Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Күні: Тәрбиеші: Тобы:Бірінші сәбилер «Ә» тобы Өтпелі тақырып:Менің отбасым
Білім беру саласы:Таным Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы: «Абайла балақай» Мақсаты: Балаларды бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. Міндеттері: Білімділік: ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін меңгерту. Дамытушылық: түстерді ажырата білуге үйрету. Тәрбиелік: балаларды мұқият болуға тәрбиелеу. Билингвальды компонент: Бағдаршам-светафор Сөздік жұмыс:Бағдаршам Қажетті құрал-жабдықтар: Картиналар,түстер
|
|
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлім |
Балалар бүгін қонаққа Айжан қуыршақ келеді. Қолында суреттері бар екен. |
Балалар қуана қарсы алады. |
|
|
|
Негізгі бөлім |
Айжан қуыршақ .- Балалар мынау не? Бағдаршамның түстері бірдей ме?. - Бағдаршамның түстерін атайық. Балалар Айжан қуыршақтың бізге әкелген жұмбағы бар екен қәне шешеіп көрейікші. Мен қазір сендерге сиқырлы жұмбақ жасырамын. Жұмбақ жасыру. -Қызыл түсі «тұр» дейді, Сары көзі «дайын бол» дейді. Жасыл көзі «жүр» дейді. Бағдаршам бізге жол қиылыстарынан өтуге көмектеседі. – Балалар жолдан қалай өтуіміз керек? –Бағдаршам жаяу жүргіншілерді жол апатынан сақтайды. Көшенің арғы бетіне өтерде сақ болған жөн. Бұл суретте ұл бала мен қыз бала жолдан өтіп бара жатыр. Көшеде жүру тәртібін сақтап бағдаршамның жасыл түсі күтіп тұр. Балалар,көшеде жол тәртібін сақтамау- адам өміріне өте қауіпті. Жолды үлкендермен бірге кесіп өткен дұрыс. Жолдан жүгіріп өтуге болмайды. Жолдан өтер кезде алдымен сол жағына қарап, арнайы жаяу жүргіншіге арналған жолмен өту керек. Бағдаршамның өздерің білетін үш көзі бар. Үш көзінің түсі үш түрлі. Біріншісі- қызыл. Екіншісі -сары. Үшіншісі- жасыл. Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Біздер жолға шығайық. Ұзын,қысқа жолдарды Біліп біздер алайық. Оң жақта да, сол жақта да, Биік үйлер бар екен. Д/О: «Бағдаршам» Мақсаты: Балаларға ойын арқылы жол ережесімен таныстыру. Ойлауын, есте сақтауын, зейінің арттыру |
Бағдаршам жоқ
қызыл, сары, жасыл
-Жұмбақтың шешуі-бағдаршам
Әртүрлі жауап береді. -Көрдік.
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдайды.
-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап айтады. Балалар берілген тартпа матералға түстерді дұрыс орналастыру керек. Ойынды қызығушылыпен ойнайды. |
|
|
|
Қорытынды бөлім |
Сұрақ – жауап арқылы оқу-іс әрекетін қорытындылау. Балаларды мақтап, мадақтау. |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: бағдаршамның атқаратын қызметін; Түсінеді: бағдаршамның түстерін ажырата білу дағдыларын; Қолданады: жолда жүру ережелерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Абайла балақай"
"Абайла балақай"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Күні: Тәрбиеші: Тобы:Бірінші сәбилер «Ә» тобы Өтпелі тақырып:Менің отбасым
Білім беру саласы:Таным Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы: «Абайла балақай» Мақсаты: Балаларды бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. Міндеттері: Білімділік: ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін меңгерту. Дамытушылық: түстерді ажырата білуге үйрету. Тәрбиелік: балаларды мұқият болуға тәрбиелеу. Билингвальды компонент: Бағдаршам-светафор Сөздік жұмыс:Бағдаршам Қажетті құрал-жабдықтар: Картиналар,түстер
|
|
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Кіріспе бөлім |
Балалар бүгін қонаққа Айжан қуыршақ келеді. Қолында суреттері бар екен. |
Балалар қуана қарсы алады. |
|
|
|
Негізгі бөлім |
Айжан қуыршақ .- Балалар мынау не? Бағдаршамның түстері бірдей ме?. - Бағдаршамның түстерін атайық. Балалар Айжан қуыршақтың бізге әкелген жұмбағы бар екен қәне шешеіп көрейікші. Мен қазір сендерге сиқырлы жұмбақ жасырамын. Жұмбақ жасыру. -Қызыл түсі «тұр» дейді, Сары көзі «дайын бол» дейді. Жасыл көзі «жүр» дейді. Бағдаршам бізге жол қиылыстарынан өтуге көмектеседі. – Балалар жолдан қалай өтуіміз керек? –Бағдаршам жаяу жүргіншілерді жол апатынан сақтайды. Көшенің арғы бетіне өтерде сақ болған жөн. Бұл суретте ұл бала мен қыз бала жолдан өтіп бара жатыр. Көшеде жүру тәртібін сақтап бағдаршамның жасыл түсі күтіп тұр. Балалар,көшеде жол тәртібін сақтамау- адам өміріне өте қауіпті. Жолды үлкендермен бірге кесіп өткен дұрыс. Жолдан жүгіріп өтуге болмайды. Жолдан өтер кезде алдымен сол жағына қарап, арнайы жаяу жүргіншіге арналған жолмен өту керек. Бағдаршамның өздерің білетін үш көзі бар. Үш көзінің түсі үш түрлі. Біріншісі- қызыл. Екіншісі -сары. Үшіншісі- жасыл. Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Біздер жолға шығайық. Ұзын,қысқа жолдарды Біліп біздер алайық. Оң жақта да, сол жақта да, Биік үйлер бар екен. Д/О: «Бағдаршам» Мақсаты: Балаларға ойын арқылы жол ережесімен таныстыру. Ойлауын, есте сақтауын, зейінің арттыру |
Бағдаршам жоқ
қызыл, сары, жасыл
-Жұмбақтың шешуі-бағдаршам
Әртүрлі жауап береді. -Көрдік.
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдайды.
-Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап айтады. Балалар берілген тартпа матералға түстерді дұрыс орналастыру керек. Ойынды қызығушылыпен ойнайды. |
|
|
|
Қорытынды бөлім |
Сұрақ – жауап арқылы оқу-іс әрекетін қорытындылау. Балаларды мақтап, мадақтау. |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: бағдаршамның атқаратын қызметін; Түсінеді: бағдаршамның түстерін ажырата білу дағдыларын; Қолданады: жолда жүру ережелерін.
шағым қалдыра аласыз













