Жалағаш индустриалды-аграрлық колледжі
Бекітемін:
Колледж директорының
оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Н.Тоқтаров
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Педагог |
Жүнісова Перизат Оразбекқызы |
||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс:IТоп: |
||||
|
Бағыт |
Жаратылыстану- математика бағыты |
||||
|
Мамандық |
07130100-Электр жабдықтары |
||||
|
Бөлім |
І Бөлім. Қалың елім, қазағым. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абайдың он жетінші қарасөзі. |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
||||
|
Оқу нәтижесі:
|
1) Көркем шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасау 2) Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын бағалау. |
||||
|
Бағалау критерийі |
1) Көркем шығармаға жанрлық талдау жасайды; 2) Ұлттық құндылықтардың маңыздылығы өмірдегі адамгершілік қасиеттермен байланыстырады; 3) мәтінде көтерілген мәселерді анықтайды, тақырыбын мен идеясын саралайды; |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, талдау, бағалау. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Cабақ барысы |
Уақыт |
Тапсырманың мазмұны |
Сабақ жоспарындағы іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Мотивациялық кезең Операциялық кезең |
10 мин 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі *студенттермен амандасу; *топты түгендеу; *студенттердің зейінін сабаққа аудару. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ақыл», «Қайрат» , «Жүрек» атауларымен 3 топқа бөліп аламын. Әр топқа әр түрлі стикерлер таратамын. Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға шығып ұпайларын жабыстыратын болады. Ойтүрткі
Қара
сөзі, қара өлеңі қарымды,
шолу жасап кетейік. https://wordwall.net/ru/resource/29336464
Абай қара сөздері - өмір тәжірибесінен туған ой толғамының қорытындысы. Абай қара сөздері тақырып жағынан бірнеше топқа бөлуге болады. Абайдың кейбір қара сөздері қазақтың мақал-мәтелдерін талдауға, олардың мәнін ашуға арналады. «Бесінші», «Жиырма тоғызыншы» сөздерінде ақын қазақтың мақал-мәтелдерінің ішіндегі оң-теріс дегендерінің, жақсылыққа емес, жамандыққа тәрбиелейтіндерінің астарлы сырын сынға алады. Бүгінгі сабақта «Он жетінші» қара сөзімен танысатын боламыз. Барлығымыз назарымызды салып, тыңдайық Электронды оқулықтан « Он жетінші» сөзді тыңдатамын. https://youtu.be/fysK5YAsn3Q?si=sjE7Jh1TVZRoN7sb
Кюар код арқылы 3 топқа 3 тапсырма беріледі.
Сұрақты chatGPT қосымшасы арқылы іздейді.
Абайдың 17ші қара сөзінің мәні не? Абайдың жалпы қара сөзі адамға пайдасы? Абайдың қара сөздерінің қоғам үшін пайдасы? Үш топқа тапсырма жаңа платформа арқылы тапсырма орындау . 1 топ тапсырмасы : https://wordwall.net/ru/resource/79387438 2топ тапсырмасы: https://wordwall.net/ru/resource/29336464 3 топ тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/29336464
Қалыптастырушы бағалау: «5 минуттық эссе» әдісі «Болмасаңда ұқсап бақ!» тақырыбында мәтіндегі ақын көтерген мәселені талқылай отырып,өз ойларынша қарасөз жазу. Студенттер өздерінің сабақта орындаған тапсырмалардың арқасында жинаған ұпайлары арқылы тақтаға назар аударады. Ұлттық құндылық аясында ақынның әрбір шығармасы тек халықты адамгершілікке, ауызбіршілікке шақырды.Жастарды білімге құштарлыққа ,жақсы мен жаманды ажырата білуге үйретті.
Сабағымның соңында қорытындылағым келгені : -Студенттер біз 3 топқа бөлініп қаншама сұраққа жауап беру арқылы ұпайларымызды біріктіргенде , мінекей, осындай бұтағы жайылған ,жапырағы қалың ,жемісі мол ағашты құрап шығардық. Абай атамыздың айтып өткеніндей Толық адам болуы үшін , біздің бойымызда білім болса ,адамгершілік қасиет болса ,ыстық жүрек ,ақыл қайратымыз болса алынбайтын қамал жоқ дегім келеді. |
Студенттер бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды. Сұрақтарға жауап береді. «Ақыл», «Қайрат» , «Жүрек» атауларымен 3 топқа бөліп аламын. Әр топқа әр түрлі стикерлер таратамын. Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға шығып ұпайларын жабыстыратын болады. Берілген үзіндідегі автордың көңіл күйін анықтап, пікірлерін жазады Дескриптор Білім алушы -автордың көңіл күйін анықтады, -пікірін жазады. Жетон арқылы бағалау А.Құнанбаевтың Он жетінші қара сөзін толық танысып сұрақтарға талдау жүргізеді. Дескриптор Білім алушы -Мәтіннен автор бейнесін анықтайды, -көңіл күйі сипатталған жолдарды анықтайды, өзіндік тұжырым жасайды Дескрипторы: Мәтінді толық оқып шығады;Ұлттық құндылықтарды анықтайды; · Маңыздылығын талдайды;Сұрақ қою әдісін үйренеді.
|
https://wordwall.net/ru/resource/29336464 https://youtu.be/fysK5YAsn3Q?si=sjE7Jh1TVZRoN7sb https://wordwall.net/ru/resource/79387438 2топ тапсырмасы: https://wordwall.net/ru/resource/29336464 3 топ тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/29336464 Оқулық. «Қазақ әдебиеті» 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019 жыл
|
|
|
Рефлексиялық кезең |
5 мин |
Кері байланыс. Студенттер Классрум скрин қосымшасындағы БАҒДАРШАМ әдісі бойынша бағалайды.
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абайдың 17 ші қара сөзі
Абайдың 17 ші қара сөзі
Жалағаш индустриалды-аграрлық колледжі
Бекітемін:
Колледж директорының
оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
Н.Тоқтаров
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Педагог |
Жүнісова Перизат Оразбекқызы |
||||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс:IТоп: |
||||
|
Бағыт |
Жаратылыстану- математика бағыты |
||||
|
Мамандық |
07130100-Электр жабдықтары |
||||
|
Бөлім |
І Бөлім. Қалың елім, қазағым. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абайдың он жетінші қарасөзі. |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
||||
|
Оқу нәтижесі:
|
1) Көркем шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасау 2) Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын бағалау. |
||||
|
Бағалау критерийі |
1) Көркем шығармаға жанрлық талдау жасайды; 2) Ұлттық құндылықтардың маңыздылығы өмірдегі адамгершілік қасиеттермен байланыстырады; 3) мәтінде көтерілген мәселерді анықтайды, тақырыбын мен идеясын саралайды; |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, талдау, бағалау. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Cабақ барысы |
Уақыт |
Тапсырманың мазмұны |
Сабақ жоспарындағы іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Мотивациялық кезең Операциялық кезең |
10 мин 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі *студенттермен амандасу; *топты түгендеу; *студенттердің зейінін сабаққа аудару. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ақыл», «Қайрат» , «Жүрек» атауларымен 3 топқа бөліп аламын. Әр топқа әр түрлі стикерлер таратамын. Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға шығып ұпайларын жабыстыратын болады. Ойтүрткі
Қара
сөзі, қара өлеңі қарымды,
шолу жасап кетейік. https://wordwall.net/ru/resource/29336464
Абай қара сөздері - өмір тәжірибесінен туған ой толғамының қорытындысы. Абай қара сөздері тақырып жағынан бірнеше топқа бөлуге болады. Абайдың кейбір қара сөздері қазақтың мақал-мәтелдерін талдауға, олардың мәнін ашуға арналады. «Бесінші», «Жиырма тоғызыншы» сөздерінде ақын қазақтың мақал-мәтелдерінің ішіндегі оң-теріс дегендерінің, жақсылыққа емес, жамандыққа тәрбиелейтіндерінің астарлы сырын сынға алады. Бүгінгі сабақта «Он жетінші» қара сөзімен танысатын боламыз. Барлығымыз назарымызды салып, тыңдайық Электронды оқулықтан « Он жетінші» сөзді тыңдатамын. https://youtu.be/fysK5YAsn3Q?si=sjE7Jh1TVZRoN7sb
Кюар код арқылы 3 топқа 3 тапсырма беріледі.
Сұрақты chatGPT қосымшасы арқылы іздейді.
Абайдың 17ші қара сөзінің мәні не? Абайдың жалпы қара сөзі адамға пайдасы? Абайдың қара сөздерінің қоғам үшін пайдасы? Үш топқа тапсырма жаңа платформа арқылы тапсырма орындау . 1 топ тапсырмасы : https://wordwall.net/ru/resource/79387438 2топ тапсырмасы: https://wordwall.net/ru/resource/29336464 3 топ тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/29336464
Қалыптастырушы бағалау: «5 минуттық эссе» әдісі «Болмасаңда ұқсап бақ!» тақырыбында мәтіндегі ақын көтерген мәселені талқылай отырып,өз ойларынша қарасөз жазу. Студенттер өздерінің сабақта орындаған тапсырмалардың арқасында жинаған ұпайлары арқылы тақтаға назар аударады. Ұлттық құндылық аясында ақынның әрбір шығармасы тек халықты адамгершілікке, ауызбіршілікке шақырды.Жастарды білімге құштарлыққа ,жақсы мен жаманды ажырата білуге үйретті.
Сабағымның соңында қорытындылағым келгені : -Студенттер біз 3 топқа бөлініп қаншама сұраққа жауап беру арқылы ұпайларымызды біріктіргенде , мінекей, осындай бұтағы жайылған ,жапырағы қалың ,жемісі мол ағашты құрап шығардық. Абай атамыздың айтып өткеніндей Толық адам болуы үшін , біздің бойымызда білім болса ,адамгершілік қасиет болса ,ыстық жүрек ,ақыл қайратымыз болса алынбайтын қамал жоқ дегім келеді. |
Студенттер бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды. Сұрақтарға жауап береді. «Ақыл», «Қайрат» , «Жүрек» атауларымен 3 топқа бөліп аламын. Әр топқа әр түрлі стикерлер таратамын. Сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаға шығып ұпайларын жабыстыратын болады. Берілген үзіндідегі автордың көңіл күйін анықтап, пікірлерін жазады Дескриптор Білім алушы -автордың көңіл күйін анықтады, -пікірін жазады. Жетон арқылы бағалау А.Құнанбаевтың Он жетінші қара сөзін толық танысып сұрақтарға талдау жүргізеді. Дескриптор Білім алушы -Мәтіннен автор бейнесін анықтайды, -көңіл күйі сипатталған жолдарды анықтайды, өзіндік тұжырым жасайды Дескрипторы: Мәтінді толық оқып шығады;Ұлттық құндылықтарды анықтайды; · Маңыздылығын талдайды;Сұрақ қою әдісін үйренеді.
|
https://wordwall.net/ru/resource/29336464 https://youtu.be/fysK5YAsn3Q?si=sjE7Jh1TVZRoN7sb https://wordwall.net/ru/resource/79387438 2топ тапсырмасы: https://wordwall.net/ru/resource/29336464 3 топ тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/29336464 Оқулық. «Қазақ әдебиеті» 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019 жыл
|
|
|
Рефлексиялық кезең |
5 мин |
Кері байланыс. Студенттер Классрум скрин қосымшасындағы БАҒДАРШАМ әдісі бойынша бағалайды.
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















