Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    «Абайды оқы, таңырқа!»

    Сынып: 6- сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Абайдың табиғат лирикасы «Жазғытұры» өлеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.Т5.Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау.

    6.Ж3. Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу.

    6ТБ1.Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    Абайдың «Жазғытұры» өлеңі бойынша берілген тірек сөздер, жетекші сұрақтар, өлеңнің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,жазба жұмыстарында қолданады.

    Абайдың «Жазғытұры» өлең жолдарынан деректі және дерексіз зат есімдерді ажырата біледі,жазба жұмыстарда қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өлең жолдарынан теңеу сөздерді тауып, өлеңді шағын мәтінмен береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазады.

    Бағалау критерийі

    Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, өлеңнің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;

    Өлеңнен деректі және дерексіз зат есімдерді тауып, жазба жұмыстарда қолданады;

    Өлең жолдарынан теңеу сөздерді тауып, өлеңді шағын мәтінмен береді;

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Берілген тірек сөздер, жетекші сұрақтар, «Жазғытұры» өлеңінің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,жазба жұмысында қолданады;

    «Жазғытұры» өлеңі жолдарынан деректі және дерексіз зат есімдерді таба алады;

    Көктем тақырыбына қатысты шағын әңгіме құрастырып жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жазғытұры, масатыдай, анталаса, сыз,жүзі, адамзат, майысып.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    бүршік жарады, құстар сайрайды, бәйшешек, жер жырту, малдар төлдейді.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Өлеңде қай жыл мезгілі суреттелген?

    • Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?

    • Жазғытұры мезгілінде жан-жануарлар қандай күйге түседі?

    • Адамдар қандай еңбек жасайды?

    • Бұл мезгілдің басқа мезгілдерге қарағанда қандай ерекшеліктері бар?

    Не себепті көктемде құстар қайта ұшып келеді?

    Ишара: Қимылмен жер жырту, гүлді иіскеу, құстардың ұшып келуі көрінісі

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы арқылы оқушыларды еңбекке баулуға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Еңбекке баулу, жаратылыстану, бейнелеу өнері

    Алдыңғы оқу

    Абайдың «Күз», «Қыс» өлеңдерімен таныс.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    7 мин.



    2 мин.


    3 мин.








    2 мин.

    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Шаттық шеңбері «Гүл сыйлау» шеңберде оқушылар бір-біріне гүл бере отырып,тілек айтады.

    Топқа бөлу. (Гүлдің түріне байланысты топтасып отырады, бәйшешек, қызғалдақ, қоңыраугүл)

    Ой шақыру:

    «Сиқырлы сұрақ» әдісі арқылы жұмбақ өлең жасырылады.

    Ақ қар еріп, су көбейіп,

    Сай салаға толады,

    Ағаш басы бүршік ашып,

    Гүл бәйшешек толады,

    Балаларым, айтыңдаршы,

    Бұл қай кезде болады?

    Жауабын әр топтан бір оқушы қимылмен жер жырту, гүлді иіскеу, құстардың ұшып келуі көрінісін көрсетеді.

    Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары, бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Shape1 Shape2

    Shape3




    Сабақтың ортасы

    25 мин




    8 мин




























    10 мин






















    7 мин


    1-тапсырма Т.Ж. Ж.Ж.

    Аудиожазбадан Абайдың «Жазғытұры» өлеңін тыңдайды.

    Тірек сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере отырып,өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

    Тірек сөздер:

    Жазғытұры-көктем толық шығып, жаз басталар сәт.

    Масатыдай құлпырар-кілемдей түрленер.

    Анталаса-қимыл-қозғалыс,

    Елжірер-мейірленер, жылылықпен қарайды.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы өлең мазмұны бойынша әр топқа ішінде сұрақтары жазылған жасырылған конверт таратылады.

    Сұрақтар:

    1- топ

    - Өлеңде қай мезгіл суреттелген?

    - Өлеңде күн көзін ақын неге ұқсатады?

    2- топ

    - Көктемгі табиғатта қандай өзгерістер болады?

    - Жануарлардың көктемгі тіршілігі қандай?

    3-топ

    - Бұл мезгілдің басқа мезгілдерге қарағанда қандай ерекшеліктері бар?

    -«Жазғытұры» өлеңінде төрт түліктің қандай түрлері кездеседі?

    Барлық топ

    - Өлеңнің негізгі ойы не?

    Дескриптор:

    - Өлеңді мұқият тыңда;

    - Тақырыпқа қатысты берілген тірек сөздердің мағынасын түсін, негізгі ойды анықта;

    -Конверттен сұрақтар алып, жауап беріңдер.


    ҚБ. «Бағдаршам» арқылы топтар, жұптар бір-бірін бағалайды.


    2-тапсырма. Ж.Ж.

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,өлең желісімен шағын мәтін

    жазу. (көпшілігі)

    «Дана үкі» әдісі арқылы теңеу сөздерді қолданып шағын мәтін жазады.

    Дескриптор:

    - «Жазғытұры» өлеңінен теңеулерді тап;

    - Теңеулерді қолданып шағын мәтін жаз;

    ҚБ. «Еңбекші ара» әдісі.жұптар арасында


    3- тапсырма ТЖ. Ж.

    «Сурет бойынша әңгіме» әдісі арқылы «Жазғытұры» өлеңіндегі деректі және дерексіз зат есімдерді қатыстырып «Көктем» тақырыбына сөйлем құрастырып жазыңдар.

    Алдарыңдағы суреттерді пайдаланып «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жаз.(кейбірі)

    Дескриптор:

    -өлеңнен деректі, дерексіз зат есімдерді тауып, осы зат есімдермен сөйлем құрастыр;

    - алдарыңда жатқан суретпен мұқият таныс;

    -берілген суретті пайдаланып, шағын әңгіме жаз.

    ҚБ. Бағалау парақшасы


    Аты-жөні

    Деректі зат есім

    Дерексіз зат есім

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазды

    + /-









    Аудиожазба




































    Shape4










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    22 Мамыр 2023
    462
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Абайдың табиғат лирикасы «Жазғытұры» өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Абайдың табиғат лирикасы «Жазғытұры» өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Абайдың «Жазғытұры» өлеңі бойынша берілген тірек сөздер, жетекші сұрақтар, өлеңнің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды. «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,жазба жұмыстарында қолданады. Абайдың «Жазғытұры» өлең жолдарынан деректі және дерексіз зат есімдерді ажырата біледі,жазба жұмыстарда қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    «Абайды оқы, таңырқа!»

    Сынып: 6- сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Абайдың табиғат лирикасы «Жазғытұры» өлеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.Т5.Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау.

    6.Ж3. Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу.

    6ТБ1.Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    Абайдың «Жазғытұры» өлеңі бойынша берілген тірек сөздер, жетекші сұрақтар, өлеңнің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,жазба жұмыстарында қолданады.

    Абайдың «Жазғытұры» өлең жолдарынан деректі және дерексіз зат есімдерді ажырата біледі,жазба жұмыстарда қолданады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Өлең жолдарынан теңеу сөздерді тауып, өлеңді шағын мәтінмен береді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазады.

    Бағалау критерийі

    Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, өлеңнің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;

    Өлеңнен деректі және дерексіз зат есімдерді тауып, жазба жұмыстарда қолданады;

    Өлең жолдарынан теңеу сөздерді тауып, өлеңді шағын мәтінмен береді;

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Берілген тірек сөздер, жетекші сұрақтар, «Жазғытұры» өлеңінің тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,жазба жұмысында қолданады;

    «Жазғытұры» өлеңі жолдарынан деректі және дерексіз зат есімдерді таба алады;

    Көктем тақырыбына қатысты шағын әңгіме құрастырып жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жазғытұры, масатыдай, анталаса, сыз,жүзі, адамзат, майысып.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    бүршік жарады, құстар сайрайды, бәйшешек, жер жырту, малдар төлдейді.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Өлеңде қай жыл мезгілі суреттелген?

    • Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?

    • Жазғытұры мезгілінде жан-жануарлар қандай күйге түседі?

    • Адамдар қандай еңбек жасайды?

    • Бұл мезгілдің басқа мезгілдерге қарағанда қандай ерекшеліктері бар?

    Не себепті көктемде құстар қайта ұшып келеді?

    Ишара: Қимылмен жер жырту, гүлді иіскеу, құстардың ұшып келуі көрінісі

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы арқылы оқушыларды еңбекке баулуға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Еңбекке баулу, жаратылыстану, бейнелеу өнері

    Алдыңғы оқу

    Абайдың «Күз», «Қыс» өлеңдерімен таныс.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    7 мин.



    2 мин.


    3 мин.








    2 мин.

    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    Шаттық шеңбері «Гүл сыйлау» шеңберде оқушылар бір-біріне гүл бере отырып,тілек айтады.

    Топқа бөлу. (Гүлдің түріне байланысты топтасып отырады, бәйшешек, қызғалдақ, қоңыраугүл)

    Ой шақыру:

    «Сиқырлы сұрақ» әдісі арқылы жұмбақ өлең жасырылады.

    Ақ қар еріп, су көбейіп,

    Сай салаға толады,

    Ағаш басы бүршік ашып,

    Гүл бәйшешек толады,

    Балаларым, айтыңдаршы,

    Бұл қай кезде болады?

    Жауабын әр топтан бір оқушы қимылмен жер жырту, гүлді иіскеу, құстардың ұшып келуі көрінісін көрсетеді.

    Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары, бағалау критерийлерімен таныстыру.

    Shape1 Shape2

    Shape3




    Сабақтың ортасы

    25 мин




    8 мин




























    10 мин






















    7 мин


    1-тапсырма Т.Ж. Ж.Ж.

    Аудиожазбадан Абайдың «Жазғытұры» өлеңін тыңдайды.

    Тірек сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере отырып,өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

    Тірек сөздер:

    Жазғытұры-көктем толық шығып, жаз басталар сәт.

    Масатыдай құлпырар-кілемдей түрленер.

    Анталаса-қимыл-қозғалыс,

    Елжірер-мейірленер, жылылықпен қарайды.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы өлең мазмұны бойынша әр топқа ішінде сұрақтары жазылған жасырылған конверт таратылады.

    Сұрақтар:

    1- топ

    - Өлеңде қай мезгіл суреттелген?

    - Өлеңде күн көзін ақын неге ұқсатады?

    2- топ

    - Көктемгі табиғатта қандай өзгерістер болады?

    - Жануарлардың көктемгі тіршілігі қандай?

    3-топ

    - Бұл мезгілдің басқа мезгілдерге қарағанда қандай ерекшеліктері бар?

    -«Жазғытұры» өлеңінде төрт түліктің қандай түрлері кездеседі?

    Барлық топ

    - Өлеңнің негізгі ойы не?

    Дескриптор:

    - Өлеңді мұқият тыңда;

    - Тақырыпқа қатысты берілген тірек сөздердің мағынасын түсін, негізгі ойды анықта;

    -Конверттен сұрақтар алып, жауап беріңдер.


    ҚБ. «Бағдаршам» арқылы топтар, жұптар бір-бірін бағалайды.


    2-тапсырма. Ж.Ж.

    «Жазғытұры» өлеңін тыңдап,теңеу сөздерді тауып,өлең желісімен шағын мәтін

    жазу. (көпшілігі)

    «Дана үкі» әдісі арқылы теңеу сөздерді қолданып шағын мәтін жазады.

    Дескриптор:

    - «Жазғытұры» өлеңінен теңеулерді тап;

    - Теңеулерді қолданып шағын мәтін жаз;

    ҚБ. «Еңбекші ара» әдісі.жұптар арасында


    3- тапсырма ТЖ. Ж.

    «Сурет бойынша әңгіме» әдісі арқылы «Жазғытұры» өлеңіндегі деректі және дерексіз зат есімдерді қатыстырып «Көктем» тақырыбына сөйлем құрастырып жазыңдар.

    Алдарыңдағы суреттерді пайдаланып «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жаз.(кейбірі)

    Дескриптор:

    -өлеңнен деректі, дерексіз зат есімдерді тауып, осы зат есімдермен сөйлем құрастыр;

    - алдарыңда жатқан суретпен мұқият таныс;

    -берілген суретті пайдаланып, шағын әңгіме жаз.

    ҚБ. Бағалау парақшасы


    Аты-жөні

    Деректі зат есім

    Дерексіз зат есім

    «Көктем» тақырыбына шағын әңгіме жазды

    + /-









    Аудиожазба




































    Shape4










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 7 сынып
    22.05.2023
    462
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации