0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітемін:Күні: 03.12.2018жПәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 10
Абайдың табиғат тақырыбына жазған өлеңдеріСабақтың мақсаты: А) Табиғатқа байланысты өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, көркемдік ерекшелігін меңгерту. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқи білуге дағдыландыру.Ә) Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерін әсемдік, әдемілік сипаттарын тануға, оларды қорғауға тәрбиелеу.Б) Оқушылардың тіл байлығын, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз ойын айтуға, көркемдеп еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі:ақынның өлеңдер жинағы, табиғатқа байланысты суреттер, кесте толтыру.
Сабақ түрі: дамыта оқыту.Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтық-ұжымдық жұмыс, пікір айту, дәлелдеу.
Сабақ барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.3 топқа бөлініп берілген«Өлең – сөздің патшасы»,«Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол»,«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңдерін мәнерлеп жатқа айтуын, талдауын тексеру.
Жаңа сабақ: Табиғат – адам еңбек етіп, өмір сүретін ортасы. Оны әлем ақындарының бәрі де жырлаған.-Сонымен Абайдың табиғат лирикасына арналған қандай өлеңдерін білесіңдер?-«Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұры», «Желсіз түнде жарық ай», «Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай».«Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай» өлеңін мәнерлеп оқып, әр шумағын талдаймыз. Өлеңнің шығу тарихына тоқталамын.
Сыныпты үш топқа бөлеміз. (Үш топтан бағалаушыны сайлаймыз).
«Күз» өлеңінің тобыЖаз мезгілі
Күз мезгілі
Сергіту сәті. Әр топтан бір оқушы өздеріне ұнаған шумақты оқиды. Сол шумақты ашатындай қимыл (мимикамен) көрсетеді.Сабақ соңында балалардан тағы да көңіл-күйлерін сұрау.
Сабақты қорытындылау: М. Әуезовтің «Менің романымды терең ұғамын десеңдер Абайды, Абай поэзиясын оқыңдар» деген қанатты сөзімен қорытындылаймын.Әр топқа бөлінген бағалаушылар өздерінің қорытынды бағаларын айтады.
Үйге тапсырма беру: I деңгей. Табиғаттың төрт мезгіліне сурет салу.II деңгей. «Жазғытұры» өлеңін мәнерлеп жатқа айту, талдау.III деңгей. «Табиғат – сенің өз үйің» ойтолғау (эссе)
Абайдың табиғат тақырыбына жазған өлеңдеріСабақтың мақсаты: А) Табиғатқа байланысты өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, көркемдік ерекшелігін меңгерту. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқи білуге дағдыландыру.Ә) Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерін әсемдік, әдемілік сипаттарын тануға, оларды қорғауға тәрбиелеу.Б) Оқушылардың тіл байлығын, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз ойын айтуға, көркемдеп еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі:ақынның өлеңдер жинағы, табиғатқа байланысты суреттер, кесте толтыру.
Сабақ түрі: дамыта оқыту.Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтық-ұжымдық жұмыс, пікір айту, дәлелдеу.
Сабақ барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.3 топқа бөлініп берілген«Өлең – сөздің патшасы»,«Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол»,«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңдерін мәнерлеп жатқа айтуын, талдауын тексеру.
Жаңа сабақ: Табиғат – адам еңбек етіп, өмір сүретін ортасы. Оны әлем ақындарының бәрі де жырлаған.-Сонымен Абайдың табиғат лирикасына арналған қандай өлеңдерін білесіңдер?-«Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұры», «Желсіз түнде жарық ай», «Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай».«Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай» өлеңін мәнерлеп оқып, әр шумағын талдаймыз. Өлеңнің шығу тарихына тоқталамын.
| Өлең шумағы | Өз пікірің |
| IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX | Күздің қара суығы, байдың сіресіп көшпеуіКедей өмірі, қатынның бүрсең қағуыЖас бала, кемпір-шалдың болғаны қандай қиынОт маздатып, қой етін жеп отырған байБай ұлына, жалшы ұлы жалыныштыБай үйіне кіре алмас жалшы ұлыӘкесі мен шешесі баланы аңдырБай мен жалшыны аңдыстырған құдайым-айТым құрығанда бір қыс сақта... |
Сыныпты үш топқа бөлеміз. (Үш топтан бағалаушыны сайлаймыз).
- «Жаз» өлеңінің тобына оза оқыту әдісі бойынша «Жаз» өлеңіне сюжеттік жоспар құрғызу.
- «Қыс» өлеңінің тобына өлеңді мәнерлеп оқытып, теориялық талдау жасату.
- «Күз» өлеңінің тобына «Күз» бен «Жаз» өлеңіндегі мезгіл белгілерін салыстыру.
- Сол кездегі Абайдың табиғатты суреттеген көрінісі мен қазіргі көрінісі қандай екен?
- Тозған дала.
- Ауа ластанған.
- Мал азайған.
- Не себепті?
- Атом сынағынан.
- Экологияның бұзылуынан.
- Салт-дәстүрді сақтамаудан.
«Күз» өлеңінің тобыЖаз мезгілі
- Көк-орай шалғын
- Әзілдесіп сыңқылдаған қыз-келіншектер
- Сайраған құстар
- Жадыраған жаз
Күз мезгілі
- Қайыршы шал-кепірдей
- Жастар күлмес, жүгірмес бала шулай
- Қайтқан құстар
- Тозған күз көрінісі
Сергіту сәті. Әр топтан бір оқушы өздеріне ұнаған шумақты оқиды. Сол шумақты ашатындай қимыл (мимикамен) көрсетеді.Сабақ соңында балалардан тағы да көңіл-күйлерін сұрау.
Сабақты қорытындылау: М. Әуезовтің «Менің романымды терең ұғамын десеңдер Абайды, Абай поэзиясын оқыңдар» деген қанатты сөзімен қорытындылаймын.Әр топқа бөлінген бағалаушылар өздерінің қорытынды бағаларын айтады.
Үйге тапсырма беру: I деңгей. Табиғаттың төрт мезгіліне сурет салу.II деңгей. «Жазғытұры» өлеңін мәнерлеп жатқа айту, талдау.III деңгей. «Табиғат – сенің өз үйің» ойтолғау (эссе)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ерқожаева Айшолпан ЖұмаханқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Абайдың табиғат лирикасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Абайдың табиғат лирикасы
Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп оқушыларына
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітемін:Күні: 03.12.2018жПәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 10
Абайдың табиғат тақырыбына жазған өлеңдеріСабақтың мақсаты: А) Табиғатқа байланысты өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, көркемдік ерекшелігін меңгерту. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқи білуге дағдыландыру.Ә) Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерін әсемдік, әдемілік сипаттарын тануға, оларды қорғауға тәрбиелеу.Б) Оқушылардың тіл байлығын, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз ойын айтуға, көркемдеп еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі:ақынның өлеңдер жинағы, табиғатқа байланысты суреттер, кесте толтыру.
Сабақ түрі: дамыта оқыту.Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтық-ұжымдық жұмыс, пікір айту, дәлелдеу.
Сабақ барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.3 топқа бөлініп берілген«Өлең – сөздің патшасы»,«Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол»,«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңдерін мәнерлеп жатқа айтуын, талдауын тексеру.
Жаңа сабақ: Табиғат – адам еңбек етіп, өмір сүретін ортасы. Оны әлем ақындарының бәрі де жырлаған.-Сонымен Абайдың табиғат лирикасына арналған қандай өлеңдерін білесіңдер?-«Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұры», «Желсіз түнде жарық ай», «Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай».«Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай» өлеңін мәнерлеп оқып, әр шумағын талдаймыз. Өлеңнің шығу тарихына тоқталамын.
Сыныпты үш топқа бөлеміз. (Үш топтан бағалаушыны сайлаймыз).
«Күз» өлеңінің тобыЖаз мезгілі
Күз мезгілі
Сергіту сәті. Әр топтан бір оқушы өздеріне ұнаған шумақты оқиды. Сол шумақты ашатындай қимыл (мимикамен) көрсетеді.Сабақ соңында балалардан тағы да көңіл-күйлерін сұрау.
Сабақты қорытындылау: М. Әуезовтің «Менің романымды терең ұғамын десеңдер Абайды, Абай поэзиясын оқыңдар» деген қанатты сөзімен қорытындылаймын.Әр топқа бөлінген бағалаушылар өздерінің қорытынды бағаларын айтады.
Үйге тапсырма беру: I деңгей. Табиғаттың төрт мезгіліне сурет салу.II деңгей. «Жазғытұры» өлеңін мәнерлеп жатқа айту, талдау.III деңгей. «Табиғат – сенің өз үйің» ойтолғау (эссе)
Абайдың табиғат тақырыбына жазған өлеңдеріСабақтың мақсаты: А) Табиғатқа байланысты өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын, көркемдік ерекшелігін меңгерту. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқи білуге дағдыландыру.Ә) Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерін әсемдік, әдемілік сипаттарын тануға, оларды қорғауға тәрбиелеу.Б) Оқушылардың тіл байлығын, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз ойын айтуға, көркемдеп еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі:ақынның өлеңдер жинағы, табиғатқа байланысты суреттер, кесте толтыру.
Сабақ түрі: дамыта оқыту.Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, түсіндіру, талдау-жинақтау, топтық-ұжымдық жұмыс, пікір айту, дәлелдеу.
Сабақ барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.3 топқа бөлініп берілген«Өлең – сөздің патшасы»,«Біреудің кісісі өлсе, қаралы ол»,«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңдерін мәнерлеп жатқа айтуын, талдауын тексеру.
Жаңа сабақ: Табиғат – адам еңбек етіп, өмір сүретін ортасы. Оны әлем ақындарының бәрі де жырлаған.-Сонымен Абайдың табиғат лирикасына арналған қандай өлеңдерін білесіңдер?-«Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұры», «Желсіз түнде жарық ай», «Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай».«Қараша, желтоқсанмен сол бір екі ай» өлеңін мәнерлеп оқып, әр шумағын талдаймыз. Өлеңнің шығу тарихына тоқталамын.
| Өлең шумағы | Өз пікірің |
| IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX | Күздің қара суығы, байдың сіресіп көшпеуіКедей өмірі, қатынның бүрсең қағуыЖас бала, кемпір-шалдың болғаны қандай қиынОт маздатып, қой етін жеп отырған байБай ұлына, жалшы ұлы жалыныштыБай үйіне кіре алмас жалшы ұлыӘкесі мен шешесі баланы аңдырБай мен жалшыны аңдыстырған құдайым-айТым құрығанда бір қыс сақта... |
Сыныпты үш топқа бөлеміз. (Үш топтан бағалаушыны сайлаймыз).
- «Жаз» өлеңінің тобына оза оқыту әдісі бойынша «Жаз» өлеңіне сюжеттік жоспар құрғызу.
- «Қыс» өлеңінің тобына өлеңді мәнерлеп оқытып, теориялық талдау жасату.
- «Күз» өлеңінің тобына «Күз» бен «Жаз» өлеңіндегі мезгіл белгілерін салыстыру.
- Сол кездегі Абайдың табиғатты суреттеген көрінісі мен қазіргі көрінісі қандай екен?
- Тозған дала.
- Ауа ластанған.
- Мал азайған.
- Не себепті?
- Атом сынағынан.
- Экологияның бұзылуынан.
- Салт-дәстүрді сақтамаудан.
«Күз» өлеңінің тобыЖаз мезгілі
- Көк-орай шалғын
- Әзілдесіп сыңқылдаған қыз-келіншектер
- Сайраған құстар
- Жадыраған жаз
Күз мезгілі
- Қайыршы шал-кепірдей
- Жастар күлмес, жүгірмес бала шулай
- Қайтқан құстар
- Тозған күз көрінісі
Сергіту сәті. Әр топтан бір оқушы өздеріне ұнаған шумақты оқиды. Сол шумақты ашатындай қимыл (мимикамен) көрсетеді.Сабақ соңында балалардан тағы да көңіл-күйлерін сұрау.
Сабақты қорытындылау: М. Әуезовтің «Менің романымды терең ұғамын десеңдер Абайды, Абай поэзиясын оқыңдар» деген қанатты сөзімен қорытындылаймын.Әр топқа бөлінген бағалаушылар өздерінің қорытынды бағаларын айтады.
Үйге тапсырма беру: I деңгей. Табиғаттың төрт мезгіліне сурет салу.II деңгей. «Жазғытұры» өлеңін мәнерлеп жатқа айту, талдау.III деңгей. «Табиғат – сенің өз үйің» ойтолғау (эссе)
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
608
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













