Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    «Өлең – сөздің патшасы» бөлімі

    Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


    Күні:. 11.10.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


    Сынып: 10 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Абай Құнанбайұлының отыз екінші қара сөзі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    10.2.1.1. Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқында

    10.3.2.1.Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Шығармадағы авторлық идеяны табады, көркем шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды



    Оқушылардың көпшілігі: Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын талқылайды



    Оқушылардың кейбірі Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді



    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы авторлық идеяны анықтайды

    • өмір шындығымен байланысын талдайды,

    • көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын талқылайды

    • сыни тұрғыдан баға береді


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    қолдану, талдау. бағалау




    Жоспар


    Жоспарланатын уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1 мин



    2 мин








    1 мин








    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


    «Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1-топ: «Ғылым»

    2-топ: «Ақыл»

    3-топ: «Қайрат»

    4-топ: «Жүрек»


    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    «Қазақ жазушыларынан, әрине, Абайды сүйемін. Менің бала күнімнен ішкен асым, алған нәрімнің барлығы да – Абайдан. Таза әдебиет сарынына бой ұрғанда, маған «Абай» деген сөз «қазақ» деген сөзбен теңбе-тең түсетіндей кездері бар секілді»

    М.Әуезов.



    Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

    Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы Абайдың нақылға айналған даналық сөздерін құрастырып 4 топқа бөлінеді.


    1-топ: «Ғылым»

    Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрсемен

    оздым ғой демектің бәрі де – ақымақтық.


    2-топ: «Ақыл»

    Білімдіден шыққан сөз Талаптыға болсын кез.

    Нұрын, сырын көруге,

    Көкірегінде болсын көз.


    3-топ: «Қайрат»

    Әуелде бір суық мұз ақыл зерек,

    Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек.

    Тоқтаулылық, талапты, шыдамдылық,

    Бұл қайраттан шығады білсең керек.

    Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста,

    Сонда толық боларсың елден ерек.


    4-топ: «Жүрек»

    Адам ақылсыздығынан азбайды, ақылдының сөзін ұғып аларлық жүректе жігер, ,қайрат, байлаулылық жоқтығынан азады



    М.Әуезовтің пікірін мүұият тыңдайды

    Қолпаштау


    Мадақтау





    Суреттер
















    5-слайд











    6 слайд



    Сабақтың ортасы



    2 мин









    4 мин





    6 мин


































    20 мин








































































































































    6 минут












    «Ой қозғау» әдісі

    Сұрақтардың жауап беріңдер


    • «Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ» деген автордың пікірінің маңыздылығы неде?

    • Айтылған ойға қатысты қандай тірек сөздер қолданылған?



    ҚБ Басбармақ


    https://www.youtube.com/watch?v=5EC1Rr3BM08

    «Отыз екінші қара сөзін» бейнематериал ұсынылады


    1-тапсырма

    Жеке жұмыс «Блум түймедағы»
    Блум жүйесіне негізделген деңгейлік сұрақтарға жауап беріңдер

    1. Қарапайым сұрақтар: Білім мен ғылымды үйренудің неше шартын көрсеткен?

    2. Анықтаушы сұрақ: Ғылымды, ақылды сақтайтын не?

    3. Тәжірибелік сұрақтар: Сіз ғылым мен білімді қандай мақсатпен үйренер едіңіз?

    4. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неге ақын «Шала мейір шала байқайды?» деген ой айтады?

    5. Шығармашылық сұрақтар: Абай не себепті «білім» және «Ғылым» сөздерін жиі қолданған?

    6. Бағалау сұрақтары. Неліктен Абайдың пікірі таза ғылым жайлы болмаса да, бүгінге дейін өзекті болып қала береді?








    2-тапсырма


    Топтық жұмыс «Талдап білу»

    1-топ: «Ғылым»


    "GROW" әдісі бойынша Ғылым, білімді үйренудің бірінші талабына, шартына талдау жасаңыз


    G-мақсат: Хакім Абайдың ғылым, білім үйренуге байланысты «білім-ғылым табылса, ондай-мұндай іске жаратар едім деп, дүниенің бір қызықты нәрсесіне керек болар еді деп іздемекке керек» деген сөзінде адамның алдына қойған мақсаты қандай?

    R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Абай айтқан «Адамның көңілі шын мейірленсе, білім-ғылымның өзі де адамға мейірленіп, тезірек қолға түседі. Шала мейір шала байқайды» деген сөзінің маңызы бар ма?

    O-қолдағы мүмкіндіктер: «Сол рахат білгеніңді берік ұстап, білмегеніңді тағы да сондай білсем екен деп үміттенген құмар, махаббат пайда болады», - дегендей білім, ғылым үйрену үшін қолда қандай мүмкіндіктер бар?

    W-іс-әрекет: Білім, ғылым үйрену үшін қандай іс-әрекет жасар едіңдер?




    2-топ: «Ақыл»

    FILA кестесі арқылы ғылым, білімді үйренудің екінші талабын, шартын талдайды


    F-Дерек: ғылым, білімді үйренудің бахас (бәсеке) талабына дерекдер келтіреді

    I-Пікір: Абай айтқан «ғылымды үйренгенде, ақиқат мақсатпен білмек үшін үйренбек керек» деген талабына қандай пікір айтар едіңдер?

    L-Сұрақ: Азырақ бахас пен көбірек бахас айырмашылығы қандай?

    А-шешім: Хакім Абай «Бахас - өзі де ғылымның бір жолы, бірақ оған хирслану жарамайды» дейді. Бахасқа байланысты қандай шешім қабылдар едің?



    3-топ: «Қайрат»

    «Төрт ресурс» әдісі «Ғылым, білімді үйренудің үшінші, төртінші талабын, шартын талдайды


    Кодтай білу

    «Үшінші - әрбір хақиқатқа тырысып ижтиһатыңмен көзің жетсе, соны тұт» деген сөзі неге негізделген?

    Қолдана білу

    Үшінші және төртінші талапты қалай дәл қазір қолдана аламын?

    Басқалар мұнан не алады?

    Түсіне білу

    «мұлахаза қылу, екіншісі - берік мұхафаза қылу» дегеді қалай түсінесің?

    Хакім Абайдың үшінші және төртінші талабы өзара қалай байланысқан?

    Бағалай білу

    Кімнің ұстанымы, пікірі мен мүддесі қозғалган?

    Қандай пікір айтылған?



    4-топ: «Жүрек»

    «Тоғыз қырлы Гауһартас» Ғылым, білімді үйренудің бесінші, алтыншы талабын, шартын талдайды.


    Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады


    Абайдың он тоғызыншы және отыз бірінші қарасөздеріндегі естігенді ұмытпастыққа арналған төрт түрлі себепті және ой кеселдерімен бесінші, алтыншы талаптарды үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей.

    Дескриптор: 5 балл

    • Отыз екінші қарасөздегі авторлық идеяны анықтайды

    2 балл

    • Авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтайды, 2 балл

    • Әдіс-тәсілдерді тиімді қолданады 1 балл



    3-тапсырма

    Топтық жұмыс

    • SWOT –талдау арқылы білім мен ғылымды меңгерудің күшті және әлсіз жақтарын, қаупі мен мүмкіндіктерін анықтайды. Қарасөздегі көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді


    SDrawObject1 trengths – күшті жақтары<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
    15 Мамыр 2023
    540
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөз"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөз"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөз" сабағында оқушылар шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді. Сабақта «Блум түймедағы», «GROW», «FILA», «Төрт ресурс», «Тоғыз қырлы Гауһартас», «SWOT-талдау» әдістері тиімді қолданылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    «Өлең – сөздің патшасы» бөлімі

    Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


    Күні:. 11.10.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


    Сынып: 10 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Абай Құнанбайұлының отыз екінші қара сөзі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    10.2.1.1. Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқында

    10.3.2.1.Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға беру


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Шығармадағы авторлық идеяны табады, көркем шығармадағы көтерілген мәселелерді анықтайды



    Оқушылардың көпшілігі: Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын талқылайды



    Оқушылардың кейбірі Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді



    Бағалау критерийлері

    • Шығармадағы авторлық идеяны анықтайды

    • өмір шындығымен байланысын талдайды,

    • көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын талқылайды

    • сыни тұрғыдан баға береді


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    қолдану, талдау. бағалау




    Жоспар


    Жоспарланатын уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1 мин



    2 мин








    1 мин








    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


    «Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1-топ: «Ғылым»

    2-топ: «Ақыл»

    3-топ: «Қайрат»

    4-топ: «Жүрек»


    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    «Қазақ жазушыларынан, әрине, Абайды сүйемін. Менің бала күнімнен ішкен асым, алған нәрімнің барлығы да – Абайдан. Таза әдебиет сарынына бой ұрғанда, маған «Абай» деген сөз «қазақ» деген сөзбен теңбе-тең түсетіндей кездері бар секілді»

    М.Әуезов.



    Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

    Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы Абайдың нақылға айналған даналық сөздерін құрастырып 4 топқа бөлінеді.


    1-топ: «Ғылым»

    Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрсемен

    оздым ғой демектің бәрі де – ақымақтық.


    2-топ: «Ақыл»

    Білімдіден шыққан сөз Талаптыға болсын кез.

    Нұрын, сырын көруге,

    Көкірегінде болсын көз.


    3-топ: «Қайрат»

    Әуелде бір суық мұз ақыл зерек,

    Жылытқан тұла бойды ыстық жүрек.

    Тоқтаулылық, талапты, шыдамдылық,

    Бұл қайраттан шығады білсең керек.

    Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста,

    Сонда толық боларсың елден ерек.


    4-топ: «Жүрек»

    Адам ақылсыздығынан азбайды, ақылдының сөзін ұғып аларлық жүректе жігер, ,қайрат, байлаулылық жоқтығынан азады



    М.Әуезовтің пікірін мүұият тыңдайды

    Қолпаштау


    Мадақтау





    Суреттер
















    5-слайд











    6 слайд



    Сабақтың ортасы



    2 мин









    4 мин





    6 мин


































    20 мин








































































































































    6 минут












    «Ой қозғау» әдісі

    Сұрақтардың жауап беріңдер


    • «Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ» деген автордың пікірінің маңыздылығы неде?

    • Айтылған ойға қатысты қандай тірек сөздер қолданылған?



    ҚБ Басбармақ


    https://www.youtube.com/watch?v=5EC1Rr3BM08

    «Отыз екінші қара сөзін» бейнематериал ұсынылады


    1-тапсырма

    Жеке жұмыс «Блум түймедағы»
    Блум жүйесіне негізделген деңгейлік сұрақтарға жауап беріңдер

    1. Қарапайым сұрақтар: Білім мен ғылымды үйренудің неше шартын көрсеткен?

    2. Анықтаушы сұрақ: Ғылымды, ақылды сақтайтын не?

    3. Тәжірибелік сұрақтар: Сіз ғылым мен білімді қандай мақсатпен үйренер едіңіз?

    4. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неге ақын «Шала мейір шала байқайды?» деген ой айтады?

    5. Шығармашылық сұрақтар: Абай не себепті «білім» және «Ғылым» сөздерін жиі қолданған?

    6. Бағалау сұрақтары. Неліктен Абайдың пікірі таза ғылым жайлы болмаса да, бүгінге дейін өзекті болып қала береді?








    2-тапсырма


    Топтық жұмыс «Талдап білу»

    1-топ: «Ғылым»


    "GROW" әдісі бойынша Ғылым, білімді үйренудің бірінші талабына, шартына талдау жасаңыз


    G-мақсат: Хакім Абайдың ғылым, білім үйренуге байланысты «білім-ғылым табылса, ондай-мұндай іске жаратар едім деп, дүниенің бір қызықты нәрсесіне керек болар еді деп іздемекке керек» деген сөзінде адамның алдына қойған мақсаты қандай?

    R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Абай айтқан «Адамның көңілі шын мейірленсе, білім-ғылымның өзі де адамға мейірленіп, тезірек қолға түседі. Шала мейір шала байқайды» деген сөзінің маңызы бар ма?

    O-қолдағы мүмкіндіктер: «Сол рахат білгеніңді берік ұстап, білмегеніңді тағы да сондай білсем екен деп үміттенген құмар, махаббат пайда болады», - дегендей білім, ғылым үйрену үшін қолда қандай мүмкіндіктер бар?

    W-іс-әрекет: Білім, ғылым үйрену үшін қандай іс-әрекет жасар едіңдер?




    2-топ: «Ақыл»

    FILA кестесі арқылы ғылым, білімді үйренудің екінші талабын, шартын талдайды


    F-Дерек: ғылым, білімді үйренудің бахас (бәсеке) талабына дерекдер келтіреді

    I-Пікір: Абай айтқан «ғылымды үйренгенде, ақиқат мақсатпен білмек үшін үйренбек керек» деген талабына қандай пікір айтар едіңдер?

    L-Сұрақ: Азырақ бахас пен көбірек бахас айырмашылығы қандай?

    А-шешім: Хакім Абай «Бахас - өзі де ғылымның бір жолы, бірақ оған хирслану жарамайды» дейді. Бахасқа байланысты қандай шешім қабылдар едің?



    3-топ: «Қайрат»

    «Төрт ресурс» әдісі «Ғылым, білімді үйренудің үшінші, төртінші талабын, шартын талдайды


    Кодтай білу

    «Үшінші - әрбір хақиқатқа тырысып ижтиһатыңмен көзің жетсе, соны тұт» деген сөзі неге негізделген?

    Қолдана білу

    Үшінші және төртінші талапты қалай дәл қазір қолдана аламын?

    Басқалар мұнан не алады?

    Түсіне білу

    «мұлахаза қылу, екіншісі - берік мұхафаза қылу» дегеді қалай түсінесің?

    Хакім Абайдың үшінші және төртінші талабы өзара қалай байланысқан?

    Бағалай білу

    Кімнің ұстанымы, пікірі мен мүддесі қозғалган?

    Қандай пікір айтылған?



    4-топ: «Жүрек»

    «Тоғыз қырлы Гауһартас» Ғылым, білімді үйренудің бесінші, алтыншы талабын, шартын талдайды.


    Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады


    Абайдың он тоғызыншы және отыз бірінші қарасөздеріндегі естігенді ұмытпастыққа арналған төрт түрлі себепті және ой кеселдерімен бесінші, алтыншы талаптарды үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей.

    Дескриптор: 5 балл

    • Отыз екінші қарасөздегі авторлық идеяны анықтайды

    2 балл

    • Авторлық идеяны өмір шындығымен байланысын анықтайды, 2 балл

    • Әдіс-тәсілдерді тиімді қолданады 1 балл



    3-тапсырма

    Топтық жұмыс

    • SWOT –талдау арқылы білім мен ғылымды меңгерудің күшті және әлсіз жақтарын, қаупі мен мүмкіндіктерін анықтайды. Қарасөздегі көтерілген мәселелердің жаңашылдығына сыни тұрғыдан баға береді


    SDrawObject1 trengths – күшті жақтары<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Презентация 11 сынып
    15.05.2023
    540
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации