Материалдар / Абай Құнанбайұлы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абай Құнанбайұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
ппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
611
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пәні:қазақ тілі

Күні :28.10.2016ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Жанбосынова Айткүл

Сынып: 8» Ә»


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

(Тіл ұстарту)

Сабақтың мақсаттары:

Бағалау :


Сөйлем мүшелерінің түрлерін ажырата білуге үйренеді.

Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіндермен жұмыс жасай алады . тұрлаулы мүшелердің құрылысын танып біліп, оны ажырата біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Сөйлемге талдау жұмыстарын жүргізе алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Ой толғаныс.
Тірек сөздерді пайдаланып, шағын эссе , мәтін жазу.

Тілдік мақсат

Оқушылар :.........( не істей ?)алады

Көпшілігі өмірмен байланыстыра алады.


Түйінді сөздер мен тіркестері:Тақырыпқа тірек болған сөздердің байланысу түрлерін анықтай алады.


Сыныптағы диолог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Эссе жазуға дағдыланады.

Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтіндермен жұмыс жасай алады.

Талқылауға арналған сұрақтар:


Алдыңғы оқу:

Өткен материалдарды қайталау.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


Сәлемдесу. «Жылылық»әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын құрады. Топқа бөлінеді.

1,2,3 сандары жазылған кеспе қағаздар

Ортасы


«Стоп кадр» әдісі арқылы өтілген тақырыптардың сұрақтарына жауап беріп, толықтырулар енгізеді.

Жаңа сабақты өздігінен меңгеру. Топтық жұмыс «Ойлан –Топтас -Талқыла!

Тапсырмалар: (мақал - мәтел, тұрақты тіркестердің бір сөзі түсіріліп оқылады. Сол сөзді тауып, оны 3 тілге аудару)

1.Мектеп кеме, білім ………..(теңіз,море,sea)
2.Қорада малың болын,кеше……….(талың,дерево,tree)
3.Адам көркі шүберек,ағаш көркі………….(жапырақ,лист,foliage)
4.Құлан құдыққа құласа,құлағында…………ойнайды.(құрбақа,жаба,frog)
5.Жалғыз кірпіш қорған болмас,жалғыз ағаш……..болмас.(орман,лес,forest)
 6.Бабалар еккен шынарды,…………. саялар(балалары,дети,children)
7.Қыз өссе елдің көркі, ……….өссе жердің көркі.(гүл,цветок,flower)
 8.Біреуге мал қайғы,біреуге…………жан қайғы.(жан,душа,soul)

Талдау. ( шашыраңқы сөзден сөйлем құрау, сөйлем мүшесіне талдау)

І топ- құралдарына,газет, радио, теледидар, журнал, ғаламтор, жатады, ақпарат.

ІІ топ- білім, ғасыр, техника, ХХІ.

ІІІ топ- мақтанышы мемлекеттік рәміздері еліміздің

І топ- газет ( фонетикалық талдау)

ІІ топ- сөйлем мүшесіне талдау)

ІІІ топ-мемлекеттік (сатылай кешенді талдау)

Оқулық , топ тапсырмалары.

Соңы


Кері байланыс жаздырылады.

Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім….

Маған ұнады……..

Маған қиын болды……………..

Тілегім ………………..

Топтардың балдардын есептеу,

белсенді топтар анықталады.

Үйге тапсырма: Әдебиеттен сөйлем жазу.

Сұрақтарға жауап береді, стикерлер жазады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!