Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
5
минут
|
Сәлемдесу. Ұйымдастыру
кезеңі.
Үй тапсырмасын
пысықтау.
«WORDWALL» сайтындағы ұяшықтарды ашу
арқылы пысықтаймыз.
“Миға шабуыл”
әдісі
Мына ақындардың ішінен мына
өлен шумақтары кімнің өлеңі?
Қайрат пен ақыл жол
табар
Қашқанға да ,
қуғанға.
Әділет , шапқат кімде бар
,
Сол жарасар
туғанға.
Оқушыларды «Кім? Қандай?»
әдісі арқылы 2 топқа
бөлу.
1-ші топ –
«Кім?»
Ойшыл , жазушы ,
аудармашы , сазгер
т.б.
2-ші топ – «Қандай?»
Дана ,атақты , сауатты, танымал, суреткер
т.б
1-топ. Ақындар
тобы
2-топ. Сазгерлер
тобы
1.«Ақындар»
тобы Абайдың бір өлеңін жатқа айтып
береді.
2. «Сазгерлер»
тобы
Музыкалық шығармадан үзінді
қойылады . Әуенді атаңыз?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Ұяшықтарды ашып, жасырылған
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
Топқа
бөлінеді
1-топ. Ақындар
тобы
2-топ. Сазгерлер
тобы
|
Мұғалімнің
мадақтауы
|
https://wordwall.net/ru/resource/
55283199
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
10
минут
12
минут
10
минут
3
минут
|
Жаңа сабаққа
шолу
Абай Құнанбаев
туралы бейнебаян
көрсетіледі.
1.Бала Абай қандай
болған?
2.Әкесі Құнанбайдың
Абайды тәрбиелеу ерекшелігі қандай
болды?
3.Қарапайым халықтың
сый - құрметіне Абай қалай ие
болды?
4.Үзінді сізде
қандай ой туғызды?
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс.
. 1-топ. Бала Абайдан Дана Абайға
дейін.
-Ақынның балалық шағы , озық
ойлы орыс зиялы қауымының өкілдерімен араласуы ,ақындық
өмірі
2-топ. Абай Құнанбаев - қоғам
қайраткері.
Ақынның халық ағарту
ісі , аудармашылық қызметі , тарихта алатын
орны
2-тапсырма
«МИКС»
әдісі.
Шығармашылық
жұмыс
Тірек сөздер беріледі: білім ,
тіл , ғылым , ақын ,ұстаз.
1
топ.Сөйлем құрастыру , мақал -
мәтел айту
2
топ. Бір шумақ өлең жазу, әнге
салып айту
Сергіту сәті. «Полиглот»
ойыны.
Оқушылардың қаншалықты тіл
білетінін көрсету.
Оқушылар қоржыннан сұрақ алып,
жауап береді.
Жауап берген балаға
ынталандыру сыйлығы
беріледі.
Сабақты
қорытындылау
«WORDWALL»
сайты
«Сәйкестендіру»
әдісі
|
Оқушылар Абай Құнанбаев туралы
бейнебаянға назар аударады.
Дескриптор:
А.Құнанбаевтың
балалық шағының есте қалатын оқиғасы мен орыс зиялы қауымының
өкілдерімен араласуын
талдайды;
А.Құнанбаевтың
ағартушылық қызметі мен аудармашылық қызметі туралы
талдайды
1.Абай Құнанбаевтың ақын,
ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметін анықтайды. 2.«Хәкім
Абайдың» шығармаларының құндылығын талдайды. 3.Ақынның қазақ
қоғамына қосқан үлесін
бағалайды.
Бағалау
критерийі:
1.Сөйлемнің мағыналы болуы.
Мақал-мәтелдің санының 5-тен кем
болмауы
2.Баяндау
шеберлігі
Өлеңнің ұқсастығы.
Мәнері.Әннің ырғағына салуы
.Дескриптор:
Оқушылар бірігіп
әрекет жасау арқылы шығармашылық жұмыс жасайды.Тіл байлығы
дамиды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Абайдың
еңбектері.
Абай Құнанбаев
(өмірбаяны,
еңбектері)
http://abai-inst.kz/
http://www.abay.nabrk.kz/index.php?page=content&id=76
https://wordwall.net/ru/resource/55283199
|
Үй
тапсырмасы
|
ПТМС формуласы бойынша эссе
жазу
«Не себепті Абайды Хакім Абай
деп атаған?»
-
Позиция (мен
солай санаймын, )
-
Түсіндіру (....себебі, )
-
Мысал (мен мұны
мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)
-
Салдар (айтылған мәселе
бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)
|
Дескриптор:
15
сөйлемнен тұратын эссе жазады , 3-4 дәлел келтіріп, өз пікірін
білдіреді
|
|
|