Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Абай Құнанбайұлы "Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 4-сабақ

Бөлім:

2 - бөлім Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі

Көркемдегіш құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.3.1- шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;

Сабақтың мақсаты

Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтай алады.

Құндылықтарды дарыту

Ұлылардың мұрасына құрметпен қарауды үйрету

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 минут









































3 минут









Сабақтың ортасы

10 минут



























10 минут









10 минут

















Сабақтың аяқталуы

5 минут










Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық көңіл күй тудыру

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

Үй тапсырмасын сұрау

«Сəлемдеме жіберіңіз» әдісі бойынша мұғалім үй тапсырмасын сұрайды

1. Ақынның мен жазбаймын ермек үшін» шығармасы қай жылы жазылған?

2. Ақын өлеңі кімге арналған? (ЕББҚ оқушыға)

3. Абай үшін өлең жазу нені білдіреді? Қандай мақсатпен өлең жазады?

4. Ақын сөзін қандай адам ұғады?

5.Өлеңді түсіну үшін, адамға қандай қасиеттер керек?

6. Абайдың:

Өлеңі бар өнерлі, інім, сізге

Жалынамын, мұндай сөз айтпа бізге.

Өзге түгіл өзіңе пайдасы жоқ,

Есіл өнер қор болып кетер түзге, – деуінің себебі неде?

7. Ақын өлеңі саған қандай ой салды

Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында бейнеролик көру

https://youtu.be/HipHeVDgc0c



1-тапсырма

Берілген жыр жолдарынан көркемдегіш құралдарды тауып, қолданылу ерекшелігін анықтаңдар.

Көркемде

гіш құралдар

Мысалдар

Қолданылуы ерекшелігі






ЕҚБ оқушыға тапсырма

Өлеңнен сын есімдерді теріп жазып, олардың синонимдік, антонимдік қатарларын құр.

Үлгі:

Түзу кел, қисық-қыңыр, қырын келмей



2-тапсырма

Көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, өлеңді мәтін түрінде жазып шығыңдар.



Қорытындылау

6-тапсырма.

Шығармашылық жұмыс.

Көкірегі сезімді, тілі орамды, Жаздым үлгі жастарға бермек үшін... Өлеңді өз ойларыңмен толықтырып, сөз өнеріне, поэзияға арнап шығарма (арнау, толғау) жазыңдар.


Кері байланыс: «Ой сүзгі»

Ұстаным: Шығарманы оқығаннан кейінгі менде қалыптасқан ұстаным...

Талдау: Мәселені былай талдадым...

Салыстыру: Келесідей салыстыру жүргіздім...

Бағалау: Шығармадағы автор бейнесіне осылай баға бердім...

Қорытынды:Мынадай қорытындыға келдім...



Психологиялық ахуал

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
«Сəлемдеме жіберіңіз» әдісі

Кішкене қорап бірнеше қабат қағазға/газетке оралады. Оқушылар əуен ойнап жатқанда, оралған зат сынып ішінде беріледі. Музыка тоқтаған кезде, оқушы бір қабатын ашады. Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ қойылады, оқушы сұраққа жауап беріп, одан кейін оралған затты əрі қарай береді.

Ол ораманы келесі оқушыға берем дегенше әуен ойналады, орама оқушының қолына тиген кезде, әуен тоқтайды. Осылайша заттың орамасы біткенше жалғасады.









Берілген жыр жолдарынан көркемдегіш құралдарды табады, қолданылу ерекшелігін анықтайды.





Өлеңнен сын есімдерді теріп жазып, олардың синонимдік, антонимдік қатарларын құрады











Көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, өлеңді мәтін түрінде жазып шығады.

Өлеңді өз ойларымен толықтырып, сөз өнеріне, поэзияға арнап шығарма (арнау, толғау) жазады.



Кері байланыс жасау арқылы сабақ барысындағы іс- әрекетке талдау жасайды. Қорытынды ой түйіндейді.


Қолдарындағы түрлі түсті стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады.

10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалана

ды.

Дескриптор

Білім алушы

-өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды табады;

- көркемдегіш құралдарға мысалдар келтіреді;

- қолданылу ерекшелігін анықтайды.





Берілген тапсырмалар

дың барлығына

жетон арқылы бағалау жүргізіледі.





Оқулық

6-сынып

Алматы

«Атамұра» баспасы

2018жыл





https://youtu.be/HipHeVDgc0c

























































Қалыптас

тырушы бағалауға арналған



тапсырма

лар жинағы

6-сынып



































https://docs.google.com/document/d/1XNoeBwaLFn5u03j6RQgMq5WJLI3braeW/edit?usp=drive_link&ouid=102728156180420015505&rtpof=true&sd=true







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
20
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі