Абай өлеңдері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Абай өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық сабақ қамтылған .
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тексерілді: 1.04.2022 ж

Сабақ : № 3

Мектеп: ЖНМ

Сынып: 6

Мұғалім: Аманғалиев Б.М.

Сабақ мақсаты

Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау

Құндылықтарды игерту:

  • адамгершілік

  • сыйластық

  • құрмет

Бағалау критерийлері:

  • Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады

  • Екі өлеңді салыстырып, бағалайды

Тілдік мақсаттар:

Тірек сөздер


Осыған дейін меңгерілген білім

«Жусан иісі» хикаяты

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Дереккөздер



Сабақтың басы



Қызығушылықты ояту кезеңі

Төмендегі ақпаратты оқы. Жұпта талда

Абайдың 1889 ж. жазған өлеңі. Әрқайсысы 6 тармақты 5 шумақтан түрады, көлемі 30 жол. Абайдың поэзия, оның мәні жөніндегі ой-пікірлерінің тың түйіні, бұған дейінгі жазылған «Базарға қарап түрсам, әркім барар», «Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы», «Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол» сияқты шығармаларындағы эстетикалық көзқарасының кемелді көрінісі. Бұл шығармаларында Абай ақындықтың ауыр міндетін, ақын атанудың алғышарттарын аңғартқан еді. Сөздің патшасын, сындарлысын дарияның тереңіне сүңгіп, ақық-маржан іздеушідей түн қатып толғататын, тұңғиық ойға шоматын даналардың ғана таба алатынын айтқан.


Сабақтың ортасы













Саралау тапсырмасы

Мағынаны тану кезеңі

1-тапсырма Берілген тірек сөздердің өлеңдегі орнын тауып қойыңыз, өлеңдегі орнынын анықтаңыз


кісісі


жүрегі


тыймай


әнге


қыз ұзат


жұрт ыржаңшыл


жар-жар


кезетер


өлең


өрнек


мақал


есігін


жер қойнына


қызығың


бос қақпай


айтпақ түгіл


алмайсың


екен деп сіресіп


әр сөздің


орайы


мағынасы


кімнің


қарыны


көкірегі


сөздің


оған да


еш адамнан


жақсы сөз


сүйенерлік


әнін сатып


кісі де


болма мазақ


біреуі бұлай


жоқ қой


пенен


жамау


таныр


кемшілігі


мақсұтым


ашпақ


ойда жоқ


2- тапсырма

3- тапсырма

«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдерінің құрылысына талда

  • Олардың өзара ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңыз.











































презентация

Сабақтың соңы

3 минут

Сабақ рефлексиясы

  • Не себепті қиын болды?

  • Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?

  • Сабақта сіздердің болжамдарыңыз орындалды ма?

  • Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?

  • Сабақ сіздерге қандай ой тастады?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
243
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі