Сабақтың
басы
5мин
Сабақтың
ортасы
6 мин-
42мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу
«Жылы лебіз»
әдісі.
Оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Сәттілік біздер
тілейік, Мен саған, сен
маған. Күндей күліп
жүрейік, Күннің нұрын
төгейік, Мен саған, сен
маған.
|
Оқушылар
сәлемдеседі,
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
|
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
|
«Миға
шабуыл» әдісі.
Өткен тақырыпта өткен
мәліметтерді қайталап, еске
түсіру.
1.Сөздік
жұмысы:кітап, кітапхана, ең ірі, ірі
кітапхана, ұлттық кітапхана, мәдени ескерткіш, қолжазба, сирек
кездесетін
2.Сұрақтарға
жауап бер.
1).Әлемдегі ең ірі
кітапхананы ата
2)Ең ірі
кітапханалар орналасқан қалаларды
атаңдар
Қызығушылықты
ояту. «Ой
қозғау». Сабақ тақырыбын анықтау
мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа қатысты суреттер мен
слайдтар көрсету
Жақсы балалар, бүгін біз сол
кітапханаларда өлеңдер жинағы, аудармалары, көптеген қолжазбалары
сақталған, артына өшпес мұра қалдырған қазақтың ұлы
ақыны Абай Құнанбайұлының
өмірі мен шығармашылығына шолу
жасап, ақынның «Ғылым таппай мақтанба»
өлеңімен танысатын
боламыз.
«Жаңа сөзбен
кездесу» әдісі
Мақтанба, қашық
бол,асық бол, адам болу, өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер
малшашпақ, бес дұшпан, талап, терең ой, қанағат, рақым, асыл
іс.
1. Жаңа сөздердің мағыналарын
түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды;
1-тапсырма.Айтылым.
Сұрақтарға жауап
бер.
1.Абай Құнанбаев туралы не
білесің?
2.Абайдың қандай шығармаларын
оқыдың?
2-тапсырма. Тыңдалым.
Жазылым
Абай-қазақтың ұлы ақыны, философ,
сазгер. Ол қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында дүниеге
келген. Абайды әжесі Зере тәрбиелеген. Кішкентай кезінен зерек
болған. Абайдың «Күз», «Қыс», «Жаз» атты өлеңдері
бар
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Жеке қажеттілігі бар оқушылар
мұғалім көмегімен жұмысты
орындайды
3-тапсырма.
Тыңдалым.Оқылым
Мұғалім мәнерлеп оқып,
түсіндіреді

|
Дескриптор:
-Сөздердің аудармасын
айтады
-Сұрақтарға жауап
береді.


Жаңа сөздерді
тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан
қайталайды.
Оқушылар жаңа
сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем
құрастырады.
Жаңа сөздерді сөздік дәптерге
жазады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді тыңдап, диаграмманы
толтырады

Оқушылар өлеңді тыңдайды,
өздері оқып, болымсыз етістіктерді
табады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша! т.б
Берілген сұрақтарға
әр дұрыс жауап-1 балл
Ауызша кері байланыс
беру. Жақсы!
Тамаша!
Берілген сұрақтарға
әр дұрыс жауап-1 балл
Дескриптор: 4
балл - мәтінді тыңдайды,
түсінеді. –диаграмма
ны толтырады
ҚБ: өз ара бағалап,
кері байланыс береді
1сөз -
1балл
Ауызша кері байланыс
беру
|
Суреттер
Слайдтар
Оқулық
сөздік
слайд
Оқулық
127
бет
Оқулық
128
бет
|