Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі тақырыбына ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі тақырыбына ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа Қазақ әдебиеті пәнінен Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі тақырыбына арнап жасалған ҚМЖ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 3-сабақ


Бөлім:

2 - бөлім Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

А.Б.Даулетиярова

Күні:

12.11.23

Сынып: 6 Ә,Г,Д

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау

6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Сабақтың мақсаты

Поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтай алады, көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айта алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут























































Сабақтың ортасы

15 минут










5 мин




10 минут











Сабақтың аяқталуы

5 минут






Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Гүлмен тілек». Топқа бөліну

1-топ: « Ақын»

2-топ: «Өнер»

3-топ: «Жыр»

4-топ: «Өлең»

Абай Құнанбайұлының 1889 жылы жазған өлеңі. Әрқайсысы 6 тармақты 5 шумақтан тұрады, көлемі 30 жол. Бұл шығармаларында Абай ақындықтың ауыр міндетін, ақын атанудың алғышарттарын аңғартқан еді. Сөздің патшасын, сындарлысын дарияның тереңіне сүңгіп, ақық-маржан іздеушідей түн қатып толғататын, тұңғиық ойға шоматын даналардың ғана таба алатынын айтқан. Яғни ақын ақыл сөзін ақындарға арнаған-ды. «Сөзді ұғар осы күнде кісі бар ма?» деп, парасатты оқырманы жоқтығына налыған болатын. Ал бұл өлеңінде Абай Құнанбайұлы әрі оқырман-тыңдаушыларына, әрі ақындарға қарап сөйлейді. Сын мен пікірін нақтылай айтуға ойысқан. Мұхтар Әуeзовтың айтуынша, бұл өлең Абайдың «тек бір өз басының ақындық жолындағы ізденуі ғана емес. Мұны ақындық жайында өзгеше мәні бар өлең деп ұғынуымыз керек». Оны ақын өз айналасындағы «өлеңі бар, өнерлі інілерінің» кейбір шығармаларын оқығаннан кейін, соларға жөн-жоба көрсетіп, сын ескертпелер жасау ниетімен тудырған. Ақын өлең сөзді кімге арнауды, кімге айтуды ескертеді: тасырға айтпай, «кеңіл көзі ашық, кекірегі сөзімді», сергек те талаптыларға айтуды қалайды. Оның өсиеті - күле тыңдаған парықсыздарға сөзіңді қор қылма! «Қызшыл», «қызықшыл» әуейілерге жолама!

Топтық жұмыс

«FILA » әдісі

1-топ

F – FACTS ( деректер)

2-топ

I – IDEAS (ой, пікірлер)

3-топ

L – LEARNING LSSUES (оқыту сұрақтары)

4-топ

A – ACTION PLAN (іс-әрекет)


Жұптық жұмыс

Өлеңнен авторға тән қасиеттерді анықтаңыз. Автор бейнесін анықтауда ойыңызды мысалдармен дәлелдеңіз.


Авторға тән қасиеттер

Автор бейнесі






Жеке жұмыс

«Ой күмбезі» әдісі бойынша тапсырманы орындайды.

«Ой қазығы» - өлеңдегі жағымды және жағымсыз қасиеттерді ата.

«Ой желісі» - жағымды және жағымсыз қасиеттердің мағынасын түсіндір.

«Ой өрімі» - «ой қазығында» жазылған сөздерді қолдана отырып, оны жазушы неліктен қолданып отырғанына өз көзқарасыңды, пікіріңді білдір.

«Ой күмбезі» - өлеңді жатқа мәнермен оқы.

Сабақты қорытындылау

Өз заманында Абай өлеңдерінің маңызы болды ма? Қазіргі заманда Абай өлеңдерінің өзектілігі туралы не айта аласыңдар?

Үйге тапсырма: Өлеңді жаттап келу

Рефлексия: «Ой сүзгі»

Ұстаным: Шығарманы оқығаннан кейінгі менде қалыптасқан ұстаным...

Талдау: Мәселені былай талдадым...

Салыстыру: Келесідей салыстыру жүргіздім...

Бағалау: Шығармадағы автор бейнесіне осылай баға бердім...

Қорытынды:Мынадай қорытындыға келдім...


Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлдерді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған аттары бойынша топқа біріктіріледі.


















































1-топ автор бейнесін анықтайтын жолдарды деректер жинақтайды.

2-топ автор бейнесіне қатысты өз пікірлерін айтады.

3-топ автор бейнесін ашатын сұрақтар құрастырады.

4-топ автор бейнесін

суреттеуде қолданылған тәсілдерді анықтайды.


Жұптық жұмыста оқушылар өлеңнен авторға тән қасиеттерді анықтайды. Автор бейнесін анықтауда ойларын мысалдармен дәлелдейді.


Жеке жұмыста өлеңдегі жағымды және жағымсыз қасиеттерді атайды, олардың мағынасын түсіндіреді.

«ой қазығында» жазылған сөздерді қолдана отырып, оны жазушы неліктен қолданып отырғанына өз көзқарасын, пікірін жеткізеді. Өлеңді мәнермен жатқа айтып береді.





Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



Топтық жұмыс

Дескриптор

Білім алушы

-автор бейнесін ашатын деректерді жинақтайды,1б

-автор бейнесіне қатысты өз пікірлерін білдіреді,

- автор бейнесін ашатын сұрақтар

құрастырады.

-автор бейнесін сипаттайтын көркемдегіш құралдарды анықтайды.1б


Жұптық жұмыс

Дескриптор

Білім алушы

-автор бейнесін анықтайды;1б

-өз ойын мысалдармен дәлелдейді 1б


Жеке жұмыс

Дескриптор

Білім алушы

-өлеңнен жағымды қасиеттерді анықтайды,1б

-өлеңнен жағымсыз қасиеттерді анықтайды,1б

- өлеңдегі жағымды және жағымсыз қасиеттердің мағынасын түсіндіреді,1б

-ақынның жағымды және жағымсыз қасиеттерді қолдануына өз көзқарасын білдіреді,1б




Оқулық

6-сынып

Алматы

«Атамұра» баспасы

2018жыл






Қалыптас

тырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

6-сынып


























Оқулық

6-сынып

Алматы

«Атамұра» баспасы

2018жыл


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2024
342
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі