А.Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 2-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

А.Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 2-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Егіннің бастары» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін анықтау;

Көпшілігі: шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін талдау;

Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау .

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Барлығымыз бірлесіп , жақсы еңбек ету үшін бір-бір жылы сөз айтып, бір-бірімізге жақсы тілек білдірейік. Жақсы сөз жарым ырыс деген, сондықтан да алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілекпен, бүгінгі ашық сабағымызды бастаймыз.

Қызығушылықты ояту

Топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңыз. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңыз.

1-топ. Дәні жоқ егіннің басы

2-топ. Дәнге толы егіннің басы

3-топ. Бала

4-топ. Әке

Дескриптор:

  • өлеңнен кейіпкердің портретін және әрекетін көрсететін жолдарды анықтайды немесе өлең мазмұны негізінде өз болжамдарын ұсынады;

  • анықталған портрет пен әрекеттер негізінде кейіпкер образын 2 сөйлеммен ашады.

ҚБ

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар топта өздеріңізге тиісті кейіпкердің портретін және іс-әрекетіне қатысты сызба дайындаңдар. Сызба негізінде кейіпкер образын ашыңдар.

Қалыптастырушы бағалау





ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап


5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану.

- Балалар, енді өлеңді қаншалықты меңгердіңдер, кейіпкерлер қандай әсер қалдырды, қандай ой түйдіңдер, осының барлығы бүгінгі сабақ барысында байқалып, бағаланбақ.

«Сезімді ояту» әдісі

Сезімді ояту

Елестету

Өлеңдегі кейіпкерлерді қалай елестетесіңдер?



Сүйсіну

Қай кейіпкердің қылығына сүйсіндің?



Жек көру

Кейіпкердің қандай әрекеті ұнамады?



Жаны ашу

Шығарманың қай жерінде аяушылық сезімің пайда болды?


Өкініш

Өкініш сезімі пайда болды ма , қашан?



Таңдану

Таңғалып риза болған сәтің ше?



Дескриптор:

- кейіпкер бейнесін елестету арқылы сипаттайды;

- Кейіпкердің өзіне ұнаған қасиетіне сүйсінеді;

- кейіпкердің ұнамаған қасиетін талдайды;

- Кейіпкерге жаны аяушылық сезімін білдіреді;

- кейіпкердің іс-әрекетіне байланысты өкініш сезімін білдіреді;

- Кейіпкердің іс-әрекетіне таңданады.

ҚБ
Тапсырма. 9 ромб әдісі бойынша шығармадағы автор МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.

Дескрипторлар:

  • өлеңнен автордың маңызды деп санайтын 6 аспектісін анықтайды;

  • 3 маңызды емес аспектіні анықтайды;

  • анықталған маңызды аспектілер негізінде автор бейнесін 2 сөйлеммен сипаттайды.

ҚБ

Оқулықпен жұмыс

Кейіпкер монологі мен портретін табу.

Дескрипторлар:

  • Кейіпкер монологін табады;

  • Кейіпкер портретін тыңдайды.

ҚБ

Ой қорыту.

«Соңғы сөзді мен айтайын...»

Оқушылар «Сезімді ояту» әдісі арқылы кейіпкер бейнесін талдайды.










Кестемен жұмыс жүргізеді.















9 ромб әдісі бойынша шығармадағы автор МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.


Сабақты бекіту мақсатында ойларын қорытындылайды.
















ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап












ҚБ



ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы



Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі