|
Сабақ : № 3 |
Мектеп: ЖНМ |
||||||
|
Сынып: 6 |
Мұғалім: Аманғалиев Б.М. |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Жусан иісі» хикаяты |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту кезеңі Төмендегі ақпаратты оқы. Жұпта талда Абайдың 1889 ж. жазған өлеңі. Әрқайсысы 6 тармақты 5 шумақтан түрады, көлемі 30 жол. Абайдың поэзия, оның мәні жөніндегі ой-пікірлерінің тың түйіні, бұған дейінгі жазылған «Базарға қарап түрсам, әркім барар», «Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы», «Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол» сияқты шығармаларындағы эстетикалық көзқарасының кемелді көрінісі. Бұл шығармаларында Абай ақындықтың ауыр міндетін, ақын атанудың алғышарттарын аңғартқан еді. Сөздің патшасын, сындарлысын дарияның тереңіне сүңгіп, ақық-маржан іздеушідей түн қатып толғататын, тұңғиық ойға шоматын даналардың ғана таба алатынын айтқан. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы Саралау тапсырмасы |
Мағынаны тану кезеңі 1-тапсырма Берілген тірек сөздердің өлеңдегі орнын тауып қойыңыз, өлеңдегі орнынын анықтаңыз
3- тапсырма «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдерінің құрылысына талда
|
презентация |
|||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Сабақ рефлексиясы
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай өлеңдері
Абай өлеңдері
|
Сабақ : № 3 |
Мектеп: ЖНМ |
||||||
|
Сынып: 6 |
Мұғалім: Аманғалиев Б.М. |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Тірек сөздер |
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Жусан иісі» хикаяты |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту кезеңі Төмендегі ақпаратты оқы. Жұпта талда Абайдың 1889 ж. жазған өлеңі. Әрқайсысы 6 тармақты 5 шумақтан түрады, көлемі 30 жол. Абайдың поэзия, оның мәні жөніндегі ой-пікірлерінің тың түйіні, бұған дейінгі жазылған «Базарға қарап түрсам, әркім барар», «Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы», «Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол» сияқты шығармаларындағы эстетикалық көзқарасының кемелді көрінісі. Бұл шығармаларында Абай ақындықтың ауыр міндетін, ақын атанудың алғышарттарын аңғартқан еді. Сөздің патшасын, сындарлысын дарияның тереңіне сүңгіп, ақық-маржан іздеушідей түн қатып толғататын, тұңғиық ойға шоматын даналардың ғана таба алатынын айтқан. |
|
|||||
|
Сабақтың ортасы Саралау тапсырмасы |
Мағынаны тану кезеңі 1-тапсырма Берілген тірек сөздердің өлеңдегі орнын тауып қойыңыз, өлеңдегі орнынын анықтаңыз
3- тапсырма «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Ғылым таппай мақтанба» өлеңдерінің құрылысына талда
|
презентация |
|||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Сабақ рефлексиясы
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













