|
Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Егіннің бастары» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау; Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін талдау; Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау . |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.
Қызығушылықты ояту Топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңыз. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы 3-топ. Бала 4-топ. Әке Дескриптор:
ҚБ Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңдар. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңдар. |
Қалыптастырушы бағалау ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. - Балалар, енді өлеңді қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Дескриптор: - кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрекетіне таңданады.
ҚБ Дескрипторлар:
ҚБ Оқулықпен жұмыс Кейіпкер монологі мен портретін табу. Дескрипторлар:
ҚБ
Ой
қорыту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» |
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
9 ромб әдісі бойынша шығармадағы автор МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. |
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
А.Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 2-сабақ
А.Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 2-сабақ
|
Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: «Егіннің бастары» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау; Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін талдау; Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау . |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.
Қызығушылықты ояту Топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңыз. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы 3-топ. Бала 4-топ. Әке Дескриптор:
ҚБ Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңдар. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңдар. |
Қалыптастырушы бағалау ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. - Балалар, енді өлеңді қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.
Дескриптор: - кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды; - Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді; - кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды; - Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді; - кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді; - Кейіпкердің іс-әрекетіне таңданады.
ҚБ Дескрипторлар:
ҚБ Оқулықпен жұмыс Кейіпкер монологі мен портретін табу. Дескрипторлар:
ҚБ
Ой
қорыту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» |
Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.
Кестемен жұмыс жүргізеді.
9 ромб әдісі бойынша шығармадағы автор МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.
Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. |
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















