |
|
2.Қапада |
Б)Әйгерімді Тоғжан жаңғырығы деп түсінуі; |
|
3.Кек жолында |
В)Абай атқамінер туыстарынан алшақтап,Дәркембай,Дәрмен,Базаралылармен достығы оны халыққа жақындатты.Әйгерім “Татьяна” әнін шырқауы;. |
|
4.Өрде |
С)Жамбылдың сәлемі.Мағауияның хал үстінде жатуы; |
|
5.Тайғақта |
Д)Мағаштың қырқын асықтырып,отыз сегізінші күні бергізеді.Сол күні үлкен жүрек соғуын тоқтатады. |
-
Берілген үзінділердің кімге,қай оқиғаға қатысты екенін ажыратыңыз. (5ұпай)
|
Үзінділер |
Бұл кім? |
Қандай оқиға орын алды? |
|
1.Ей,сорлы заман,менен аяған қай қастығың қалды?Мен ішпеген у бар ма! Жүрегімді көрші,міне,жарадан сау жер қалды ма? |
|
|
|
2.Жаңғаққа біткен бәйтерек,жалғызбын деп жүрмесін....... |
|
|
|
3.Енді сені тыңдамасқа шарам бар ма?Айт,сәулешім!-деп,сонша жақын аға,туыстай еркелеп айтты. |
|
|
|
4.Айтпасын! Зарламасын! Тый барып!Мазамды алды!-деп,үні өшті. |
|
|
|
5.Әнді кім салғанын білгем жоқ.Аты-жөнін де сұрамадым.Тек көрдім де,есім шығып қалды..... |
|
|
3-бөлім
9.Төмендегі екі тақырыптың бірін таңдап , жазба жұмысын орындаңыз.200-250 сөз.
1) “Абай жолы” романындағы әке мен бала арасындағы қақтығыстардың туындау себептерін түсіндіріп,көтерілген мәселенің жаңашылдығына сыни тұрғыдан талдап,баға беріңіз.
2) “Абай жолы”романындағы Абайдың Ділдәні айттыруға барғандағы құда түсу дәстүріне қатысты ұлттық құндылықтарды суреттеудегі автор шеберлігіне баға беріңіз.
шағым қалдыра аласыз













